Skocz do zawartości
layman

Menu serwisowe (seria 7)

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym sprawdzić, czy sklep na pewno przysłał mi nowy egzemplarz telewizora - podobno można to zrobić w „menu serwisowym”. 

Czy ktoś z Was wie, jak to cudo odpalić? (C7V). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możecie polecić konkretną aplikację pod LG OLED65C7V i sekwencję uruchamiającą menu serwisowe? Widzę sporo IR blasterów, pytanie, który się nada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem sobie sam, może komuś się przyda.

1. Odpalamy tę aplikację: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.remotefairy4
2. Przechodzimy o jeden ekran w prawo.
3. Wciskamy INSTART.
4. Wpisujemy hasło 0413 i gotowe!

Jeśli ktoś, jak ja, chce sprawdzić, czy nie otrzymał ze sklepu telewizora powystawowego, to należy odczytać pozycję UTT (czas działania w godzinach).

Edytowane przez layman
  • Plusik 3
  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy post, więc Cześć serdeczne wszystkim :)

Layman, bardzo proszę o pomoc. Ściągnąłem aplikację i połączyłem się, tyle że z oled 55 a7. Niestety jak przejdę na jeden ekran w prawo, to nie mam przycisku INSTART. Czy Ty ściągnąłeś jakiś inny pilot, specjalny pilot? Gdzie mogę znaleźć INSTART, żeby wpisać kod?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam już dostępu do urządzenia, z którego korzystałem, ale rzeczywiście pomiędzy powyższymi #1 i #2 powinien być jeszcze krok dodania w aplikacji pilota, po wyszukaniu "LG".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbuje dodać pilota „add remote”, ale mam komunikat że to można zrobić jedynie mając wersję pro aplikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAplikacja jest z Twojego linka. A jak dodałeś pilota?

53883428726__CABF13A0-D961-4DC9-99DF-4AEA0569FD13.MOV

OK już sprawę wyjaśniłem. Należy się połączyć z telewizorem poprzez IR-mode, ponieważ połączenie poprzez wi-fi nie pokazuje wszystkich przycisków. Telefon MUSI mieć IR-mode. Jeśli tego niema to lipa, nie zadziała przez wi-fi. Ja już sprawdziłem, tv ma 233 godziny przepracowane na dzień dzisiejszy.

Wychodzi na to że mam przebieg dzienny 6,1h :)

Edytowane przez byczeks
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też się udało w końcu podejrzeć.

Na moim telefonie HONOR 7 Lite niestety nie miałem opcji INSTART. Na SAMSUNGU S5 po ściągnięciu i uruchomieniu programu, od razu pojawiła się opcja INSTART.

Jakby link przestał działać, to aplikacja się nazywa: AnyMote Universal Remote + WiFi Smart Home Control

Dziękuję serdecznie za podpowiedzi.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za ten programik, mam fona z czujnikiem podczerwieni i od 2 tygodni LG OLED 55C7V. UTT podaje wartość 58 - to znaczy, że kupiłem nówkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest prawdą, że nie da się wykasować godzin przepracowanych, także ta wartość UTT nie jest w 100% wiarygodną, jeśli w sklepie ktoś kumaty wie jak to zrobić. Pobawiłem się trochę tym menu serwisowym i wyzerowałem całkowicie telewizor. Po odpaleniu telewizora od początku prowadził mnie krok po kroku przez ustawienia początkowe. Jak wszedłem ponownie w menu serwisowe i INSTART, statystyki mam jak telewizor nówka nieśmigana :) UTT: 0 , przed wyzerowaniem miałem 316.

281B5F15-6656-4D03-AC6E-9B7A395E9B0A.jpeg

Edytowane przez byczeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wchodząc w menu serwisowe nie traci się gwarancji,samo wejście w menu serwisowe napewno będzie zapisane w pamięci.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś napisać jak wejść w menu serwisowe za pomocą pilota Logitech mam takowy Harmony 785? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wchodząc w menu serwisowe nie traci się gwarancji,samo wejście w menu serwisowe napewno będzie zapisane w pamięci.

Przyłączam się do pytania. Czy w razie usterki serwis nie unieważni gwarancji? Z tego co wiem to serwis Samsunga może nie udzielić gwarancji w takiej sytuacji.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 
czy komuś udało się uruchomić menu serwisowe w modelach z 2018 roku ? 
konkretnie 55SK8500 PLA 

Wszystko robię krok po kroku i jest przycisk INSTART i EZ Adjust ale TV wgl nie reaguje na te przyciski, na resztę przycisków również nie, czyli głośniej ciszej itp.. 

 

Telefon Xiaomi Mi5 z diodą IR, standardowa aplikacja Mi Remote działa aż miło 

Jest jeszcze jedna aplikacja, sposób podany pod filmikiem co kolega dodał z Youtube, ale opcja EzAdjust jest tylko dostępna w wersji Pro za 32 PLN... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, 
czy komuś udało się uruchomić menu serwisowe w modelach z 2018 roku ? 
konkretnie 55SK8500 PLA 

Wszystko robię krok po kroku i jest przycisk INSTART i EZ Adjust ale TV wgl nie reaguje na te przyciski, na resztę przycisków również nie, czyli głośniej ciszej itp.. 
 
Telefon Xiaomi Mi5 z diodą IR, standardowa aplikacja Mi Remote działa aż miło 

Jest jeszcze jedna aplikacja, sposób podany pod filmikiem co kolega dodał z Youtube, ale opcja EzAdjust jest tylko dostępna w wersji Pro za 32 PLN... 
a masz irde w telefonie?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2018 o 19:08, layman napisał:

Odpowiem sobie sam, może komuś się przyda.

1. Odpalamy tę aplikację: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.remotefairy4
2. Przechodzimy o jeden ekran w prawo.
3. Wciskamy INSTART.
4. Wpisujemy hasło 0413 i gotowe!

Jeśli ktoś, jak ja, chce sprawdzić, czy nie otrzymał ze sklepu telewizora powystawowego, to należy odczytać pozycję UTT (czas działania w godzinach).

Jakim przyciskiem wychodzi się z menu serwisowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta sprawa z tą apką.

U mnie pokazuje  UTT 5600 a dwa miechy temu wymieniono mi matrycę.

W grudniu będzie 2lata jak mam tv.

Nic nie zmieniałem w menu.

Podobno serwis LG u siebie ma adnotacje o wymianie matrycy  i od nowa biegnie gwarancja.

Gorzej jak będę chciał sprzedać tv z nową matrycą a w tv po staremu godziny.

Z drugiej strony jest jeszcze wpis w gwarancji.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...