Skocz do zawartości
arsenal

Wii złamane?

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś pojawiły się dwie informacje o złamaniu zabezpieczeń. Na pierwszy ogień "poszło się kochać" AACS bo haker sie zdenerwował, ze po DVI nie ma filmow z HDDVD na monitorze. Napisał programik w Javie w 2 tygodnie i gotowe :(
Druga, której bardziej się spodziewałem to złamanie zabezpieczeń Wii. Ale czy aby na pewno zostały one złamane? Oceńcie sami: [url="http://www.youtube.com/watch?v=lvVZcTkxXV0&mode=related&search="]http://www.youtube.com/watch?v=lvVZcTkxXV0...ted&search=[/url]
Dodatkowo podaję link do filmu: [url="http://www.youtube.com/watch?v=uTx2MAOspS4&eurl="]http://www.youtube.com/watch?v=uTx2MAOspS4&eurl=[/url]
, na którym człowiek znający Homebrew na Gamecube tłumaczy jakie GC i Wii ma "super" zabezpieczenia. Dodatkową atrakcją jest cudowny akcent prowadzącego prezentację. :rolleyes:

Edytowane przez arsenal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do złamania AACS na HDDVD to info juz z przed 2 dni [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=3835"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=3835[/url]
śledzę temat uważnie i nie jest do tej pory jasna sprawa z "kluczami tytułu", podobno około pięciu kluczy jest dostępnych, gość któremu udało się zripować trailer z płyty HDDVD według wskazówek hakera muslix64 udostępnił pliczek w sieci DVDCREDIT.EVO
Niestety nie dość że żaden pc-towy player go nie odtwarza, łącznie z najnowszym PowerDVD 7.2 to pozostaje jeszcze 1 mały szczegół tej ciekawej układanki.
U mnie info tego pliku w MPC jest takie : Video: MPEG1 Video 720x480 (1069:480) 29.97fps 9800Kbps [Video]

Wniosek jest taki że na razie mamy powtórkę informacji z przed około miesiąca że niby da się to odtwarzać na pc ale tylko w 480p no może "i" nie pamiętam.
A z Wii wolałby sam kontroler dostosowany do gier na PC i pewnie za jakiś czas pokażą się klony tak jak było z padami na PS.

Trzymam kciuki za łamaczy AACS. :rolleyes:

Pozdrawiam

p.s.
możliwe że nawet po zripowaniu zawartości HDDVD na dysk trzeba mieć sprzęt w pełni obsługujący HDCP by odtworzyć takie pliki.

Edytowane przez apatch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kontroler Wii można podłączyć do PC.
Prosze bardzo :

[url="http://www.nintendowiifanboy.com/2006/12/20/wiimote-as-wow-controller/"]http://www.nintendowiifanboy.com/2006/12/2...wow-controller/[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Osobiscie czuję sie Wii zdrowo oszukany. Dlaczego ?

1) Najciekawsze (także wizualnie) gry w ktore obecnie moge grac to gry .... z GameCube. Konsoli ktora kosztuje 330zl NOWA

2) Gry z Virtual Console są w CHORYCH cenach. 40zl za 10 letniego Mario 64 (gra bez pudełka, drukowanej instrukcji itp) wystarczy porównać do np 3 letniego Dooma 3 którego mozna dzis kupic za 30zl w Empiku na tłoczonym nosniku. Jak&Daxter 1-2-3 (znakomita platformowa seria z playstation2) kosztuje zaś 69zł (gra na płycie, z manualem, kilkudziesieciokrotnie bardziej rozbudowana graficznie jak i fabularnie niż w/w Mario64)
20zł za gry z NESa (mozna się tym pobawic góra 10 minut) pozostawiam wiec bez komentarza.
Króko mowiac - lepiej pozostac przy emulatorach lub kupic uzywany sprzet na Allegro


3) Wyposarzenie konsoli w wyjscia dedykowane lepszej klasy wyswietlaczom jest UBOŻSZE niz w Gamecube. Pierwsza wersja GCN wydana 5 lat temu miala cyfrowe wyjscie AV ktorego nie ma Wii !!!

4) Cena konsoli i gier (odnosząc do stopnia zaawansowania technologicznego) - delikatnie mowiac - przesadzona.

5) Wii zbudowane jest na TEJ SAMEJ bazie co Gamecube. Posiada dokladnie TE SAME procesory co Cube wykonane w innej technologii (90nm vide 180nm) i z tego wzgledu- mogą być one 50% szybciej taktowane. Ów przyrost wydajnosci jest jednak czysto teoretyczny gdyz konsola Wii posiada swój włąsny OS działający w tle w przeciwienstwie do GameCube'a i to on pozera gros z tych dodatkowych zasobów (w tym także RAM) Niechcąc doświadczyć fali krytyki za wypuszczenie po 6 latach de-facto "odgrzewanego kotleta", Nintendo oficjalnie nie publikuje szczegółowych danych technicznych konsoli tylko same ogólniki.
Reasumując - Wii przypomina bardziej mocno zmodernizowaną konsolę gamecube niż nową, zbudowaną od podstaw platformę

Wziąwszy pod uwagę powyższe - wycofuję sie z Wii gdyż konsola zawiodła pokładane w niej nadzieje. Zalezało mi na grach z VirualConsole które poczatkowo miały być gratisowe - pozniej twierdzono ze będą dostępne za "niewielką opłatą". Tymczasem okazało się że ceny są zaporowe. Kolejna sprawa- tytuły startowe (poza Zeldą którą mozna jednak spokojnie wydać na gacka) to żenada. Bardziej przypominają mi zabawę legendarnym PONGiem firmy Ameprod niż konsolą 21 wieku (mam na mysli WiiSports i WiiPlay). Owszem- grywalnoś jest ważna ale w koncu technologia cały czas idzie na przód. Patrzac na gry tylko pod wzgledem grywalnosci, cały czas tkwilibysmy w swiecie ZX Spectrum, C64 lub Amigi
Własnie kupiłem nowego Gamecube'a a Wii sprzedaję. Dla samych kontrolerów nie zamierzam trzymać konsoli Do czerpania czystej przyjemnosci z grania - gamecube wystarczy w zupełnosci o czym przekonały mnie ostatnie dni gdy z synem wprost nie mozemy sie oderwac od poczciwej "kostki".
Gry typu Wii Sports czy WiiPlay bawią równie jak zabawa w PONGa. Owszem- nowatorskie sterowanie należy zaliczyc in-plus ale w wypadku Nintendo ten wlasnie element został myślę przewartosciowany. Sterowanie bez atrakcyjnej oprawy audiowizulanej i wciągających gier nie ma sznas sprzedac systemu na dłuższą metę
Dlatego do zabawy w najnowsze, tryskajace graficznymi fajerwerkami tytułami mam XBOX360 którego doskonale uzupełnia obecnie Gamecube z biblioteką wielu wspaniałych gier kosztujących dzis grosze. Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Yuiren
Dzięki za info, pozostaje czekać na jakąś markową wersję pc tego kontrolera.

A co do grania to mimo wysypu nowych konsol pozostanę fanem gier na PC.
Fakt że na niektóre tytuły trzeba trochę poczekać ale ich konfigurowalność jest nie do przebicia.
Właśnie po ponad trzech latach odświeżyłem sobie Silent Hill 3, z tego co pamiętam gra w momencie wyjścia zwalała na kolana każdego peceta, częściowo to była wina konwersji z PS2 a częściowo pionierskej obsługi zaawansowanych shaderów i innych efektów graficznych.
Grę podrasowałem do granic możliwości, 1680x1050, wszystkie efekty na maxa, tekstury: 4096x2048, no i kilkukrotny antyaliasing, do tego bezprzewodowy gamepad i wieczorne granie na 2-metrowym ekranie projektora z wygodnego miejsca na kanapie.

