Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej na temat tego dekodera http://qviart.pl/qviartcombo, czy to dobry zakup i wart uwagi? Zakupiłem go i jak narazie zapoznaje się z nim, chce go zaktualizować ściągnąłem nowe oprogramowanie tylko jak dotąd nigdzie nie mogę znaleźć co to nowe oprogramowanie w ver. 10.00 wnosi... swoją droga coś mało informacj odnośnie tego dekodera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz za pomocą tego dekodera oglądać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co chcesz za pomocą tego dekodera oglądać?


Wszystko mam dosyć kablówek i płacenia głównie iptv (chociaż nie wiem jak się za to zabrać jestem laikiem), satelita jak dokupie talerz, słyszałem o strumieniowaniu na kom tylko nie wiem czy z tym da radę no większość programów nie koniecznie legalnie... ;)

Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak ma być nielegalnie to trafiłeś w złe miejsce.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę z opisu to niestety kolego tylko legalnie.
Soft jest jakiś autorski więc z żadnych rozwiązań typy card-sharing zapewne nie skorzystasz.
Pozostaje zakup karty u operatora satelitarnego a i to musisz iść do nc+ i znaleźć kartę która nazywana jest potocznie Cameleonem.
Ten tuner ma tylko universal card reader więc opcja z modułem dostępu CI też odpada.

Poszalałeś kolego po całości ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm może uda mi się go zwrócić ewentualnie wymienić na coś innego a polecał byś tej samej firmy tylko.model Undro 2 czy w ogóle uderzyć w coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Jasiek_31 napisał: