pawelll 118 Napisano 8 Grudnia 2017 Soundbar to zło. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 8 Grudnia 2017 Bez przesady są sondbary które grają OK mam Focala i nie narzekam..., mam tez Yamahe YSP i w kinie ok ,muzycznie to jest dno.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halabarda 0 Napisano 8 Grudnia 2017 Focal przewyższa cenę tv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 8 Grudnia 2017 Zależy jakiego TV ,ale fakt gra zacnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rezi24 7 Napisano 8 Grudnia 2017 JBL SB400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zly maluszek 3 Napisano 9 Grudnia 2017 Dnia 8.12.2017 o 21:20, Rezi24 napisał: JBL SB400 Dobry sprzęt,posiadam i polecam.Obecnie jest w sprzedaży jego następca SB450. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 9 Grudnia 2017 LG OLED Full HD na 2017 to jest oferowany ? Chyba temat martwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rezi24 7 Napisano 10 Grudnia 2017 Tez posiadam dlatego polecam bo wiem, ze sprzet dobry. Nastepca pewnie lepszy ale tylko troche, bo ten w zupełności starczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hindus3d 3 Napisano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Jaka jest gwarancja standardowa w tej cenie za ten telewizor ? Chodzi mi o jej długość? Czytałem gdzies tutaj że serwis podobno przyjezdza do domu to prawda? Będzie tak również z martwymi pikselami gdyby się pojawiły? Edytowane 10 Grudnia 2017 przez hindus3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Grudnia 2017 Z Bad Pixel nie zobaczysz serwisu w domu, co najwyżej zostaniesz spławiony na infolinii ze "obowiązuje norma ISO", gwarancja LG 2 lata. W innych wypadkach tak serwis przyjeżdża do domu i wymiana poszczególne moduły lub matryce..., na gwarancji naprawy polegają na wymianie bloków podzespołów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano85 535 Napisano 10 Grudnia 2017 1 godzinę temu, hindus3d napisał: Jaka jest gwarancja standardowa w tej cenie za ten telewizor ? Chodzi mi o jej długość? Czytałem gdzies tutaj że serwis podobno przyjezdza do domu to prawda? Będzie tak również z martwymi pikselami gdyby się pojawiły? Jeśli nie trafisz na martwe piksele w nowym egzemplarzu, to jest bardzo mało prawdopodobne by pojawiły się później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Grudnia 2017 Przed chwilą, Damiano85 napisał: Jeśli nie trafisz na martwe piksele w nowym egzemplarzu, to jest bardzo mało prawdopodobne by pojawiły się później. Właśnie Damiano85 jest mały z tym problem, dość często Pixele gasną w używanych TV... Moje pierwsze odpalenie tego ostatniego E7 było idealne, po dobie zaświeciły się 2 pixele...(sub pixele) W wypadku poprzedniego E7 ten przeszedł z 2 DP od razu, 3 zapalił się po 2 tyg a po kolejnym tygodniu padła ścieżka na matrycy(taki pionowy pas widoczny na wszystkich treściach) W sieci jest sporo sygnałów o tym ze Pixele padają po czasie w OLED... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nazwa użytkownika 26 Napisano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Dnia 6.12.2017 o 15:36, efel napisał: @bagieta Tez zależy jaką wadę się zgłosi. Kolega @Yoszek najpierw zgłosił wypalenie. Przyjechali i dali mu nowy TV. Dostał kiepski egemplarz, z żółtym zafarbem na białym tle. Zgosił, przyjechali z serwisu i mu powiedzieli żeby spadał na drzewo, bo wszystko wg nich jest spoko, a TV wygląda naprawdę źle. Także zawsze lepiej od razu wymieniać w czasie ustawowych 14 dni, a później nie liczyć na łaskę serwisanta tylko reklamować u sprzedawcy. Dokładnie tak. Żadnych serwisów, reklamacji i gwarancji, jest 14 dni na sprawdzenie sprzętu (a właściwie to 28 dni bo masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu i potem 14 na odsyłkę, a jak nie odeślesz w tym czasie to zwrot jest anulowany) i w tym okresie decydujemy czy zostawiamy jakiś sprzęt czy zwracamy/wymieniamy. Jakiekolwiek serwisy i reklamacje w tym okresie to kompletny bezsens. Tylko raz zrobiłem taki błąd, i ostatni, ale na szczęście jeżeli zgłosisz reklamację w ciągu tych pierwszych 14 dni to