Skocz do zawartości
Mati831

Zestaw 5.0 lub 5.1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam kolumn do niedawno zakupionego amplitunera ONKYO TX-NR 656,nie znam się na audio więc sam nie jestem wstanie zdecydować.

Mój budżet to max 3000zł na początku myślałem o Jamo S 608 HCS 3 + sub J12 ale jeśli można dostać coś lepszego w tej cenie to czekam na wasze propozycję,z góry dziękuję..

Mój pokój to 20m2 

Zestaw będzie używany do:

- 50% gry 20% filmy i 30% muzyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam szukam kolumn do niedawno zakupionego amplitunera ONKYO TX-NR 656,nie znam się na audio więc sam nie jestem wstanie zdecydować.
Mój budżet to max 3000zł na początku myślałem o Jamo S 608 HCS 3 + sub J12 ale jeśli można dostać coś lepszego w tej cenie to czekam na wasze propozycję,z góry dziękuję..
Mój pokój to 20m2 
Zestaw będzie używany do:
- 50% gry 20% filmy i 30% muzyka
Do onkyo polecam Ci jbl studio 2, 270 Pack 5.0 potem dokupić sub. Trochę przekracza budżet ale warto

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem i jestem wstanie dołożyć tego tysiąca na te kolumny, ale powiedzcie mi czy w tej cenią nie ma już nic lepszego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest sporo, najlepiej jak posłuchasz w specjalistycznym sklepie. W tym budżecie złożysz zestaw na Magnacie, Heco, STX Electrino, Polk, Melodika i inne...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest sporo, najlepiej jak posłuchasz w specjalistycznym sklepie. W tym budżecie złożysz zestaw na Magnacie, Heco, STX Electrino, Polk, Melodika i inne...
Wytypuj kilka i na odsłuch. Każdy lubi inny dźwięk lub czegoś innego oczekuje od niego. Ja tak zrobiłem odsluchalem chyba 6 czy 7 zestawów i wybrałem ten który mi się podobał i to ten którego się nie spodziewałem.