Efekt - ślinotok i pełne stopienie z akcją, nie ustępujące wrażeniom wywoływanym przez najnowsze gry !

Prawie nigdy drugi raz nie przechodzę danej gry, ale dla takiego tytułu warto, po kilku latach grywalność pozostaje ta sama ale szata graficzna stanowczo zniechęca do tytułu.
Ciekawe czy po kilku latach będzie można w tenże sposób podrasować jakąś grę na X360 lub PS3 ?

Odpowiedź jest zanana. :blink:

Pozdrawiam
PC maniak

Edytowane przez apatch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='apatch' post='32311' date='01.01.2007, 14:08 ']Prawie nigdy drugi raz nie przechodzę danej gry, ale dla takiego tytułu warto, po kilku latach grywalność pozostaje ta sama ale szata graficzna stanowczo zniechęca do tytułu.
Ciekawe czy po kilku latach będzie można w tenże sposób podrasować jakąś grę na X360 lub PS3 ?

Odpowiedź jest zanana. :blink:[/quote]


nie trzeba bo gra wyglada juz oblednie w trakcie wydania, nie musze co chwile dokupywac, modernizowac sprzetu zeby zagrac w nowsze i coraz ladniejsze gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@deenbe

Nikt Ci nie każe zmieniać sprzętu, ja modernizuję pc-ta bo i tak pełni rolę odtwarzacza HD, centrum rozrywki i cokolwiek sobie jeszcze zamarzysz.
W twoim przypadku masz rację, na TV 32" możesz nie zobaczyć różnicy ale zapewniam Cię że na ekranie 80" i większym już to zauważysz.
Pewnie w x360 zmienisz rozdzielczość gry do 1080p ale pozostaje jeszcze rozmiar tekstur i inne bajery niedostępne w wersji na konsolę.
Poszukaj porównań niektórych tych samych tytułów w wersji na PC i X360, Prey , Doom, Oblivion. Zdziwisz się mocno.
Wiadomo finał jest jasny, [b]prostota użytkowania kontra możliwość rekonfiguracji i modowalność[/b].

A odpalanie gier z Wii na projektorze to już chyba musi być masochizm.

Pozdrawiam

p.s.
wyszedł ładny ale dalej o graniu HD :-) Edytowane przez apatch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeszcze dodam punkt 6

Gó...o prawda ze Wii tak cudownie obsługuje pady od Gamecube'a !
Wlasnie probowałem podpiac 2 bezprzewodowe Wavebirdy pod Wii - dziala to tak jakby chcialo a nie mogło
Te same kontrolery na konsoli GAMECUBE smigaja aż miło...

Juz nie moge sie doczekac kiedy pozbede sie tego gó..na
Jutro przyjezdza po to klient - dzieki Bogu

z ostatniej chwili - niedzialajacy Wavebird okazalo sie ze dziala...tylko że na porcie nr2 konsoli
Niech mi teraz ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczy dlaczego ów pad nie chce zadzialac na porcie 1 (skoro w Gamecube dziala)
A zeby bylo smieszniej- Wavebird dzialajacy na porcie 1 - nie dziala na porcie numer dwa ....
Na Gamecube jest za to pelna dowolnosc - kontrolery smigają jak burza- gdziekolwiek ich się nie wepnie Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
apatch ze niby gry na x360 wygladaja gozej jak na PC?

to ze PC jest teoretycznie szybszy wcale nie znaczy ze gry beda lepiej chodzily, wez na przyklad stare PSX ktore mialo procek chyba 24mHz a na PC do dzis nie ma bijatyki rownie dobrej

co do np Obliviona to komp z karta warta 2 razy tykle co x360 dopiero wyciskal lepsza grafe z PC a to dopiero piersza seria gier na x360 ktora 1 z 3 rdzeni wykozystuje

a co do obrazu z x360 to w menu mozesz sobie zmieniac parametry jaka rozdzialka ma byc wyswietlana (480p, 720p, 1080i)

i paietaj ze grafa to nie wszystko, liczy sie tez plynnosc animacji itd, a PC zawsze mialy z tym problemy, niby maja w h.. klatek na sekunde a i tak co chwile cos chrupie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Apatch do gier ktore wymieniles w kontekscie gorszej grafy ja bym dodał gry ktore graficznie odstawiaja kompy Gears of War , GRAW, SC-DA , te gierki smialo moga stawac w szranki z nimi a Gears of War graficznie przebija wszystko co do tej pory widzialem. Pokaz mi kompa ktory uciagnie taka grafe?? Nawet jesli to ile kosztuje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szanowni przedmówcy, sam długo się zastanawiałem nad zakupem X360 i wiem że ma niezły jeszcze niewykorzystany potencjał, ale tak naprawdę odpuściłem ponieważ po kilku latach tak samo się
zestarzeje jak pecet i będzie trzeba znów kupić jakiegoś X720 czy coś podobnego , a po co rozbudowywać 2 maszyny jeśli można się skupić na jednej.

Nie wkwestionuję innego przeznaczenia tych maszyn :prostota użytkowania kontra możliwość rekonfiguracji i modowalności

@goldi69

Porównania wymienionych gier miały na celu uwidocznić różnice sprzętów podobnych technologicznie, które były dostępne w danym czasie, jasne że przedziały cenowe nie były brane pod uwagę.
Tylko kto to sprawdzi skoro Microsoft zarabia na grach a nie na konsoli do której przynajmniej na starcie sporo dopłacał.
Optymalizację kodu gry na konsole jest o wiele łatwiej przeprowadzić niż na pececie, pecet ma zbyt wiele różnorodnych możliwych konfiguracji do sprawdzenia. W pececie wystarczy zmienić najnowsze sterowniki graficzne lub doinstalować patcha do gry, w konsoli - konsolę.
Konsola ma większa płynność grania, bo zazwyczaj w tle nic innego nie robi.

@apollo302

Gear of wars podobnie jak kiedyś Halo na Xboxa jest głównym tytułem X360.
GRAW, SC-DA raczej będą podobnie wyglądać na obydwu sprzętach ale tylko w czasie wyjścia tych gier, po jakimś czasie przewaga będzie rosnąć na korzyść. Silnik Unreala 2/3 jest pęknie modowalny, efekt podrasowań podbija jakość gry nawet kilkukrotnie, jak mi net wróci do normy (neo) to może poszukam porównań (niestety zdjęć) zrobionych na pc i x360.
Układ w X360 to chyba taki Ati R520/R600 lub coś pomiędzy, lecz niestety bez możliwości podciągnięcia niektórych elementów graficznych.

Gears of War kusi, wiem mnie też, najgorsze że takie tytuły exclusive są specjalnie sztucznie wstrzymywane przez Microsoft, tak by studia które je tworzą wydawały wersje na pc ze sporym opóźnieniem lub wcale.

A co gier exclusive na PC to: Silent Hunter III, pewnie IV też, strategie....

Swoje argumenty możemy przytaczać w nieskończoność tylko po co, każdy chwali swoje i każdego w końcu czeka zmiana sprzętu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='apatch' post='34125' date='10.01.2007, 20:32 ']Nie wkwestionuję innego przeznaczenia tych maszyn :prostota użytkowania kontra możliwość rekonfiguracji i modowalności[/quote]
Jak dla mnie to obie opinie sa na kozysc x360, bo najgorsze wlasnie co jest to to ze trzeba tydzien walczyc z instalowaniem gry, potem zmiana nowych sterownikow, ustawieniem itd, a w dzisiejszych czasach na konsole tez wychodza Patche (np dzis do GoW wyszedl, 2 nowe mapy i poprawki do multi)
ja wole raz na 5 lat kupic konsole niz co rok dokupywac ramu i zmieniac karte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się. Wystarczyły 3 miesiące. Coś mi się wydaje, ze Wii będzie pierwszą konsolą w Polsce, która będzie w miarę popularna
[img]http://www.maxconsole.net/content_img/mc_cw3a.jpg[/img]

Całość "tuningu" Wii na: [url="http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=46822"]http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=46822[/url]
Działają kopie w GD i Wii ale tylko z tego samego regionu ale bez żadnych problemów. Do importów z GC potrzebny jest Freeloader. Importy Wii nie chodzą. Prosta instalacja.
Jest funkcja Stealth a nawet wyłączanie przełącznikiem. Cena? Ok. 45$.
Oj coś Nintendo się tym razem nie postarało. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolejne mody dają np. odpalanie filmów na DVD (jak wiemy Wii seryjnie tego nie ma):

DVD playback enabled on mod-chipped Wiis
A mod chipping company called Team Symbiote has apparently created an application for owners of its Wii mod chip that enables the console to play back DVDs. This may not be the first mod to enable DVD playback, but since Nintendo still hasn't got around to providing the console with playback capabilities, we thought it'd be worth bringing it up again. Nintendo, how about hurrying up and making it so normal people don't have to buy dodgy chips to play a DVD or two on their console?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='apatch' post='32049' date='30.12.2006, 19:06 ']Trzymam kciuki za łamaczy AACS. :)[/quote]

Sorry za trochę OT ale czy także identyfikujesz się ze stwierdzeniem:
trzymam kciuki za łamaczy konta i karty kredytowej apatch'a?
:P

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='pmcomp' post='56612' date='19.08.2007, 23:22 ']Sorry za trochę OT ale czy także identyfikujesz się ze stwierdzeniem:
trzymam kciuki za łamaczy konta i karty kredytowej apatch'a?
:D

Pozdro[/quote]

Ale pojechałeś pmcomp, tym bardziej że temat sprzed ponad pół roku.
Oczywiście żartujesz, prawda ? :P
Tym bardziej że dałeś na tym forum kilka opisów filmów zremuxowanych ze źródeł BD/HD, które nigdy by nie znalazły się w sieci gdyby nie łamacze.
Ciekawe podejście, jestem przeciw ale gdy ktotś to zrobi za mnie to wszystko jest w porządku. :)
Eliminowanie niedogodności powstałych z powodu użycia zabezpieczeń HDCP przez zapaleńca a włam na konta prywatnych ludzi to 2 odrębne tematy, sprowadzanie ich do tego samego poziomu jest smieszne.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To i to jest złodziejstwem. Nie ma potrzeby używania nazw zastępczych typu " Eliminowanie niedogodności z HDCP".
A i te źródełka nielegalnych kopii dysków HD mogą wkrótce wyschnąć bo:
[quote][b]Usenet na oku antypiratów[/b]
Usenet (ang. USEr NETwork – sieć użytkowników) to ogólnoświatowy system grup dyskusyjnych, z którego można korzystać przez Internet. Składa się on z tysięcy grup tematycznych, ułożonych w strukturę hierarchiczną. Wiadomości przypominające pocztę elektroniczną użytkownicy wysyłają do serwerów Usenetu, a serwery tworzące sieć P2P automatycznie wymieniają je między sobą.

Pierwsza zasada, którą kierują się użytkownicy Usenetu to "nigdy o nim nie mówić". Niestety ten sposób wymiany plików nie ma już żadnych tajemnic. Usenet stał się najpopularniejszą siecią P2P na świecie tuż za BitTorrentem.

Jak czytamy na hack.pl organizacje antypirackie zaczęły już monitorować grupy dyskusyjne Usenetu. Jedna z nich, holenderska Brein, sporządziła już "czarną listę" providerów Usenetu, u których łamane są notorycznie prawa autorskie.

- BitTorrent jest nadal celem numer jeden, lecz zwiększono zainteresowanie grupami dyskusyjnymi - mówi jeden z anonimowych informatorów innej organizacji antypirackiej.

Źródło: hack.pl, Wikipedia[/quote]
media2.pl Edytowane przez arsenal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...