layman 10 Napisano 21 Stycznia 2018 Chciałbym sprawdzić, czy sklep na pewno przysłał mi nowy egzemplarz telewizora - podobno można to zrobić w „menu serwisowym”. Czy ktoś z Was wie, jak to cudo odpalić? (C7V). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 21 Stycznia 2018 Pilot Logitech lub aplikacja na androida... PIN serwisowy 0413 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 21 Stycznia 2018 A z oryginalnego pilota nie da się tego odpalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 21 Stycznia 2018 Nie. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 21 Stycznia 2018 A możecie polecić konkretną aplikację pod LG OLED65C7V i sekwencję uruchamiającą menu serwisowe? Widzę sporo IR blasterów, pytanie, który się nada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Odpowiem sobie sam, może komuś się przyda. 1. Odpalamy tę aplikację: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.remotefairy4 2. Przechodzimy o jeden ekran w prawo. 3. Wciskamy INSTART. 4. Wpisujemy hasło 0413 i gotowe! Jeśli ktoś, jak ja, chce sprawdzić, czy nie otrzymał ze sklepu telewizora powystawowego, to należy odczytać pozycję UTT (czas działania w godzinach). Edytowane 25 Stycznia 2018 przez layman 3 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Szymański 1 Napisano 27 Stycznia 2018 Pierwszy post, więc Cześć serdeczne wszystkim Layman, bardzo proszę o pomoc. Ściągnąłem aplikację i połączyłem się, tyle że z oled 55 a7. Niestety jak przejdę na jeden ekran w prawo, to nie mam przycisku INSTART. Czy Ty ściągnąłeś jakiś inny pilot, specjalny pilot? Gdzie mogę znaleźć INSTART, żeby wpisać kod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 27 Stycznia 2018 Niestety nie mam już dostępu do urządzenia, z którego korzystałem, ale rzeczywiście pomiędzy powyższymi #1 i #2 powinien być jeszcze krok dodania w aplikacji pilota, po wyszukaniu "LG". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 28 Stycznia 2018 Próbuje dodać pilota „add remote”, ale mam komunikat że to można zrobić jedynie mając wersję pro aplikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 28 Stycznia 2018 @byczeks, na pewno masz dobrą aplikację? U mnie zadziałało bez problemu. Zobaczcie też to: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 28 Stycznia 2018 (edytowane) AAplikacja jest z Twojego linka. A jak dodałeś pilota? 53883428726__CABF13A0-D961-4DC9-99DF-4AEA0569FD13.MOV OK już sprawę wyjaśniłem. Należy się połączyć z telewizorem poprzez IR-mode, ponieważ połączenie poprzez wi-fi nie pokazuje wszystkich przycisków. Telefon MUSI mieć IR-mode. Jeśli tego niema to lipa, nie zadziała przez wi-fi. Ja już sprawdziłem, tv ma 233 godziny przepracowane na dzień dzisiejszy. Wychodzi na to że mam przebieg dzienny 6,1h Edytowane 28 Stycznia 2018 przez byczeks 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 28 Stycznia 2018 Zgadza się, działa wyłącznie przez IR (lista urządzeń z IR). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Szymański 1 Napisano 29 Stycznia 2018 Mi też się udało w końcu podejrzeć. Na moim telefonie HONOR 7 Lite niestety nie miałem opcji INSTART. Na SAMSUNGU S5 po ściągnięciu i uruchomieniu programu, od razu pojawiła się opcja INSTART. Jakby link przestał działać, to aplikacja się nazywa: AnyMote Universal Remote + WiFi Smart Home Control Dziękuję serdecznie za podpowiedzi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Motonick 0 Napisano 11 Lutego 2018 Dzięki za ten programik, mam fona z czujnikiem podczerwieni i od 2 tygodni LG OLED 55C7V. UTT podaje wartość 58 - to znaczy, że kupiłem nówkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 11 Lutego 2018 (edytowane) Nie jest prawdą, że nie da się wykasować godzin przepracowanych, także ta wartość UTT nie jest w 100% wiarygodną, jeśli w sklepie ktoś kumaty wie jak to zrobić. Pobawiłem się trochę tym menu serwisowym i wyzerowałem całkowicie telewizor. Po odpaleniu telewizora od początku prowadził mnie krok po kroku przez ustawienia początkowe. Jak wszedłem ponownie w menu serwisowe i INSTART, statystyki mam jak telewizor nówka nieśmigana UTT: 0 , przed wyzerowaniem miałem 316. Edytowane 11 Lutego 2018 przez byczeks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz19900.90 2 Napisano 22 Kwietnia 2018 mi działa menu serwisowe , tv kupiony 7 marca ,i ma 501 godzinWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniak 2 Napisano 30 Maja 2018 Czy wchodząc w menu serwisowe nie traci się gwarancji,samo wejście w menu serwisowe napewno będzie zapisane w pamięci. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Irenty 0 Napisano 22 Kwietnia 2019 A może mi ktoś napisać jak wejść w menu serwisowe za pomocą pilota Logitech mam takowy Harmony 785? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdWolf 0 Napisano 28 Kwietnia 2019 Czy wchodząc w menu serwisowe nie traci się gwarancji,samo wejście w menu serwisowe napewno będzie zapisane w pamięci.Przyłączam się do pytania. Czy w razie usterki serwis nie unieważni gwarancji? Z tego co wiem to serwis Samsunga może nie udzielić gwarancji w takiej sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel Klukowski 0 Napisano 18 Maja 2019 Witam, czy komuś udało się uruchomić menu serwisowe w modelach z 2018 roku ? konkretnie 55SK8500 PLA Wszystko robię krok po kroku i jest przycisk INSTART i EZ Adjust ale TV wgl nie reaguje na te przyciski, na resztę przycisków również nie, czyli głośniej ciszej itp.. Telefon Xiaomi Mi5 z diodą IR, standardowa aplikacja Mi Remote działa aż miło Jest jeszcze jedna aplikacja, sposób podany pod filmikiem co kolega dodał z Youtube, ale opcja EzAdjust jest tylko dostępna w wersji Pro za 32 PLN... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz19900.90 2 Napisano 18 Maja 2019 Witam, czy komuś udało się uruchomić menu serwisowe w modelach z 2018 roku ? konkretnie 55SK8500 PLA Wszystko robię krok po kroku i jest przycisk INSTART i EZ Adjust ale TV wgl nie reaguje na te przyciski, na resztę przycisków również nie, czyli głośniej ciszej itp.. Telefon Xiaomi Mi5 z diodą IR, standardowa aplikacja Mi Remote działa aż miło Jest jeszcze jedna aplikacja, sposób podany pod filmikiem co kolega dodał z Youtube, ale opcja EzAdjust jest tylko dostępna w wersji Pro za 32 PLN... a masz irde w telefonie? Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wery 17 Napisano 26 Czerwca 2019 Dnia 25.01.2018 o 19:08, layman napisał: Odpowiem sobie sam, może komuś się przyda. 1. Odpalamy tę aplikację: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.remotefairy4 2. Przechodzimy o jeden ekran w prawo. 3. Wciskamy INSTART. 4. Wpisujemy hasło 0413 i gotowe! Jeśli ktoś, jak ja, chce sprawdzić, czy nie otrzymał ze sklepu telewizora powystawowego, to należy odczytać pozycję UTT (czas działania w godzinach). Jakim przyciskiem wychodzi się z menu serwisowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mAsHER 0 Napisano 27 Czerwca 2019 to jak to jest z gwarancją ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz19900.90 2 Napisano 27 Czerwca 2019 nic sie nie stanie jak wejdziesz do menu serwisowego Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Juras Juras 18 Napisano 10 Września 2019 Fajna ta sprawa z tą apką. U mnie pokazuje UTT 5600 a dwa miechy temu wymieniono mi matrycę. W grudniu będzie 2lata jak mam tv. Nic nie zmieniałem w menu. Podobno serwis LG u siebie ma adnotacje o wymianie matrycy i od nowa biegnie gwarancja. Gorzej jak będę chciał sprzedać tv z nową matrycą a w tv po staremu godziny. Z drugiej strony jest jeszcze wpis w gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach