goldena7@wp.pl 3 Napisano 30 Czerwca 2018 Witam wszystkich forumowiczów, Od czterech tygodni jestem posiadaczem TV LG z matrycą OLED 65 cali. Po kilku dniach użytkowania zauważyłem, iż przy wyłączonym odbiorniku odbijające się przedmioty są zniekształcone. Nie występuje to na całej matrycy, a jedynie w dwóch miejscach. Zgłosiłem to do LG, przyjechał Pan z serwisu i stwierdził, że taka jest "uroda" OLEDÓW. Ktoś?, coś? na ten temat? Z góry dziękuję za sugestie. W załączeniu dołączam odbicie dywanu, drzwi tarasowych i magiczne wyjaśnienie Pana z serwisu. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fuze 397 Napisano 30 Czerwca 2018 Skąd masz taki fajny wydruk? Dostałeś go od serwisanta LG czy znalazłeś gdzieś w internecie? Fajnie byłoby mieć listę usterek, które uznaje/nie uznaje producent. Co do pofalowania. W moim też to jest/było. Taki urok OLEDów, że tafla jest bardzo cienka, więc trudno by była idealnie płaska. W LCD ekran jest grubszy, sztywniejszy, więc tam takiego problemu nie ma. U mnie nawet jak spojrzałeś z boku na srebrną ramkę, to widać było minimalną krzywiznę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JohnnyCash 121 Napisano 30 Czerwca 2018 Też tak mam na 55" i mam to w [beeep]ie bo w normalnym użytkowaniu w niczym nie przeszkadza, widoczne jedynie z ostrego kąta, zniekształcenie dotyczy tylko odbić a nie wyświetlanego obrazu. Case closed Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gatar 60 Napisano 30 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Czy te "pofalowane" odbicia" w jakiś negatywny sposób, Twoim zdaniem wpływają na obraz ? Czy ta "wada" przeszkadza w oglądaniu czegokolwiek, oprócz odbić oczywiście ? ? Edytowane 30 Czerwca 2018 przez Gatar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldena7@wp.pl 3 Napisano 30 Czerwca 2018 2 godziny temu, fuze napisał: Skąd masz taki fajny wydruk? Dostałeś go od serwisanta LG czy znalazłeś gdzieś w internecie? Fajnie byłoby mieć listę usterek, które uznaje/nie uznaje producent. Co do pofalowania. W moim też to jest/było. Taki urok OLEDów, że tafla jest bardzo cienka, więc trudno by była idealnie płaska. W LCD ekran jest grubszy, sztywniejszy, więc tam takiego problemu nie ma. U mnie nawet jak spojrzałeś z boku na srebrną ramkę, to widać było minimalną krzywiznę. Pan serwisant od samego początku machał mi tym papierkiem. Nie chciał mi go pozostawić ale udało mi się zrobić zdjęcie. Nawet nie próbował odszukać na matrycy miejsc, które zniekształacają obraz .Co najdziwniejsze, to wystawił swoja "ekspertyzę" i chciał abym za podpisem ja zaakceptował. Generalnie w odbiorze obrazu nie przeszkadza. Ale to trochę tak jakby kupić samochód z wgiętymi drzwiami. TV gra. Auto jeździ, hamuje, skręca. Ale zawsze jest jakiś dyskomfort. Zresztą inny pan od naprawy TV z którym konsultowałem "problem" powiedział, że matryca powinna być jednorodna. ? Co ciekawe, pan, który sprzedał mi TV (RTV EURO AGD) wyraził opinię, że jest to zdecydowanie wada produkcyjna. Panowie, dzięki za odzew. Powiedzcie sami, czy ten papierek pana eksperta was przekonuje? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fuze 397 Napisano 30 Czerwca 2018 1 godzinę temu, goldena7@wp.pl napisał: Panowie, dzięki za odzew. Powiedzcie sami, czy ten papierek pana eksperta was przekonuje? Mnie tak, ale każdy ma inne wymagania i oczekiwania. Jeśli z obrazem wyświetlanym na TV nie ma żadnych problemów, a zniekształcenie o którym piszesz widać tylko na czarnym tle, to dałbym sobie spokój, bo idealnej sztuki nigdy nie znajdziesz. Jednemu przeszkadza banding, innemu złe odwzorowanie barw, jeszcze innemu martwe piksele albo pofalowana matryca. Sam wczoraj zwróciłem TV z powodu żółci, która z kolei dla Ciebie mogłaby być czymś zupełnie normalnym i na moje uwagi odpowiedziałbyś "ale o co w ogóle temu fuze chodzi? co on wymyśla?" Jeśli masz czuć dyskomfort, to walcz w sprawie wymiany/naprawy, ale moim zdaniem to gra nie warta świeczki bo możesz trafić znacznie gorzej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 30 Czerwca 2018 1 godzinę temu, goldena7@wp.pl napisał: Generalnie w odbiorze obrazu nie przeszkadza. Ale to trochę tak jakby kupić samochód z wgiętymi drzwiami. TV gra. Auto jeździ, hamuje, skręca. Ale zawsze jest jakiś dyskomfort. Zresztą inny pan od naprawy TV z którym konsultowałem "problem" powiedział, że matryca powinna być jednorodna. ? Co ciekawe, pan, który sprzedał mi TV (RTV EURO AGD) wyraził opinię, że jest to zdecydowanie wada produkcyjna. Panowie, dzięki za odzew. Powiedzcie sami, czy ten papierek pana eksperta was przekonuje? To bardziej jakbyś kupił nowy samochód i był bez żadnych wgnieceń, ale jak spojrzysz na odbicia w tej karoserii, to orientujesz się że nie jest idealna bo odbicia są zakrzywione. Naprawdę - bez przesady. Jak spojrzę na swój 65" C7 to w rogach też odbicie się lekko zakrzywia, ale w ogóle jest to dla mnie nieważne, nie przeszkadza podczas użytkowania, więc nie ma się czym przejmować. Matryca jest bardzo cienka, więc może się lekko wykrzywiać i stąd takie efekty. Inni jak spoglądają i góry wzdłuż krawędzi też widzą że nie jest idealnie prosta. No ale, sorry, jak telewizor jest tak dużych rozmiarów i w dodatku tak cienki, to takie rzeczy będą się dziać. Takl jak napisał fuze, na OLEDach mogą wystąpić inne poważniejsze defekty które realnie wpływają na komfort oglądania - najpoważniejszym z nich obecnie jest problem wartswy antyoblaskowej obiawiający się zimniejszymi i cieplejszymi miejscami na matrycy. I wtedy to jest faktyczny problem. Ale coś takiego ? Jeśli nie widzisz jedynie tak minimalny defekt, to nie ma w ogóle o czym mówić 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, goldena7@wp.pl napisał: Generalnie w odbiorze obrazu nie przeszkadza. Ale to trochę tak jakby kupić samochód z wgiętymi drzwiami. Tak to by było gdbyby obudowa była wgnieciona. To jest tylko odbicie, załamanie się światła.Telwizor to nie lustro i nie służy do przeglądania się w nim, więc jeżeli nie występuje zniekształcenie samego obrazu to nie ma się czym przejmować. Edytowane 30 Czerwca 2018 przez vader_4747 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano85 535 Napisano 30 Czerwca 2018 1 godzinę temu, vader_4747 napisał: Tak to by było gdbyby obudowa była wgnieciona. To jest tylko odbicie, załamanie się światła.Telwizor to nie lustro i nie służy do przeglądania się w nim, więc jeżeli nie występuje zniekształcenie samego obrazu to nie ma się czym przejmować. Dokładnie. Mój 55" też jest lekko wygięty jeśli spojrzy się całkowicie z boku - około milimetra. Jeśli zaś chodzi o nieistotne odbicie w ekranie to jest równo na całej powierzchni. No ale wiadomo 65" to sporo więcej centymetrów, więc nie ma co oczekiwać, że tak cienki ekran będzie idealnie prosty. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 316 Napisano 30 Czerwca 2018 Pan serwisant od samego początku machał mi tym papierkiem. Nie chciał mi go pozostawić ale udało mi się zrobić zdjęcie. Nawet nie próbował odszukać na matrycy miejsc, które zniekształacają obraz .Co najdziwniejsze, to wystawił swoja "ekspertyzę" i chciał abym za podpisem ja zaakceptował. Generalnie w odbiorze obrazu nie przeszkadza. Ale to trochę tak jakby kupić samochód z wgiętymi drzwiami. TV gra. Auto jeździ, hamuje, skręca. Ale zawsze jest jakiś dyskomfort. Zresztą inny pan od naprawy TV z którym konsultowałem "problem" powiedział, że matryca powinna być jednorodna. Co ciekawe, pan, który sprzedał mi TV (RTV EURO AGD) wyraził opinię, że jest to zdecydowanie wada produkcyjna. Panowie, dzięki za odzew. Powiedzcie sami, czy ten papierek pana eksperta was przekonuje? " to trochę tak jakby kupić samochód z wgiętymi drzwiami ". Nie kompromituj się chłopie. Szybciej " lustro " które zniekształca odbicie. Przez takie wpisy oledy mają właśnie taką niepewną opinię. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldena7@wp.pl 3 Napisano 30 Czerwca 2018 No, to teraz błysnąłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JohnnyCash 121 Napisano 30 Czerwca 2018 Kolejny goowno wątek ciągnący się tygodniami? Oby nie...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldena7@wp.pl 3 Napisano 1 Lipca 2018 Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to po prostu milcz. Czasami tak jest lepiej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JohnnyCash 121 Napisano 1 Lipca 2018 Czasami tak a czasami warto coś powiedzieć dosadnie, żeby dotarło... Był serwis, pokazał, że TTTM, inni potwierdzili, po chooj drążyć temat... Spal lepiej te kalorie na cieszenie się obrazem OLED...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldena7@wp.pl 3 Napisano 1 Lipca 2018 Chłopie, skoro wątek Ciebie przerósł, to nie zabieraj głosu. Ja się z opinią serwisanta (któremu płaci LG) nie zgadzam. Sprzedawcy sami mówią, że to jest wada. Na zadnym innym TV (Oled) w Sklepie nie ma takiego zniekształcenia. Dodatkowo, przypomnę Tobie, że niezależny serwis TV również powiedział, że jest to błąd produkcyjny. Jeśli Ciebie mój wątek nie interesuje, to po prostu go zignoruj. Tyle. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JohnnyCash 121 Napisano 1 Lipca 2018 Chłopie, skoro wątek Ciebie przerósł, to nie zabieraj głosu. Ja się z opinią serwisanta (któremu płaci LG) nie zgadzam. Sprzedawcy sami mówią, że to jest wada. Na zadnym innym TV (Oled) w Sklepie nie ma takiego zniekształcenia. Dodatkowo, przypomnę Tobie, że niezależny serwis TV również powiedział, że jest to błąd produkcyjny. Jeśli Ciebie mój wątek nie interesuje, to po prostu go zignoruj. Tyle. Zrób opinie rzeczoznawcy, reklamuj TV z tytułu niezgodności towaru z umową i licz na szczęście... Sprzedawca najpierw odda TV do serwisu LG - tam otrzyma opinię wiadomo jaką a potem jak napiszesz odwołanie to może raczy do serwisu niezależnego... Nie warto kruszyć kopii bo żadna matryca nie jest idealna...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 1 Lipca 2018 goldena, nawet jeśli serwis LG przyznałby Ci rację, to jaką masz pewność że wymieniony nowy panel nie będzie miał innych, zdecydowanie większych, rzeczywistych problemów z obrazem ? Był tu jakiś czas temu użytkownik, któremu wypalił się OLED z 2016 roku (B6). Bardzo ucieszył się, że serwis LG wymienił mu matrycę. Tylko co z tego, skoro nowy TV (B7) miał duże problemy z zażółceniami (których nie miał poprzedni model B6). A serwis LG już nie uznał mu tej usterki i nie wymienił mu na inną sztukę i nie pomogły już żadne telefony i żadne reklamacje. Problem był na tyle dla niego poważny, że musiał po prostu sprzedać tego OLEDa i kupić nowego. Jeśli więc nie widzisz zażółcenia i nie widzisz bandingu to znaczy że trafiłeś na niezły egzemplarz i nie ma według mnie o co walczyć. Inaczej możesz sobie wywalczyć gorszą matrycę z prawdziwym problemem. Oczywiście decyzja należy do Ciebie. Tylko potem nie pisz, że Cię nie ostrzegaliśmy 1 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach