Gone 0 Napisano 26 Marca 2017 (edytowane) Cześć! Od trzech miesięcy jestem (póki co..) szczęśliwym nabywcą telewizora marki Philips - modelu 49PUS6561. Od ok. miesiąca raz na jakiś czas telewizorowi "gasiła się matryca", ale nie przerywał dźwięku podczas oglądania ani nic takiego. Potem było tylko gorzej - TV się restartuje w trakcie oglądania tv (DVB-T) oraz używania rzeczy typu KODI czasami po godzinie oglądania, czasami po kilu. Bywa również restart po dosłownie 10minutach od włączenia TV. Oglądam sobie spokojnie jakiś film aż nagle pokazuje się czarny ekran, logo philipsa i logo zimnego startu androida. Wszystko trwa ok. minutę i wraca do DVB-T. Czynności podjęte by wyeliminować problem: Odłączenie wszelakich peryferiów (w tym antena, Ethernet, wszystkie HDMI) Przywrócenie ustawień fabrycznych TV "pierwsza instalacja TV" (całkowity reset androida) Upgrade FW do wersji: QM163E_U_0.6.188.12 Wyłączenie TV z prądu na całą noc. Wszystkie w/w czynności nie pomogły. Oczywiście zaznaczę, że TV jest podłączony do (myślę, że..) porządnej listwy zasilającej - ACAR S8-PRO - która ma bezpieczniki topikowe i jakiś tam filtr przeciwzakłoceniowy. Do tego zauważyłem teraz kolejny problem - WiFi działa, ale się nie łączy. Już tłumaczę - jako, że jedną z czynności próbujących namierzyć co sprawia problem było odłączenie kabla internetowego to przy pierwszej konfiguracji (jak i wielokrotnie później) próbowałem podłączyć telewizor do mojej domowej sieci Internetowej. Lista sieci się pojawia, jest aktualna i odświeża się, lecz po wpisaniu hasła i próbie łączenia się telewizor zwraca komunikat, że nie odnalazł sieci, oraz abym sprawdził czy router jest włączony. Próbowałem zdjąć hasło na sieci, łączyć się za pomocą WPSa, oraz na sieć stworzoną na innym routerze. Nic nie dało pozytywnego rezultatu. Wcześniej wszystko działało. Czy spotkał się ktoś z takimi przypadłościami? Co teraz robić? Oddawać na gwarancję? Pozdrawiam, Maciej. Edytowane 26 Marca 2017 przez Gone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 26 Marca 2017 Telewizor na Androidzie. Wszystko zostało już napisane. Serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gone 0 Napisano 26 Marca 2017 (edytowane) Co robi serwis w takich przypadkach? Jestem ciekaw jak to jest, że takie rzeczy robią się "same" i nawet reinstalacja androida/przywracanie/upgrade do nowej wersji nie pomaga. Jak widać TV działał dobrze (a potem nawet bardzo dobrze, po updacie do androida 6) aż niedawno zaczęła się jakaś padaka.. Specjalnie szarpnąłem się na "top" serii 6000.. Zastanawiałem się jeszcze nad 7101. Jakbym dostał okazję go wymienić - warto? TV kupiony w MM. Edytowane 26 Marca 2017 przez Gone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 26 Marca 2017 Serwis udaje, że naprawia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 663 Napisano 26 Marca 2017 Tak jak wyżej, ewentualnie robia durnia z klienta i wmawiają mu, że tv spełnia normy producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gone 0 Napisano 26 Marca 2017 Nie pocieszacie mnie.. Taką usterkę jakimś cudem muszą naprawić, teraz nie mogę używać TV - wyłącza się co kilkanaście-kilkadziesiąt minut. Jakiś czas temu wszystko działało naprawdę bardzo dobrze, płynnie itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magic_24 0 Napisano 17 Sierpnia 2020 W dniu 27.03.2017 o 00:20, Gone napisał: Nie pocieszacie mnie.. Taką usterkę jakimś cudem muszą naprawić, teraz nie mogę używać TV - wyłącza się co kilkanaście-kilkadziesiąt minut. Jakiś czas temu wszystko działało naprawdę bardzo dobrze, płynnie itp. Czesc. Mam teraz to samo z 49PUS6401/12 - najpierw nie działało WIFI (niby łączył się poprawnie do sieci ale transmisja danych nie działała) a teraz spontanicznie się restartuje. Android 8.0.0. Niestety TV po gwarancji. Podpowiesz jak sie u Ciebie zakończyło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gone 0 Napisano 17 Sierpnia 2020 Cześć! TV został zabrany przez sklep, w którym go kupiłem, a kolejnego dnia naprawiony i zwrócony do domu. Do dziś wszystko działa, i w sumie jestem z niego na prawdę zadowolony. Jeżeli Twój TV jest już po gwarancji, to niestety naprawa w zew. serwisie może okazać się nieopłacalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach