uysek 1 Napisano 12 Stycznia 2018 Podaj tytuł filmiku który Ci tnie, sprawdzę u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
red_spider 1 Napisano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Każdy. Tzn. innych niż Full hd albo 4K nie oglądam. Zaraz zrobię jeszcze test o przepnę się na wifi od Orange. Nie ma znaczenia sieć. Mikroprzycięcia zdarzają się niezależnie od tego z jakiej sieci i urządzenia sygnał. Na Android 6 tego nie uswiadczyłem na najnowszym YT. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez red_spider Poprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleksander Waśkowski 0 Napisano 26 Stycznia 2018 Dnia 12.01.2018 o 19:31, red_spider napisał: Każdy. Tzn. innych niż Full hd albo 4K nie oglądam. Zaraz zrobię jeszcze test o przepnę się na wifi od Orange. Nie ma znaczenia sieć. Mikroprzycięcia zdarzają się niezależnie od tego z jakiej sieci i urządzenia sygnał. Na Android 6 tego nie uswiadczyłem na najnowszym YT. Przycinki na youtube pojawiły sie od aktualizacji androida 7, takze jest to blad softu. posiadacz p60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpsajtexx 4 Napisano 29 Stycznia 2018 Witajcie,Używa ktoś ten TV z PS4 Pro? Ten albo model P6046? Możecie podzielić się opinią ze współpracy z konsolą?Z góry dziękuję i pozdrawiam Michał Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 31 Stycznia 2018 Tomasz Chmielewski na CES 2018 osobiście sprawdzał następce modelu C70 i zauważył że nowy model nadal nie będzie posiadał żadnych upłynniaczy : http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/nowe-telewizory-z-serii-d-oraz-android-8-oto-plany-tcl.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 1 Lutego 2018 (edytowane) Wczoraj po aktualizacji, oczywiście przycinki na YTube a jeszcze na dodatek przestał działać pilot głosowy. Pomogło- odinstalowanie aktualizacji aplikacji YT i wyczyszczenie TV Guardem. Teraz Youtube chodzi bez przycinek. Jeśli chodzi o pilota to pomogło anulowanie sparowania, ponowne sparowanie i następnie ponowne uruchomienie TV i pilot odżył Edytowane 1 Lutego 2018 przez abawiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
red_spider 1 Napisano 3 Lutego 2018 Dnia 26.01.2018 o 09:24, Aleksander Waśkowski napisał: Przycinki na youtube pojawiły sie od aktualizacji androida 7, takze jest to blad softu. posiadacz p60 Tak. Pomaga odinstalowanie aktualizacji YT. Niemniej po ponownej instalacji aktualizacji YT w dalszym ciągu przycina. Nie pomaga przywrócenie reset softu. Błąd Androida 7 bo na Android 6 YT w najnowszej kompilacji nie przycinał. Co za partacze. I znając teraz TCL nie naprawią tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crocodil 0 Napisano 3 Lutego 2018 (edytowane) Czesc, Z tego co udalo mi sie ustalic, w TCL 55C70 wystepuja 2 matryce: LSC550FN18-W produkcji Samsunga ST5461D07-2 produkcji CSOT Wedlug porownania na panelook.com sa one bardzo porownywalne z lekka przewaga Samsunga jesli chodzi o kontrast (4700:1 kontra 4500:1) ale np. CSOT to panel 10-bitowy a nie 8bit + Dithering. Czy ktos mial moze mozliwosc porownania telewizora w obu wersjach? Czy dane techniczne wskazuja na przewage ktorejs z matryc? Zastanawiam sie tez czy nie warto byloby doplacic do TCL U55X9006 - tam na 100% jest matryca Samsunga z QLED. Dzwiek podobno tez jest lepszy... Pozdrawiam, Crocodil PS. Przepraszam za brak polskich liter ale cos stalo sie z moja klawiatura... Edytowane 3 Lutego 2018 przez Crocodil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, red_spider napisał: Tak. Pomaga odinstalowanie aktualizacji YT. Niemniej po ponownej instalacji aktualizacji YT w dalszym ciągu przycina. Nie pomaga przywrócenie reset softu. Błąd Androida 7 bo na Android 6 YT w najnowszej kompilacji nie przycinał. Co za partacze. I znając teraz TCL nie naprawią tego. Tak , prawda , działa tak 1 dzień. Ale są jeszcze 2 metody. 1.Instalacja youtube na Kodi- zero przycinek 2. Przewodowe połączenie internetu do tv.- testuję drugi dzień, na razie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pharee 0 Napisano 4 Lutego 2018 Cześć. Na moim 55\" C70 (C7026) po ostatniej aktualizacji do Androida 7.0 oprócz przycinek na YT (odinstalowanie aktualizacji YT zmniejsza częstotliwość przycinek ale ich nie niweluje zupełnie) nie działa wybieranie liter na ekranowej klawiaturze przy użyciu wskaźnika myszy - czyli za pomocą magic pilota. Tez tak macie? Gdy zapytałem TCL Polska na FB o kwestię przycinek na YT to nawet nie odpisali. Obsługa klienta na najwyższym poziomie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uysek 1 Napisano 4 Lutego 2018 Pharee, wiesz, to jest Fanpage a nie tech support :). Mi odpisywali bardzo sprawnie na FB, ale sprawy techniczne wolałem załatwiać przez ticket. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 4 Lutego 2018 (edytowane) 7 godzin temu, Pharee napisał: Cześć. Na moim 55\" C70 (C7026) po ostatniej aktualizacji do Androida 7.0 oprócz przycinek na YT (odinstalowanie aktualizacji YT zmniejsza częstotliwość przycinek ale ich nie niweluje zupełnie) nie działa wybieranie liter na ekranowej klawiaturze przy użyciu wskaźnika myszy - czyli za pomocą magic pilota. Tez tak macie? Gdy zapytałem TCL Polska na FB o kwestię przycinek na YT to nawet nie odpisali. Obsługa klienta na najwyższym poziomie Próbuj sparować ponownie pilota. Tzn. anuluj sparowanie > sparuj pilota > restart tv Edytowane 4 Lutego 2018 przez abawiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
red_spider 1 Napisano 7 Lutego 2018 Dnia 4.02.2018 o 13:51, uysek napisał: Pharee, wiesz, to jest Fanpage a nie tech support :). Mi odpisywali bardzo sprawnie na FB, ale sprawy techniczne wolałem załatwiać przez ticket. Nie ma znaczenia. Na supporcie także nie odpisują. Kilka dni temu napisałem email z informacją o wadliwej aktualizacji i echo. Na FB także echo. A wcześniej jak pisałem do nich na FB to pdpisywali. Nawet przez profil przesłali mi aktualizację! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pharee 0 Napisano 9 Lutego 2018 W końcu odpisali na zgłoszenie wysłane - jak radził UYSEK - przez ticket na ich stronie. Oto pełna odpowiedź: \"Witam Po aktualizacji do android 7.0 nasza firma napotkała sporo problemów. W tym momencie pracujemy nad nawa wersja oprogramowania, która usunie problemy, które wniknęły przy ostatniej aktualizacji.\" Dobrze wiedzieć że mają świadomość problemów i coś robią ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n3kro 0 Napisano 11 Lutego 2018 Zastanawiam się nad zakupem wersji 49 calowej. Jako aktualnie wygląda sprawa oprogramowania. Udało się tą kwestie opanować. Druga rzecz, która mnie interesuje, to czy komuś udało się zainstalować i skonfigurować na tym TV Kodi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n3kro 0 Napisano 11 Lutego 2018 Zastanawiam się nad zakupem wersji 49 calowej. Jako aktualnie wygląda sprawa oprogramowania. Udało się tą kwestie opanować. Druga rzecz, która mnie interesuje, to czy komuś udało się zainstalować i skonfigurować na tym TV Kodi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 11 Lutego 2018 (edytowane) Kodi oczywiście zainstalujesz, przecież to android. Mam co prawda wersję 55 cali i u mnie Kodi śmiga bezproblemowo. Po aktualizacji do andka 7 pojawiło się trochę problemów, większość z nich łatwo można było opanować i w moim przypadku jedynym problemem jest przycinanie na youtube. Pomaga co prawda odinstalowanie aktualizacji aplikacji, ale wystarcza to na 2-3 dni i odinstalowanie trzeba powtarzać. Już jest dostępny nowy soft androida 7 https://drive.google.com/file/d/16hL8jFS1MvCcwGJKG1SxE9807r4TVXIF/view, ale na razie nie instalowałem. Czekam na opinie jak się sprawuje. Pierwsze opinie są pozytywne ale myślę że trzeba kilka dni odczekać Edytowane 11 Lutego 2018 przez abawiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n3kro 0 Napisano 11 Lutego 2018 Jak kwestia konfiguracji chodzą ci kanały takie jak c plus HBO itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 11 Lutego 2018 1 godzinę temu, n3kro napisał: Jak kwestia konfiguracji chodzą ci kanały takie jak c plus HBO itd? Mam Nc+ i te kanały mam z dekodera. Nie próbowałem tego instalować więc nie wiem. KODI używam do oglądania filmów,seriali z zainstalowanych wtyczek wideo i do YouTube, bo na KODI nie przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pieeter 0 Napisano 16 Lutego 2018 (edytowane) Witam, bardzo proszę o pomoc i porady - kupiłem wczoraj ten tv - 55 cali c7026. Generalnie wszystko pięknie a tu żona przychodzi i mówi, że gdzie jest player.pl (dawny tvn player). Okazało się, że player nie jest już dostępny dla androidTV. Generalnie wypieli się na smarttv, w innych systemach jest stara nieaktualizowana aplikacja, a z androidtv całkowicie ją zdjęli. Problem w tym, że żona głównie korzysta z tej aplikacji (nie mamy standardowej tv) więc jak nie ogarne tego problemu to będę musiał oddać tv do sklepu i wziąć coś innego (bez androidtv). Pytanie - czy da się zainstalować mimo wszystko tę aplikację jako aplikację ze źródła zewnętrznego? Czytałem, że mogę tego playera ściągnąć z google play na komputer, przerzucić instalkę na pendrive i tak wrzucić ją na tv. Czy ktoś już instalował tak aplikację na tym konkretnym tv? Bardzo proszę o pomoc bo z żoną żartów nie ma:) Mam android 6 na nim. A może ktoś kto zrobił upgrade do android 7 i już ta aplikacja wskoczyła? Edytowane 16 Lutego 2018 przez pieeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pieeter 0 Napisano 16 Lutego 2018 5 godzin temu, pieeter napisał: Witam, bardzo proszę o pomoc i porady - kupiłem wczoraj ten tv - 55 cali c7026. Generalnie wszystko pięknie a tu żona przychodzi i mówi, że gdzie jest player.pl (dawny tvn player). Okazało się, że player nie jest już dostępny dla androidTV. Generalnie wypieli się na smarttv, w innych systemach jest stara nieaktualizowana aplikacja, a z androidtv całkowicie ją zdjęli. Problem w tym, że żona głównie korzysta z tej aplikacji (nie mamy standardowej tv) więc jak nie ogarne tego problemu to będę musiał oddać tv do sklepu i wziąć coś innego (bez androidtv). Pytanie - czy da się zainstalować mimo wszystko tę aplikację jako aplikację ze źródła zewnętrznego? Czytałem, że mogę tego playera ściągnąć z google play na komputer, przerzucić instalkę na pendrive i tak wrzucić ją na tv. Czy ktoś już instalował tak aplikację na tym konkretnym tv? Bardzo proszę o pomoc bo z żoną żartów nie ma:) Mam android 6 na nim. A może ktoś kto zrobił upgrade do android 7 i już ta aplikacja wskoczyła? Zainstalowałem aplikację "player" z pendrive, zrobiłem wszystko zgodnie ze sztuką, nawet w trakcie instalacji przeniosło mnie do sklepu google play na TV (!!!) gdzie była ta aplikacja "player" nagle dostępna. Zainstalowałem wszystko, ikona aplikacji pojawiła się w menu home. Kilkam, odpala się logo aplikacji po czym wyskakuje błąd "Ta aplikacja nie można uruchomić tego urządzenia". Ma ktoś jakiś pomysł co dalej? Obawiam się, że muszę tv oddać i wziąć coś bez androida.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 16 Lutego 2018 Rzeczywiście apka nie uruchamia się. Jeśli masz takie ultimatum od żony, to trudno, musisz szukać innego TV. Ale z drugiej rezygnować z systemu na którym można zainstalować KODI na rzecz player.tv. wow. To tak jakby zamiast Mercedesa brać Seicento Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pieeter 0 Napisano 16 Lutego 2018 3 minuty temu, abawiec napisał: Rzeczywiście apka nie uruchamia się. Jeśli masz takie ultimatum od żony, to trudno, musisz szukać innego TV. Ale z drugiej rezygnować z systemu na którym można zainstalować KODI na rzecz player.tv. wow. To tak jakby zamiast Mercedesa brać Seicento nic mi nie mów, no ale żona się uparła a z żonami to nie ma żartów... 2 minuty temu, tomwega napisał: A może dokup boxa,który będzie odtwarzal tę apke.Oczywiście jak Ci zależy na tv. Możesz wyjaśnić jak można dokupić "boxa"? Bo nic mi to nie mówi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abawiec 13 Napisano 16 Lutego 2018 (edytowane) Gdyby o samą tv. chodziło a nie o ściśle aplikację player.pl, to na KODI spokojnie zainstalujesz jakąś wtyczkę z darmowymi polskimi programami tv Ewentualnie można apkę uruchomić z przeglądarki Edytowane 16 Lutego 2018 przez abawiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axelmateuss 1 Napisano 16 Lutego 2018 Player.pl działa bez żadnych problemów na Kodi. To jest Android, więc wiele możliwości Instalujesz Kodi, doinstalowujesz wtyczkę do player.pl i już Wszystko łatwo znajdziesz w necie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach