Skocz do zawartości
nionio.kj

Wybor pierwszego projektora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc w wyborze projektora. Skupiam sie na używanych modelach powiedzmy do 3000

Odleglosc od ekranu to 4 metry, ogladane tylko filmy, wylacznie wieczorem lub w nocy (srednie, dobre zaciemnienie pokoju) ekran będzie szary, zwijany, badz pokombinuje z ramowym, podwieszanym pod sufitem, aby nie przeszkadzal w dzień (pokój dzienny).

Obecnie mysle o EH-TW3200 glownie ze wzgledu na lens shift i chyba dobrej jakosci obraz (sample w Internecie) Czy to bedzie dobry wybór, czy moze zwrócić uwagę na inne modele, marki?

Bede wdzięczny za pomoc, jestem totalnie zielony. Pozdrawiam.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EH-Tw3200 to bardzo udany model. Sam go uzywałem i bardzo go sobie chwaliłem. Jednak jest już dosyć stary. Na rynku są juz nowsze epsony full hd np. EH-TW5650. Ja bym szedł w nowszy model ale zarówno nowy jak i eh-tw3200 to bardzo udane projektory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, a czy EH-TW3200 nie jest full HD?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Duza jest przepasc technologiczna między tymi projektorami, bedzie duza różnica w jakosci wyświetlania obrazu? Bo nie ukruwam ze EH-TW3200 interesuje mnie glownie z powodu sporych możliwość regulowania obrazu. Jako ze to pierwszy projektor i jestem zielony, to wolę miec możliwość takiej korekci, bo nie jestem pewien gdzie będę mógł go powiesic, zeby później latwo dopasowac rozmiar i położenie obrazu. Chyba ze nie potrzebnie sie martwię z niewiedzy?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach