raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 Ja właśnie też wziąłem na miesiąc, żeby ten serial zobaczyć. Mam już to ATV, świetny obraz daje na Netflix, lepszy niż miałem z Roku ultra. Ale Amazon działa tylko w stereo na nim.Podłączyłem spowrotem Roku ultra, żeby zobaczyć czy jest dolby atmos, bo w hameryce piszą, że jest na Roku ultra Dolby Atmos I HDR w tym serialu. Ale ja tam atmosa niestety nie mam. Normalnie dd+ 5.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 2 Września 2018 Ja mam DD na apple z amazoona Raf a jak z obrazem? Masz ciemniejszy nuz np. z netflixa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 Ale masz DD 5.1 ?Ja mam dźwięk ustawione na "najlepszy możliwy" i wszystko mam w pcm ale na Netflix jest to pcm 5.1 a w Amazon pcm 2.0Obraz może być taki jak piszesz. Wcześniej to zaobserwowałem na innych tytułach ATV nic do tego nie ma. Ja to widziałem na Roku ultra.ATV jeszcze nie próbowałem na projektorze, może dziś coś obejrzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 2 Września 2018 Ustaw dzwięk na Dolby Digital 5.1 w apple tv i bedzie wtedy na APV.Czekamy na nowy tvOS i oby juz z dźwiękiem było wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naraganset 0 Napisano 2 Września 2018 Witam Kupiłem rzeczony projektor i mam mały dylemat. Projektor kupiłem jako nowy w tym tygodniu, coś mnie tknęło i postanowiłem sprawdzić na internetowej stronie Epsona w zakładce "Twoja gwarancja" stan gwarancji i tam po wpisaniu nr seryjnego mi wyświetla, że gwarancja na mojego Epsona rozpoczęła się w kwietniu. Z tego by wynikało rozumiem, że projektor mógł być używany/zwracany itp. Mam prośbę do posiadaczy szczególnie którzy kupili ostatnio proja o sprawdzenie zgodności daty zakupu z tym co pisze na internetowej stronie Epsona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 To jakiś przekręt, przecież gwarancję się rejestruje po zakupie i od tego momentu jest liczona, tzn od daty na paragonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riddle 96 Napisano 2 Września 2018 Czesc.. bylem na IFA... i Epson TW7400 niema 18Gbps HDMI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwasiunia 9 Napisano 2 Września 2018 (edytowane) Naraganset -> Czy to była jakaś rewelacyjna promocja czy normalna cena? Na twoim miejscu penie poprosiłabym sprzedawcę o wyjaśnienia. Sprawdzony sklep? Riddle - > SZOK! Czy to była/jest pieta Achillesowa tych modeli? Aż dziw bierze, że nie zostało to poprawione Edytowane 2 Września 2018 przez Kwasiunia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naraganset 0 Napisano 2 Września 2018 1 godzinę temu, raf7705 napisał: To jakiś przekręt, przecież gwarancję się rejestruje po zakupie i od tego momentu jest liczona, tzn od daty na paragonie. Też tak myślę. 5 minut temu, Kwasiunia napisał: Czy to była jakaś rewelacyjna promocja czy normalna cena? Na twoim miejscu penie poprosiłabym sprzedawcę o wyjaśnienia. Sprawdzony sklep? Mała promocja była. W sklepie tym nigdy nie kupowałem ale ma bardzo dobre opinie, co najśmieszniejsze specjalnie zaznaczałem że sprzęt ma być nowiutki i bez najmniejszego zarzutu ponieważ miałem już podobne "akcje" w naszych cudownych internetowych sklepach. Sprzętu nawet nie uruchamiałem, sprawdziłem numer seryjny i wyszło co wyszło.Jutro będę dzwonił i pójdzie zwrot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 Czesc.. bylem na IFA... i Epson TW7400 niema 18Gbps HDMI To po jaką cholere wypuści "nowy" model, jak niczym się nie różni od starego? Strasznie to głupie. Ten twój znajomy ma jakieś wyjaśnienie takiego postępowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 2 Września 2018 @naraganset zrob skan dowodu zakupu i wyślij do epsona. Zaktualizują Ci gwarancje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naraganset 0 Napisano 2 Września 2018 1 minutę temu, user7878 napisał: @naraganset zrob skan dowodu zakupu i wyślij do epsona. Zaktualizują Ci gwarancje. @user7878 o tym to ja wiem, chodzi mi o to ze chciałem zakupić sprzęt nowy i taki miał być a z sytuacji wynika że coś jest kombinowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 2 Września 2018 To co ten 7400 w takim razie ma "więcej" od 7300??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 Plakietkę nową ma. 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riddle 96 Napisano 2 Września 2018 Tak 7400 to nic nowego jak 7300, což wiencej ANSI i kontrast ale to ten sam projektor... 9400 to juž 18Gbps dziala OK, nowe menu na uprawien HDR, zmiana na HLG ale co do mie to duzo podobny do 9300. Nie taky upgrade jak sie zpodziewalem. I to nowe JVC.. N5 bialy i N9 cziarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubio 415 Napisano 2 Września 2018 (edytowane) 3 godziny temu, naraganset napisał: Witam Kupiłem rzeczony projektor i mam mały dylemat. Projektor kupiłem jako nowy w tym tygodniu, coś mnie tknęło i postanowiłem sprawdzić na internetowej stronie Epsona w zakładce "Twoja gwarancja" stan gwarancji i tam po wpisaniu nr seryjnego mi wyświetla, że gwarancja na mojego Epsona rozpoczęła się w kwietniu. Z tego by wynikało rozumiem, że projektor mógł być używany/zwracany itp. Mam prośbę do posiadaczy szczególnie którzy kupili ostatnio proja o sprawdzenie zgodności daty zakupu z tym co pisze na internetowej stronie Epsona. Ale co Cię obchodzi jakaś gwarancja ? Masz rękojmię 2 lata od zakupu, która jest korzystniejsza od gwarancji i to stosujesz... Ja tam nawet nie wiedziałem o jakiejś rejestracji gwarancji na stronie... Może to jakieś ustalenia między sklepem, a dystrybutorem... W każdym razie nie przejmuj się... I rejestracja na tej stronie nie oznacza, że ktoś korzystał... Raf, szewi, user wy coś rejestrowaliście na stronie... ? 1 godzinę temu, user7878 napisał: To co ten 7400 w takim razie ma "więcej" od 7300??? 1 godzinę temu, raf7705 napisał: Plakietkę nową ma. raf ostatnio rzucasz naprawdę dobre dow[beeep]y jak te z promocją na chipsy... ??? Plakietkę... No może coś podrasowali... Ale mnie i Ciebie to powinno cieszysz bo to oznacza, że nasze Epsony są wciąż za[beeep]iste... ? Riddle jakie mają być ceny tych 7400/9400 ? 7 godzin temu, raf7705 napisał: Ale masz DD 5.1 ? Ja mam dźwięk ustawione na "najlepszy możliwy" i wszystko mam w pcm ale na Netflix jest to pcm 5.1 a w Amazon pcm 2.0 Spróbuj ustawić na bitstream... Chyba na pcm to nie pójdzie ci żaden DTS czy Atmos. Jak jak w Panasonicu ustawiłem pcm to było tylko pcm 5.1 lub 2.0 nawet jak w żródle był atmos czy dts, dopiero jak zmieniłem na bitstream było ok. naraganset to nie musi świadczyć, że był wcześniej używany... Sprawdź licznik... Oczywiście i to można "przekręcić", ale raczej żaden sklep tego nie zrobi... Zobacz stan wizualny - ja tak zawsze sprawdzam bo jakiś drobin kurzu czy odcisków nie da się nigdy do końca usunąć... Edytowane 2 Września 2018 przez hubio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 2 Września 2018 Ja rejestrowałem ale musiałem, żeby mieć dwa lata od producenta i 3 od sklepu. Ja pytałem o dźwięk w aplikacji Amazon video na ATV. Zmiana na dd 5.1 nic nie daje. Jest to znany błąd i oby go naprawili przy aktualizacji. Na Amazonie jest tylko stereo na ATV. Ps. Oglądam pierwszy raz 4k HDR z Netflix na Apple TV. Tyłka nie urywa ale działa prawidłowo. Ogólnie player jest świetny, obraz z niego jest lepszy niż z Roku ultra I lepszy niż na aplikacji w telewizorze (mówię o Netflixie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riddle 96 Napisano 3 Września 2018 Cena za 7400 jest 2490 EURO za 9400 benszie coz wiencej... coz jak 9300 prez snizkou ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 3 Września 2018 Raf u mnie zmiana na Dolby digital i mam z Amazoona 5.1. W aplikacji jest wybrany Full range.@hubio ja rejestrowałem i też mam 3 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubio 415 Napisano 3 Września 2018 Raf napisz mi pełny model bo ATV mi nic nie mówi i czy jest tam także HBO GO oraz czy można ustawić na nim jasność/kontrast/kolor. Rozumiem, że można ustawić 4:2:2 skoro masz na netflixie 12 bitów więc o to nie pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 3 Września 2018 Hubio Z 4k jest jeden model. Apple TV 4k. Jest HBO GO. Chyba, nie ma ustawień obrazu. User7878 Jak wyświetlisz info o sygnale w avr, to ci pokazuje, że źródło daje 5.1? Mógłbyś takie zdjęcie pokazać. ? U mnie jest tak. Jak widać, źródło podaje sygnał 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubio 415 Napisano 3 Września 2018 (edytowane) Raf na szybko znalazłem filmik na YT i nasz ekspert pokazuje, że jest wiele ustawień typu jasność, kontrast i znacznie więcej: Pytam bo może też sobie sprawię taki Tylko nie wiem do końca czy to są ustawienia TV czy tego TV BOXa Edytowane 3 Września 2018 przez hubio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 3 Września 2018 To są ustawienia LG TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 3 Września 2018 @raf7705 to moje screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 3 Września 2018 No faktycznie masz 5.1Wiesz co, ja mam ten Amazon free na 30 dni i nie mogę tam wogole znaleźć filmów UHD, może dlatego mam tylko wersje HD ze stereo. A wcześniej jak normalnie płaciłem, to były UHD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach