Skocz do zawartości
Prosperowiak

zakup Amplitunera

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

do tego działu nie spodziewałem się zajrzeć, ale życie potrafi sprawić psikusa i będę potrzebował porady, ponieważ w temacie AUDIO jestem zielony :)

Ale do rzeczy, dysponuję głośnikami DALI seria BLUE. Liczy już swoje lata, ale postanowiłem skoro już są, to to wykorzystać, a zatem:

2x 6006

2x 5005

2x R1000

1x C1000,

mało tego, powinny znaleźć się też największe z serii 2x 8008, dodatkowo dysponuję subwooferem VELODYNE CHT-10R.

Potrzebuję złożyć to wszystko celem podłączenia jako kino domowe: 80% film z Panasonica BDT-460 oraz 20% sport z tunera satelitarnego VU+.

Zmuszony jestem kupić po pierwsze amplituner, a po drugie jakoś logicznie to podłączyć. W kwestii ampli leżę i kwiczę... jeśli chodzi podłączenie, zakładam na dzień dzisiejszy (póki nie zwiozę 8008)... 6006 przód, centralny C1000, Velodyne również w przodzie, 5005 na tyły i R1000 na boki... ale tu właśnie się zastanawiam czy aby na pewno można je wykorzystać z "boku". A znowuż gdy przyjadą 8008 wstawiając je, przerzucę 6006 na tył... i co wówczas z 5005? Podmienić z małymi, wiszącymi R1000?! 6 kolummn na podłodze?!

Wiem, Audiofilem nie jestem, ale staram się, jak coś już robię to żeby to miało ręce i nogi... a przede wszystkim sens :) Doradźcie mi jaki amplituner kupić, może być używka, będę szukał. I utwierdźcie w przekonaniu, że nie popełniam błędu w instalacji kolumn. 

Maciej zawsze, jak kalibruje sprzęt, to odłącza od wszelkiej maści ampli, ale nie ukrywam, że fajnie było by, z uwagi na fakt, że mam projektor, podłączyć wszystkie urządzenia: tuner, odtwarzacz Blu Ray, może jakąś w przyszłości konsolę do amplitunera i to z niego wyprowadzić sygnał do projektora. Ale znowu taka kombinacja u brata, przy H/K średnio działała, lubił znikać obraz, a przyczyną jest własnie H/K. 

z góry dziękuję za wszelkie porady

link do kolumn DALI serii BLUE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi