Skocz do zawartości
loel2015

Mój pierwszy projektor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

Odrazu zaznaczam dopiero zaczynam przygodę z projekcją i jestem w tym Laikiem chodź trochę się naczytałem.

Wpadłem na pomysł aby do sypialni zamontować projektor zaznaczam że obecna sytuacja materialna nie pozwala mi na kupno wymarzonego sprzętu więc szukam sprzętu z drugiej ręki.

Za ekran służy płyta meblowa lakierowana taka jak do zaślepienia z tylu mebli biała  zmatowiona pomalowana farbą matowa przyklejona na ścianę a projektor goclever Cineo Focus II wiem wiem pewnie w tym momencie przestaliście czytać te bzdury ale od czegoś trzeba zacząć :) 

Obejrzałem dwa filmy i zapragnąłem mieć coś przynajmniej hd ready. Bardzo mi zależy mi aby projektor miał możliwość poszerzania i zmniejszania ekranu z pozycji projektora a nie ustawiania go od ściany .

Odleglość od ekranu do ściany to 2,8m licząc gabaryt projektora od ściany do soczewki to będzie jakieś 2,6m. Ekran ma rozmiar 90x170 i taki ekran chciałbym osiągnąć z tej odległości filmy będą oglądane na wprost ekranu z pozycji leżące czyt.  na łóżku. Nie zależy mi aby dojrzeć pory na twarzy ale aby obraz był w miarę poprawny i jasny. Projektor ma tez służyć do oglądania tv z tv boxa (android)i filmy z kodi jest tam jakość fullhd ale w rzeczywistości tak nie wyglada ale jak dla mnie wystarczy czasem coś ściągnę na bluray i odpalę z pendrive na tv box.

Myślałem nad ledowym Chińczykiem wiec kupiłem znowu jakiegoś chińczyka fullhd Led 86+ z Androidem i powiem ze jakoś się to dało oglądać tyle ze z tej odległości miałem ekran o bardzo małych wymiarach i nie dało sie go powiększyć wiec sprzedałem i już niewiem co mam kupić, krótkoogniskowy odpada bo na łóżku go nie położę i przy ścianie tez odpada

Moj budżet to Ok. 600zł mówię tu o używanych projektorach z alledrogo, prosił bym o jakieś modele które będą mi pasować do ekranu 90x170 z odległości 2,6m.

 

Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu i wyrozumiałość...