Skocz do zawartości
Maciej Koper

BenQ W1210ST Test projektora DLP dedykowanego do gier

Rekomendowane odpowiedzi

BenQ W1210ST Test projektora DLP dedykowanego do gier

Firma BenQ nie przestaje wprowadzać nowych modeli, swoich fenomenalnych projektorów do niedrogiego kina domowego. Niedawno brałem pod lupę model W1090, który okazał się bliskim krewnym kultowego W1070. W dniu dzisiejszym do redakcji trafił W1210ST. Jest to projektor z obiektywem krótkiego rzutu (short throw), o czym świadczą litery "st" w nazwie i łączy go pokrewieństwo z W1080st. Ten, przystępny cenowo projektor, dedykowany jest głównie dla graczy. Sprawdzimy zaraz dlaczego! Warto pamiętać także, że producent ma do zaoferowania modele W2000 (EISA!) i W3000.

 

Przeczytaj całość

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że w kwestii projektorów jestem całkowicie zielony, a bardzo pociąga mnie wizja grania na wielkim ekranie, mam kilka pytań:

- Jeśli celuję w ekran o przekątnej 130 cali to czy przy projektorze również ma zastosowanie "kalkulator odległości", według którego powinienem siedzieć 5,5 metra od wyświetlacza?

- Jakiego powinienem szukać ekranu projekcyjnego? (pomieszczenie z dwoma oknami ale są rolety zamontowane, więc z zaciemnieniem nie ma problemu)

Być może będzie to mój początek zabawy z projektorami, więc proszę o wyrozumiałość jeśli zadaję pytania dla Was oczywiste.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Effendi napisał:

Jako, że w kwestii projektorów jestem całkowicie zielony, a bardzo pociąga mnie wizja grania na wielkim ekranie, mam kilka pytań:

- Jeśli celuję w ekran o przekątnej 130 cali to czy przy projektorze również ma zastosowanie "kalkulator odległości", według którego powinienem siedzieć 5,5 metra od wyświetlacza?

- Jakiego powinienem szukać ekranu projekcyjnego? (pomieszczenie z dwoma oknami ale są rolety zamontowane, więc z zaciemnieniem nie ma problemu)