Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Logitech Harmony umożliwia wejście do menu serwisowego ?

Jak, jeśli można spytać ? :-) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zaprogramować pod dowolnym przyciskiem funkcję IN_START . Kod wejścia do menu serwisowego to 0413. Nie zmieniać nic, bo możesz popsuć ;) 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowolny. Ja kupiłem najtańszego - Harmony 350.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Androida nie mam, a na iOS brakuje tej aplikacji. Co to za gra ? Jest HDR ? :) 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hellblade, nie ma hdr ale wymusiłem na tv, wygląda nieźle ^_^

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że LG zmniejszyło jasność HDR w trybie gra. W trybie Technicolor HDR jest jaśniejszy. Nie przeszkadza to jakoś zbytnio, ale różnica jest widoczna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie najbardziej boli, że LG skopało zupełnie mapowanie kolorów w HDR na youtube i to nie jest kwestia aplikacji - bo to samo jest jak puściłem plik VP9.2 z USB. Tragedia - poprawili sporo błędów i wrzucili jednocześnie takiego babola.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawia pewnie przy następnej aktualizacji bo to błąd dosyć znany.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Subman napisał:

A mnie najbardziej boli, że LG skopało zupełnie mapowanie kolorów w HDR na youtube i to nie jest kwestia aplikacji - bo to samo jest jak puściłem plik VP9.2 z USB. Tragedia - poprawili sporo błędów i wrzucili jednocześnie takiego babola.

Hmm... U mnie mapowanie kolorów dział normalnie z USB. Problem jest jedynie z YouTube. Pobierałem ostatnio dema w HDR ze strony 4kmedia.org i działa wszystko normalnie. No chyba że to inny kodek jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 4kmedia.org pliki HDR są zakodowane w HEVC Main pofile 10 i tu nie ma problemu z najnowszym softwarem (bo inaczej mielibyśmy też problemy z filmami HDR czy też na Netflixie). Youtube pliki HDR koduje w formacie VP9.2, a tu niestety LG skopało mapowanie kolorów w najnowszym softwarze, bo odtwarzając dowolny plik HDR na youtube widać jak bardzo kolory są wyblakłe.

Vincent napisał ciekawy artykuł o nowym softwarze 4.70.x. Okazuje się, że tryb Technicolor nie jest jednak identyczną kopią trybu ISF Dark. Po dokładniejszych testach okazało się, że tryb ten "istotnie zwiększył widoczność krawędzi we wcorcu luma zone plate", co też spowodowało, że końcowa ocena skalowania na B7 z tym softwarem została zwiększona do "znakomitej". Cały artykuł pod: http://www.hdtvtest.co.uk/news/oled65b7v-201711264510.htm

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co nacisnąć na pilocie aby podejrzeć dane streamingu w lewym górnym rogu w aplikacji Netflix? Rozdzielczość, ilość Mb itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@panedi

Identyczne pytanie padło wczoraj wieczorem i wszystko tu zostało już powiedziane na ten temat...

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zauważyłem, że podczas oglądania filmu, gdy wchodze w ustawienia, kursor pilota chodzi wyjątkowo mało płynnie, skacze. Czy u kogoś z Was jest podobnie? Egzemplarz wyprodukowany w sierpniu, WebOS 3.60.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, jim1990 napisał:

Wczoraj zauważyłem, że podczas oglądania filmu, gdy wchodze w ustawienia, kursor pilota chodzi wyjątkowo mało płynnie, skacze. Czy u kogoś z Was jest podobnie? Egzemplarz wyprodukowany w sierpniu, WebOS 3.60.

Z jakiego źródła był ten film ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej widoczne jest to na Youtube. Dzieje się tak tylko, jeśli film jest puszczony. Jak daje pauzę to jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Michadex napisał:

Ja też tak mam, ktoś jeszcze ?

jim1990

A jak oceniasz płynność z jaką są wyświetlane filmy ?

Płynność filmów bez zarzutu (mam wyłączone wszystkie upłynniacze).

Edytowane przez jim1990

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, MediaN1906 napisał:

witam jak zainstalować aktualizację ?

Z menu telewizora lub pobrać ze strony LG na pendrive. Na stronie jest zresztą instrukcja jak ta lala... Co do przycinania kursora to u mnie brak tego typu problemów, niezależnie od źródła sygnału. Wszystko lata płynnie. Wersja oprogramowania najnowsza czyli 4... coś tam;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę czytam ten wątek po weekendzie i jest jakaś masakra, nagonka na LG, że kontrola jakości kiepska. Nie wiadomo ile egzemplarzy oledów trafiło do konsumentów, ale na pewno nie mało. Chwalą się coraz większą sprzedażą i tym że praktycznie opanowali cały segment premium. Więc raczej normalne, że trafi się egzemplarz wadliwy. Zapewniam że inni producenci też nie wszystkie egzemplarze sprzedają idealne. Z tego co widać LG nie zostawia użytkowników na lodzie tylko wymienia wadliwe egzemplarze. 

@ma_ko

Twój przypadek jest zaiste ciekawy, szczególnie że nie chcesz powiedzieć, dlaczego już przy trzeciej wymianie, gdzie należał Ci się zwrot kasy nie skorzystałeś z tego i nie poszedłeś z tą kasą do sklepu żeby wybrać sobie egzemplarz wolny od wad. Szczególnie że ceny oledów ostatnio mocno spadły i zaoszczędziłbyś na tym kupę kasy.

@Yoszek

Sklep jest nadal odpowiedzialny prawnie za produkt który został wymieniony przez producenta w ramach gwarancji. Jako że masz wszystkie papiery potwierdzające wymianę idziesz normalnie do sklepu i zgłaszasz reklamację z tytułu rękojmi. Sklep i tak będzie się rozliczał z producentem i sam na tym na pewno nie straci. Nawet jakby mieli Ci oddać kasę, to nie oddadzą jej z własnej kieszeni, tylko rozliczą się z LG. Byłeś w sklepie i Cię spuścili na drzewo? Jeżeli tak to idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta i razem z nim przygotuj pismo reklamacyjne, niech Ci rzecznik to pismo podpisze i wysyłaj je pocztą do sklepu. W ciągu 14 dni będziesz musiał również otrzymać od nich odpowiedź pisemną, która jest wiążąca prawnie. Jak będzie odmowa to idziesz do rzecznika ponownie i zakładasz razem z nim sprawę w sądzie polubownym. Na tym etapie większość sklepów kapituluje, bo to zaczyna być dla nich kłopotliwe, a tak jak napisałem, jeżeli przyjmą reklamację od Ciebie to sami nic nie stracą, no może tylko swoją marżę na tej sprzedaży od Ciebie.

@cureman

Twój przypadek udowadnia że reklamowanie w sklepie jest lepsze niż z tytułu gwarancji. Po pierwsze szybciej, a po drugie wygląda na to że większa szansa na otrzymanie sprawnego, wolnego od wad egzemplarza

Edytowane przez efel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Damiano85 napisał:

Co do przycinania kursora to u mnie brak tego typu problemów, niezależnie od źródła sygnału. Wszystko lata płynnie. Wersja oprogramowania najnowsza czyli 4... coś tam;) 

Ciekawe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...