maxkorzen 48 Napisano 18 Lipca 2017 2 godziny temu, pmcomp napisał: Odpaliłem wczoraj Netflix aby wreszcie obejrzeć 5-y sezon House of Cards. I przeżyłem szok. A nawet dwa. .. Myslalem ze przeżyłeś szok zakończeniem ostatniego odcinka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 18 Lipca 2017 U mnie UHD chodzi na 17Mbit a HD na 5-8Mbit ale to i tak trochę mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christoff.w 33 Napisano 18 Lipca 2017 No i tak właśnie robią Was/nas w konia.... 4k do lamusa czy też nie jest potrzebne jednak przynajmniej narazie?Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tulipan 5 Napisano 18 Lipca 2017 Włączylem Netflixa dla hdr i wytrzymałem kilka godzin ,po czym usunąłem konto. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christoff.w 33 Napisano 18 Lipca 2017 A "baranów" nie zabraknie...i tak to się właśnie kręci biznesik niczym firma "no name" Kikego" oferująca coś co nie istnieje...Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 19 Lipca 2017 Netflix ma inne zalety nie UHD i HDR. Jakość HD napewno lepsza niż w HBO i Canal plus, dostępność kiedy chcę, można kontynuować na telefonie w pracy, czasem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bingooo 375 Napisano 19 Lipca 2017 Ale "Okja" wygląda bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vandel1 77 Napisano 19 Lipca 2017 Nie rozumiem tych narzekań z sat mamy 4-5 mb standard na kanałach HD. Na najlepszych polskich bardzo rzadko jest 14.-15 mb chyba tylko na canal+sport. Więc nie dziwi mnie że streaming też robi podobne ograniczenia. I tak mamy jakość i wybór o jakiej jeszcze kilka lat temu mogliśmy pomarzyć Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bingooo 375 Napisano 19 Lipca 2017 28 minut temu, vandel1 napisał: I tak mamy jakość i wybór o jakiej jeszcze kilka lat temu mogliśmy pomarzyć Jakość jakością,ale jak ktoś nie ogląda seriali,to dla niego lepszą opcją będzie C+/HBO (jeśli chodzi o nowości) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vandel1 77 Napisano 19 Lipca 2017 Netflix to biznes i trafia do tych co ma. Fanom najwyższej jakości pozostają nośniki blu Ray i 4k. Platformy sat i kablowe będę musiały się zmienić właśnie przez takie usługi jak netflix i inne. Większość ludzi nie kupuje netflix dla 4k HDR tylko dla wygody użytkowania czyli np oglądania całego serialu lub sezonu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bingooo 375 Napisano 19 Lipca 2017 (edytowane) Przyszłość jest w VR (możemy sobie psioczyć ) Edytowane 19 Lipca 2017 przez Bingooo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado75 77 Napisano 19 Lipca 2017 zawsze mam 15.26Mb/s w 2160p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bingooo 375 Napisano 19 Lipca 2017 Ładnie już robiłeś prosto te zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado75 77 Napisano 19 Lipca 2017 Chodzilo o to by pokazac a nie prosto czy krzywo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rajmund 1 Napisano 19 Lipca 2017 58 minutes ago, Bingooo said: Przyszłość jest w VR (możemy sobie psioczyć ) Nie jest. VR to nisza. I niszą pozostanie nawet jeśli zwiększy udział w rynku z kolejnymi latami. Normalne ekrany zawsze będą przodować. Hełmy na głowę są dla pasjonatów, mainstream tego nie łyka. Żałosna sprzedaż Oculusa, HTC Vive i PS VR też o czymś świadczy. Miała być rewolucja, miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze. Marketingowcy pompowali bańkę VR ale im nie wyszło i kupili tylko maniacy. Nikt inny tego nie chce. Jakość obrazu też jest obecnie żałosna z pikselami kłującymi w oczy. Może jeszcze kilka generacji sprzętu i VR będzie wyglądać jak należy, o ile przetrwa do tego czasu na rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 19 Lipca 2017 zawsze mam 15.26Mb/s w 2160p Jak lepeij poszukasz to znajdziesz i takie ponizej 10mbps. Poza tym nie chodzi o to, ze jakoac video w Netflixa jest generalnie slaba, bo taka nie jest, tylko o to, ze sie pogarsza od pewnego czasu na tyle, aby mozna bylo okreslic to jako regule, a nie nieszczesliwy zestaw wyjatkow.Na zachodzie, gdzie maja Netflixa od lat, pisza to samo (bynajmniej nie lubiacy sobie pomarudzic na wszystko Polacy)Pierwsze pogorszenie dalo sie zauwazyc przy zmnianie standardu encodowania., kolejne, dotkliwe, po przylaczeniu Europy srodkowo-wschodniej i Azji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 19 Lipca 2017 Ale 9 funtów na miesiąc, to godzina pracy po opodatkowaniu. Więc nawet nie opłaca się rezygnować, bo zawsze coś tam się obejrzy.To wychodzi na to, że w Polsce Netflix jest droższy, bo 52zł to więcej niż 9 funtów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bingooo 375 Napisano 19 Lipca 2017 1 godzinę temu, Rajmund napisał: Nie jest. VR to nisza. I niszą pozostanie nawet jeśli zwiększy udział w rynku z kolejnymi latami. Normalne ekrany zawsze będą przodować. Hełmy na głowę są dla pasjonatów, mainstream tego nie łyka. Żałosna sprzedaż Oculusa, HTC Vive i PS VR też o czymś świadczy. Miała być rewolucja, miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze. Marketingowcy pompowali bańkę VR ale im nie wyszło i kupili tylko maniacy. Nikt inny tego nie chce. Jakość obrazu też jest obecnie żałosna z pikselami kłującymi w oczy. Może jeszcze kilka generacji sprzętu i VR będzie wyglądać jak należy, o ile przetrwa do tego czasu na rynku. Taaa,gimby i tak Cię zajadą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 19 Lipca 2017 Ale 9 funtów na miesiąc, to godzina pracy po opodatkowaniu. Więc nawet nie opłaca się rezygnować, bo zawsze coś tam się obejrzy.To wychodzi na to, że w Polsce Netflix jest droższy, bo 52zł to więcej niż 9 funtów. Ja nie narzekam na oferte Netflixa, ani na jej cene. Zwlaszcza, ze przez kilka lat, do stycznia br., placilem "lojalnosciowa stawke dla pierwszych abonentow", czyli tyle co na poczatku (bodajrze 7$/e) i choc obecnie kompletnie nie korzystam, ani mysle rezygnowac, chyba tylko w przypadku jesli dostane za friko w pakiecie UPC, ( daja abo na pol roku tyloo nie wiem czy z UHD). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dickus 13 Napisano 19 Lipca 2017 52 PLN to mniej niż 2 bilety do kina, a przynajmniej raz w miesiącu jest coś nowego, film lub serial. Ja jestem jak najbardziej za rozwojem tego typu usług, jakość z czasem też powinna być poprawiana. Można też kupić 2-3 razy w roku dostęp na miesiąc i zobaczyć to co interesuje - biorąc pod uwagę, że jest kilka serwisów i każdy co jakiś czas ma nowy serial na wyłączność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 489 Napisano 19 Lipca 2017 Pocieszasz siebie czy mnie? Ja wolę płacić za jakość, a nie za "coś do pooglądania przynajmniej raz w miesiącu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 19 Lipca 2017 Z tą jakością filmów na Netflixie to faktycznie dziwna sprawa, ale wydaje mi się, że występuje tu kilka problemów. Pierwszy to jakość materiałów źródłowych. Niektóre filmy 4k wyglądają bardzo słabo, tak jakby zostały nagrane słabą kamerą. Szczególnie widoczne jest to w ciemnych scenach, gdzie występuje bardzo duży szum (np. Bloodline). Ale bywają też filmy, które wyglądają naprawdę dobrze (np. wspomniany film Okja). Druga kwestia to użyty codec i bitrate. Jest sporo materiałów Netflixa na ten temat. Nie wiem, czy wiecie np. że Netflix używa różnych bitrate'ów ustawianych indywidalnie dla każdego tytułu. Więc jak wyświetlacie czy porównujecie bitrate to konieczne jest podanie na jakim filmie to było sprawdzane, oraz czy bitrate został ustabilizowany - tj. czy bufor w telewizorze został już całkowicie zapełniony. Odnośnie codec'a to filmy do rozdzielczości 1080p są kodowane starym codeciem H.264, a filmy w rozdzielczości 4K są kodowane codeciem H.265(HEVC) w którym zdecydowanie wydajniejsze algorytmy kompresji. Szacuje się, że HEVC potrzebuje średnio ok. 50% bitrate wymaganego przy kodeku H.264 w tej samej rozdzielczości zachowując tę samą jakość obrazu. Kolejna rewolucja nastąpi też za jakiś czas wraz z wydaniem nowego, otwartego kodea AV1, nad którym pracują obecnie wciąż między innymi Google, Microsoft, Intel i sam Netflix. Tu spodziewany jest znów znaczący postęp w stosunku do kodeka H.265. Celem jest osiągnięcie bitrate'u o 50% mniejszego niż przy HEVC, przy zachowaniu tej samej jakości obrazu. Nowy codec ma powstać do końca tego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 20 Lipca 2017 Dla mnie niski bitrate nie jest problemem. Popatrzcie jak wyglada UHD BD Pacific Rim, pomimo bitrate na poziomie "slabego" BD (AVC). Co czyni jakosc Netflixa dla mnie trudna do przyjecia, to Dash, bo odkad "podlaczyli" Polske i pol swiata, predkosc wariuje i efekty od razu widac na ekranie. Czasem wogole zrywa transmisje i wyswietla komunikat, aby sprobowac ponownie za jakis czas. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christoff.w 33 Napisano 20 Lipca 2017 Jak się czesze że nie kupiłem abonamentu Netflixa. Przeboleje...poogladam z cda, płyt i do kina pójdę 3-4 x w roku na konkrety i starczy.Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 489 Napisano 20 Lipca 2017 22 godziny temu, Subman napisał: Z tą jakością filmów na Netflixie to faktycznie dziwna sprawa, ale wydaje mi się, że występuje tu kilka problemów. Pierwszy to jakość materiałów źródłowych. Niektóre filmy 4k wyglądają bardzo słabo, tak jakby zostały nagrane słabą kamerą. Szczególnie widoczne jest to w ciemnych scenach, gdzie występuje bardzo duży szum (np. Bloodline). Ale bywają też filmy, które wyglądają naprawdę dobrze (np. wspomniany film Okja). Druga kwestia to użyty codec i bitrate. Jest sporo materiałów Netflixa na ten temat. Nie wiem, czy wiecie np. że Netflix używa różnych bitrate'ów ustawianych indywidalnie dla każdego tytułu. Więc jak wyświetlacie czy porównujecie bitrate to konieczne jest podanie na jakim filmie to było sprawdzane, oraz czy bitrate został ustabilizowany - tj. czy bufor w telewizorze został już całkowicie zapełniony. Odnośnie codec'a to filmy do rozdzielczości 1080p są kodowane starym codeciem H.264, a filmy w rozdzielczości 4K są kodowane codeciem H.265(HEVC) w którym zdecydowanie wydajniejsze algorytmy kompresji. Szacuje się, że HEVC potrzebuje średnio ok. 50% bitrate wymaganego przy kodeku H.264 w tej samej rozdzielczości zachowując tę samą jakość obrazu. Kolejna rewolucja nastąpi też za jakiś czas wraz z wydaniem nowego, otwartego kodea AV1, nad którym pracują obecnie wciąż między innymi Google, Microsoft, Intel i sam Netflix. Tu spodziewany jest znów znaczący postęp w stosunku do kodeka H.265. Celem jest osiągnięcie bitrate'u o 50% mniejszego niż przy HEVC, przy zachowaniu tej samej jakości obrazu. Nowy codec ma powstać do końca tego roku. Tiaaa ... edżiesz mial nowy kodek jak wymienisz telewizor . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach