Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, pmcomp napisał:

Przez moje ręce przeszły ostatnio dwa paperwalle 65W7 i żadnych problemów.

Aż dwa? Wow. To trochę tak jakby przeprowadzić sondaż wyborczy wśród dwóch osób :)

  • Plusik 2
  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie potrzeba sondażu. Wystarczy poczytac tutaj. I jak widac po ostatniej ekspertyzie ktoś w LG policzył kasę za 2017 i mu wyszło, że wymiana matryc albo OLEDów na nowe daje kiepski wynik finansowy i się zabawa skończyła. Rok promocji serwisowych 2017 w LG ogłaszam za zamkniety.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wykupuje się dodatkowe ubezpieczenie i wtedy LG nie ma nic do gadania. Gwarancja której udziela producent jest niestety g... warta i jest to coś o czym wiadomo nie od dzisiaj.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego wykupuje się dodatkowe ubezpieczenie i wtedy LG nie ma nic do gadania. Gwarancja której udziela producent jest niestety g... warta i jest to coś o czym wiadomo nie od dzisiaj.
Napisz dokładnie jakie ubezpieczenie trzeba wykupić ponieważ przymierzam się do kupna b7v.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Dlatego wykupuje się dodatkowe ubezpieczenie i wtedy LG nie ma nic do gadania. Gwarancja której udziela producent jest niestety g... warta i jest to coś o czym wiadomo nie od dzisiaj.
Napisz dokładnie jakie ubezpieczenie trzeba wykupić ponieważ przymierzam się do kupna b7v. W media expert jest gwarancja plus i pełna gwarancja, myślisz że to gwarantuje wymianę matrycy w razie wykrycia defektu?

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka




Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech się wypowie znawca który na mój post bez słowa komentarza zareagował tak a nie inaczej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ahh czyli zostaje z tą niebieską poświatą...
Screenshot_20180129-134519.thumb.png.7a04759a40f3e95676c281f9287d2d2b.png
U mnie ten sam gość odpisał, ale w sprawie monitora. Serwis LG to spora porażka.
dd8e9952798b38d13fb0aebad89e9a27.jpg
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, nie potrzeba sondażu. Wystarczy poczytac tutaj. I jak widac po ostatniej ekspertyzie ktoś w LG policzył kasę za 2017 i mu wyszło, że wymiana matryc albo OLEDów na nowe daje kiepski wynik finansowy i się zabawa skończyła. Rok promocji serwisowych 2017 w LG ogłaszam za zamkniety.
Nie koniecznie. Przeciętny Kowalski potrafi się doszukać wady w każdym produkcie więc czytając fora widzi że lg wymienia panele lub nawet tv na nowy więc zgłasza się z każdą pierdola jaka zobaczy. To chyba jest oczywiste że oni nie będą wymieniać każdej sztuki, pamiętajcie też że tam pracują zwykli ludzie i jak wszędzie z jednym załatwisz wszytko a inny zleje cie i odprawi formulka kopiuj wklej. Nie wiadomo jaki procent osób ma problemy, jaki ich nie widzi a jaki tych problemów nie ma. Na pewno więcej sprzedaje się b7 niż w7 więc twoja teoria jest już z założenia błędna, przeglądając zreszta fora zagraniczne w7 też trafiają się słabe. Jedno trzeba zaakceptować kupując OLED'a. Banding występuje w większym lub mniejszym stopniu I nic z tym nie zrobimy.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



U mnie ten sam gość odpisał, ale w sprawie monitora. Serwis LG to spora porażka.
dd8e9952798b38d13fb0aebad89e9a27.jpg&key=965bbac07858f49feb8ee4620285fb92fff61dc5d264b61c8e1687a76ce92ab4


Czemu porażka? Uprzejmie napisał.
Jeszcze koreańskiego miałeś okazję "liznąć". ;)
Najwyrazniej jest to polityka firmy, a nie przypadlosc polskiego serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już wiem jak postąpię przy zakupie 77 calowego OLEDA, którego chciałbym nabyć za 3-4 lata. Przyjadę po odbiór z pendrivem z planszami testowymi bo to nie pojęte by coś takiego było standardem jakościowym.

Byleby nie je... się z serwisem LG czy sklepem.

Edytowane przez daras317

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, po moim przykładzie wiem, ze tylko tak można kupić w miarę udanego OLED z "pen drive w ręku" Tak kupiłem E6 , a teraz EZ1000, moje "zadanie" z serwisem LG sprawiło ze wyleczyłem się z napraw przez serwis i kupowania w "necie" od wszelkiej maści Polskich Januszy Biznesu bo do momentu ochrony konsumenckiej jest OK, a później "bujaj się "do tego jeszcze dochodzą problemy z serwisem bo sprzęt z poza PL...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolego Ma_ko a jak tam EZ 1000 się  sprawuje Z nim chyba jest wszystko dobrze jak z tymi tv od LG 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, binary napisał:


 

 


Czemu porażka? Uprzejmie napisał.
Jeszcze koreańskiego miałeś okazję "liznąć". ;)
Najwyrazniej jest to polityka firmy, a nie przypadlosc polskiego serwisu.

 

Reklamowałem z powodu wyciekającego światła spod krawędzi matrycy (backlight bleeding). Dosyć powszechne w tym modelu. Dostałem odpowiedź, że cloudning jest naturalną cechą LCD. Zwróciłem uwagę, że to nie to samo co mój powód reklamacji. Odpowiedź ostateczną masz powyżej :D Oczywiście brnę w to dalej, zobaczymy co na to Pan Mariusz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie powie to samo. LG gra w kulki globalnie, bez mrugnięcia okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie powie to samo. LG gra w kulki globalnie, bez mrugnięcia okiem.
Pewnie tak, ale się trochę podroczę dla sportu. Chociaż powiem Ci, ze serwis LG od telefonów mnie pozytywnie zaskoczył. Miałem nadzieję, że w TV/Monitorach będzie tak samo :/ Pacjent LG G4 oddany do naprawy, zagubiona karta gwarancyjna. Przesyłka D2D. We wtorek kurier odebrał telefon, w piątek był u mnie. Naprawiony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam co mogę jeszcze mu napisać...przecież nie będę powtarzał w czwartym mailu tego samego :| 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz na Facebook wiadomość do Pana Mariusza..., w jakimś poście LG podnoszącym na wyżyny samo chwalenia i onanizmu ich produktów bez wady, skazy i zmazy.

To czasem dość dobrze skutkuje, a jeszcze wrzucenie rzeczowych zdjęć podnosi wymiar dialogu z serwisem z reguły na wyższy poziom doznań...

Sprawdziłem to kilka razy w życiu dawało dość dobre efekty...

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, ma_ko napisał:

Napisz na Facebook wiadomość do Pana Mariusza..., w jakimś poście LG podnoszącym na wyżyny samo chwalenia i onanizmu ich produktów bez wady, skazy i zmazy.

To czasem dość dobrze skutkuje, a jeszcze wrzucenie rzeczowych zdjęć podnosi wymiar dialogu z serwisem z reguły na wyższy poziom doznań...

Sprawdziłem to kilka razy w życiu dawało dość dobre efekty...

Niestety nie posiada facebook'a. Napiszę pod postem LG. Nic innego mi nie pozostało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to pisze w przenośni, sprawę skieruj do pana , przez portal LG z ich wypocinami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@daras317

Pisz pod jakimś postem na oficjalnym profilu LG w którym chwalą swoje nowe produkty. Koniecznie wrzuć screena z rozmowy z panem Mariuszem i poglądowe zdjęcia usterki. Najlepiej by było jakby ktoś jeszcze dołączył do Ciebie z podobnym problemem. Wszystkie wielkie korpo mają ogromne budżety na marketing i zawsze miło popatrzeć jak w tym zalewie ochów i achów pojawia się ziarno prawdy pokazujące jak w rzeczywistości wygląda to co próbują ludziom wciskać :). Żeby cała ta kampania która przecież kosztuje nie runęła, często dzieją się cuda i nagle nienaprawialne przypadki stają się naprawialne...

  • Plusik 2
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, ma_ko napisał:

Ja to pisze w przenośni, sprawę skieruj do pana , przez portal LG z ich wypocinami...

A mój to był sarkazm :D Zaraz zniszczę im dobre imię :P Ahh żeby trzeba posuwać się do takich metod...

1 minutę temu, efel napisał:

@daras317

Pisz pod jakimś postem na oficjalnym profilu LG w którym chwalą swoje nowe produkty. Koniecznie wrzuć screena z rozmowy z panem Mariuszem i poglądowe zdjęcia usterki. Najlepiej by było jakby ktoś jeszcze dołączył do Ciebie z podobnym problemem. Wszystkie wielkie korpo mają ogromne budżety na marketing i zawsze miło popatrzeć jak w tym zalewie ochów i achów pojawia się ziarno prawdy pokazujące jak w rzeczywistości wygląda to co próbują ludziom wciskać :). Żeby cała ta kampania która przecież kosztuje nie runęła, często dzieją się cuda i nagle nienaprawialne przypadki stają się naprawialne...

Właśnie zasiadam do laptopa i zaczynam pracę nad tym 'projektem' ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie ta teoria z tym, że poprzez wysoki popyt na te modele nie ogarniają w ostatnim czasie kontroli jakośći ma sens.Ja kupiłem swój w listopadzie w Bytomiu ale to była ostatnia sztuka. Pytałem sprzedawcę jak się sprzedają u nich te telewizory to się uśmiechnął i powiedział, że to jedyna sztuka jaką mieli i leży już pół roku na magazynie więc generalnie wynikało by że mam tv z początków produkcji. Trochę się tego obawiałem, że tak długo leżał ale okazało się, że mam dobry egzemplarz. Nie wrzucałem żadnych plansz ale po prostu nic się nie rzuca w oczy przy oglądaniu filmów i graniu. Całe szczęście, że nie muszę przechodzić tego piekła co niektórzy z Was. 

Edytowane przez lukasz89
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1:10 rzucenie tv na taśmę, sama procedura tej czynności wymaga dwóch osób.

3:30 zrzucenie jednego kartonu z 1,5 metra

  • Haha 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja i znajomy nabyliśmy 55B7V, oba nasze modele na szczęście nie mają wad tu ewypisywanych. Obraz rewelacja. 

Plansza z szarym kolorem równomierna, to co widać na zdjęciu jest niemal niewidoczne w rzeczywistości:

3CPOfDw5PWw068H6y9YBGX8xrwAwVtqfC08roASj

Czy ktoś znalazł jakiekolwiek informacje w instrukcji mówiące że ewentualne wypalenie się matrycy jest normalnym zjawiskiem, oraz czy są jakiekolwiek instrukcje co i jak długo można oglądać by wypalenia nie wystąpiły? Jeśłi takich nie ma to prawnik łatwo powinien załatwić wymianę.

PS.

Ten TV ma jedną wielką wadę - powoduję że ma innych typach telewizorów przestaje się podobać obraz.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...