gurales 0 Napisano 5 Grudnia 2017 Witam, stoję przed kupnem TV do mojego nowego domu i mam wielki problem, bo jestem daleko w tyle z tymi całymi nowinkami technologicznymi. Myślę nad telewizorem 55" w górę, ale myślę, że do 3500zł większego niż 55" który by jako tako działał nie znajdę Poniżej przedstawiłem mniej więcej moje preferencje, bardzo bym prosił o jakieś rady, bo jestem zielony. Z góry dziękuję i pozdrawiam! 1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 40 m22. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ok. 3-4m 3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? Przeważnie 2, chyba, że wpadną znajomi4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Raczej na wprost5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Myślałem nad powieszeniem6. Jak słońce świeci w pokoju ? Od strony południowej mam wielkie okno (ok 5m), ale zamontowane są też rolety zewnętrzne, które w każdej chwili mogą ściemnić pomieszczenie. 7. Jaki masz obecnie telewizor ? W domu rodzinnym użytkuję jakiś telewizor Sharpa LED 43 cale. 8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? Smart TV, niepotrzebne mi są jakieś mega rozbudowane funkcje, dostęp do yt i netflixa wystarczy. 9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? HD/4k10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Laptop w celu oglądania filmów, na konsolach nie gram11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 4-6 h 12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Tutaj nie mam zielonego pojęcia13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Ja oglądam dużo sportu (głównie piłka nożna), narzeczona filmy/seriale. 14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak jak pisałem, dostęp do youtube'a i netflixa wystarczy15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? Nie, może w dalekiej przyszłości16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczory17. Preferencje co do wielkości? 55" 18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? Nie jestem wymagającym kons