możesz odstąpić od umowy nawet gdy sprzęt jest w serwisie. Jeszcze jak masz coś np. od Della na gwarancji Next Business Day to tak, dzwonisz, przysyłają Ci następny monitor, a następnego dnia przejeżdża kurier po stary, lub jeżeli nowy też jest zły to oddajesz ten nowy z powrotem, a stary oddajesz do sklepu, lub prosisz o następny monitor od Della bezpośrednio. Ale standardowe gwarancje to straszliwy syf i ostateczność. Prawo konsumenckie jest dla nas bardzo korzystne, do tego stopnia że pierwsze 28 dni po zakupie to bardziej wypożyczenie niż zakup. Nie da się kupić bubla. Wiadomo że można mieć pecha i coś może np. pierdyknąć po 2 miesiącach nie pokazując żadnych niepokojących objawów przez pierwszy miesiąc, ale tak ogólnie to zakupy są bardzo bezpiecznie. Kiedyś nawet kupując monitor wylądowałem z 3 monitorami każdy po prawie 4000 zł i każdy z innego sklepu, z czego pierwsze dwa poszły na zwrot (pierwszego używałem 25 dni) i dopiero trzeci był na tyle dobry (albo raczej miał najmniej rażące wady z całej trójki) że mogłem go zaakceptować godząc się z tym że na rynku nie ma nic lepszego w tym segmencie. Gdyby ktoś był na tyle wyrafinowany i bezczelny to mógłby używać bez końca najlepszego sprzętu za darmo, co chwile zwracając i kupując w innym sklepie, a nawet i w tym samym. Po co w takich okolicznościach zdawać się na serwisy producentów mających konsumenta głęboko w poważaniu i ich pracowników-robotów, którzy mają wyuczone kilka formułek i w ogóle nie słuchają tego co mówicie. Z obsługą konsumenta LG miałem "przyjemność" dwa razy i do dzisiaj nie jestem pewny czy w ogóle rozmawiałem z człowiekiem Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Nazwa użytkownika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Grudnia 2017 Problem się zaczyna gdy TV kupujesz w 99% idealny (100 oled nie ma ideałów) a TV "pada" po 2 miesiącach..., wtedy tylko serwis. Z nowym to nawet minuty bym nie czekał tylko zwrot na sklep. Tu prawo jest po Naszej stronie. LG i infolinia to jakieś nieporozumienie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 10 Grudnia 2017 kilka screenów z A7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 10 Grudnia 2017 W jakim sensie "screenów"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plast 144 Napisano 10 Grudnia 2017 Wygląda to jak zrzut ekranu z PS4. Tylko co ma do tego podpięty wyświetlacz tego nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hindus3d 3 Napisano 10 Grudnia 2017 Ok dzięki za odpowiedzi, a czy ktoś z was próbował zarzucić na tą A7ke web os 3.5 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaMario 27 Napisano 11 Grudnia 2017 12 godzin temu, hindus3d napisał: Ok dzięki za odpowiedzi, a czy ktoś z was próbował zarzucić na tą A7ke web os 3.5 ? A widział ktoś oficjalną wersję WebOS 3.5 na A7? Przecież to jest tak, że jeśli nawet zapodamy telewizorowi wersję oprogramowania nie przeznaczoną dla danego modelu to zwyczajnie jej nie przyjmie do instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hindus3d 3 Napisano 11 Grudnia 2017 (edytowane) 23 minuty temu, KaMario napisał: A widział ktoś oficjalną wersję WebOS 3.5 na A7? Przecież to jest tak, że jeśli nawet zapodamy telewizorowi wersję oprogramowania nie przeznaczoną dla danego modelu to zwyczajnie jej nie przyjmie do instalacji. myślałem że można mu wrzucić nowszy soft na siłę, coś jak instalowanie androida na pc swojego czasu gdy nie było jeszcze typowych portów dla tej platformy, bo dziś jest już kilka dystrybucji oficjalnych. https://www.emag.pl/telewizor-lg-55-oled-smart-tv-full-hd-139cm-55eg9a7v/pd/DPPKHDBBM/ emag podaje że niby 3.5 ale pewnie błędnie Edytowane 11 Grudnia 2017 przez hindus3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaMario 27 Napisano 11 Grudnia 2017 44 minuty temu, hindus3d napisał: myślałem że można mu wrzucić nowszy soft na siłę, coś jak instalowanie androida na pc swojego czasu gdy nie było jeszcze typowych portów dla tej platformy, bo dziś jest już kilka dystrybucji oficjalnych. https://www.emag.pl/telewizor-lg-55-oled-smart-tv-full-hd-139cm-55eg9a7v/pd/DPPKHDBBM/ emag podaje że niby 3.5 ale pewnie błędnie Trudno powiedzieć. Myślę, że to jest błąd opisu. WebOS 3.5 ma przecież znacznie więcej opcji ustawień związanych z technologią UltraHD, HDR... Na stronie LG podają WebOS 2.0 chociaż fakrycznie jest zainstalowany WebOS 2.2 A teraz żeby nie być gołosłownym, choć nie miałem wcale zamiaru katować się planszami testowymi, bo bez nich widziałem i oceniłem, że raczej trafił mi się niezły egzemplarz A7... bez bad pikseli, z raczej niezłą równomiernością ekranu na szarym tle (zupełnie idealnie na planszy 5% nie jest, ale chyba żaden egzemplarz nie jest idealny, lecz akceptowalnie dla mnie). Z góry napiszę, że zdjęcia były robione w całkowicie zaciemnionym pomieszczeniu, a i tak aparat oddał czyli uwydatnił więcej niż było widać w rzeczywistości gołym okiem. Wniosek z tego, że jeśli ktoś chce zrobić bardzo złe zdjęcie (dla pogrążenia danego tv) to nie ma z tym żadnego problemu. Telewizor zakupiony na początku sierpnia. Kilka plansz testowych poniżej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aruna7 0 Napisano 11 Grudnia 2017 Witam! Jestem użytkownikiem A7 juz jakiś miesiąc i ogolnie jestem zadowolony z obrazu w codziennym ogladaniu czy graniu w Battelefield 1. Natomiast szarośi i "banding" są faktycznie irytujące szczególnie rzuca mi się to w oczy podczas ogladania ulubionego serialu "Peaky Blinders" który jest utrzymany w ciemnych i zadymionych sceneriach. Używam tv na podstawowych ustawieniach (tryb standardowy). Nie jestem za bardzo zorientowany jak mogę wykalibrować obraz (w trybie expert1). Gdyby któs mógł pomóc i może wrzucić screen swoich ustawień? Prześledziłem temat i chyba nigdzie nikt nie wrzucał? Jeśli się myle to sorry, podrzućcie w takim razie link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaMario 27 Napisano 11 Grudnia 2017 34 minuty temu, aruna7 napisał: Witam! Jestem użytkownikiem A7 juz jakiś miesiąc i ogolnie jestem zadowolony z obrazu w codziennym ogladaniu czy graniu w Battelefield 1. Natomiast szarośi i "banding" są faktycznie irytujące szczególnie rzuca mi się to w oczy podczas ogladania ulubionego serialu "Peaky Blinders" który jest utrzymany w ciemnych i zadymionych sceneriach. Używam tv na podstawowych ustawieniach (tryb standardowy). Nie jestem za bardzo zorientowany jak mogę wykalibrować obraz (w trybie expert1). Gdyby któs mógł pomóc i może wrzucić screen swoich ustawień? Prześledziłem temat i chyba nigdzie nikt nie wrzucał? Jeśli się myle to sorry, podrzućcie w takim razie link Ja oglądam na zmodyfikowanym pod siebie trybie obrazu Ekspert1. Tryb standardowy był dla mnie za jasny i zbyt przekontrastowany. Każdy egzemplarz telewizora jest inny, nawet w obrębie tego samego modelu. Trzeba samemu poeksperymentować z ustawieniami obrazu, jeśli nie chce się zamówić profesjonalnej kalibracji. Generalnie mam powyłączane wszystkie poprawiacze obrazu typu redukcje szumów, oświetlenie OLED - 55, kontrast - 63, jasność - 50, kolor - 55, kontrast dynamiczny - niski, super rozdzielczość - niska, gamma kolorów - szeroka, szeroka paleta barw i w balansie bieli - kolory na neutralne bo wszystkie ciepłe dla mnie wprowadzają zbyt żółto-pomarańczowy odcień bieli i zniekształcają inne kolory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 11 Grudnia 2017 Samodzielnie możesz ustawić sobie jasność, kontrast, ostrość, znajdź sobie plansze/animacje do tych ustawień. Nawet u nas na forum były podawane linki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aruna7 0 Napisano 12 Grudnia 2017 Dnia 11.12.2017 o 16:47, maxkorzen napisał: Samodzielnie możesz ustawić sobie jasność, kontrast, ostrość, znajdź sobie plansze/animacje do tych ustawień. Nawet u nas na forum były podawane linki. Oczywiście, że można samemu eksperymentować, ale chciałbym skorzystać z może już jakiś sprawdzonych ustawień przez kogoś kto bardziej ogarnia temat. Chodzi Ci o te plansze 5% grey do testów? Możecie mi jeszcze powiedzieć czym różni się taka profesjonalna kalibracja od tej, której mogę dokonać sememu? Gdzie można w ogóle coś takiego zamówić, jaka jest cena? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach