Skocz do zawartości
Dzik84

Jaki projektor 3D FullHD kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

interesuje mnie zakup projektora 3D FullHD, a jestem dość zielony w temacie. Przekątna obrazu przynajmniej 150cali, odległość od ściany 3-4m. Cena jeśli to możliwe do 5000zł. Na co patrzeć, czego szukać? Pasywne czy aktywne 3D?

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wysłałem prywatną wiadomość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2017 o 20:59, Barnaba napisał:

wysłałem prywatną wiadomość

Cześć również interesuje mnie zakup projektora full HD z możliwością odtwarzania filmów w 3D ( PASYWNE CZY AKTYWNE wolałbym pasywne) i nie mam pojęcia co kupić w kwocie do 4000 tys. lub trochę powyżej.

 Proszę o propozycje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasywne 3d na projektorach domowych chyba nie istnieje - bo wymagałoby chyba dwóch projektorów 

a może się mylę?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mi się wydawało - pasyw tylko w imaxie i konstrukcjach DIY opartych o 2 proje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2017 o 20:59, Barnaba napisał:

wysłałem prywatną wiadomość

Cześć również interesuje mnie zakup projektora full HD z możliwością odtwarzania filmów w 3D ( PASYWNE CZY AKTYWNE wolałbym pasywne) i nie mam pojęcia co kupić w kwocie do 4000 tys. lub trochę powyżej.

 Proszę o propozycje. 

Co sądzicie o projektorze optoma HD50 głównie do filmów 2D i 3D.  Czytałem opinie nie jest to jakaś nowość ale duzo pozytywów ma ten projektor.  

Jest może lepszy w tej cenie ok. 5 tys. ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepszy w cenie 4500 jest epson tw 6700 obecnie sam go kupiłem. Jak trochę brakuje to tw5650. Oczywiście piszę  o nowych.

  • Dzięki 1