Skocz do zawartości
  • 0
mkuzmicz

Rozłączanie HDMI podczas włączania netflix'a na xbox one s przy rozszerzonym HDMI (Sony 55XD9305)

Pytanie

Rozłączanie HDMI podczas włączania netflix'a na xbox one s przy rozszerzonym HDMI (Sony 55XD9305) - dosyć obszerny tytuł ale dokładnie określa problem. Otóż, gdy w TV ustawię port HDMI1 jako rozszerzony (który obsługuje 4K w 60Hz 4:4:4) wówczas, konsola Xbox One S, informuje mnie o tym, że w tej chwili obsługuje ona wszystkie kanały we wszystkich dostępnych bitach. Natomiast problemem jest moment włączenia aplikacji NETFLIX, pojawia się napis NETFLIX a następnie TV gubi sygnał z HDMI (Tak jakbym wyłączył konsolę - gdy ona działa)... Jak wrócę do standardowego ustawienia portu HDMI1, wówczas konsola nie ma możliwości obsługi kanału 10bitowego w częstotliwościach 24/50/60Hz, natomiast NETFLIX w 4K działa.

Co zatem powoduje, że podczas podłączonego sprzętu pod rozszerzony port HDMI1, telewizor gubi sygnał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Spróbuj trzeci kabel, jak najkrótszy High Speed with Ethernet. Najlepiej jakby miał ikonę 18Gbps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

zapewne błąd w oprogramowaniu jednego z urządzeń. Bądź obu.

Ew. fakt, że któreś z urządzeń nie obsługuje poprawnie tego trybu.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cześć a więc tak:

Pierwsze urządzenie - Xbox One S - obsługuje 4K oraz 10bitowy system na częstotliwościach 24/50/60Hz
Drugie urządzenie - Sony KD-55XD9305 - telewizor obsługuje 4K oraz pozostałe wartości wymienione w pierwszym poście (widzę to w ustawieniach szczegółowych konsoli)
Pośredniczący kabel - początkowo HDMI 1.4 with Fast Ethernet, następnie zakup HDMI 2.0, gdyż zauważyłem, że jest to wymagane - dodatkowo prędkość minimalna przesyłu 4K to według instrukcji Sony 18GB/s i musi być na kablu w wersji 2.0 - taki więc kupiłem.

Niestety przed chwilą podłączyłem to na kablu HDMI w wersji 2.0 i nadal ten sam błąd. Posiadam nagrany filmik video z tego "wydarzenia" - jeżeli komuś to pomoże w diagnozie mogę przesłać.

Bardzo liczę na Waszą pomoc :)

Dodatkowo teraz zauważyłem, iż nawet filmy z aplikacji YT, nagrane w formacie 4K otwierają się tylko w FHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 minuty temu, Maciej Koper napisał:

Spróbuj trzeci kabel, jak najkrótszy High Speed with Ethernet. Najlepiej jakby miał ikonę 18Gbps.

Próbowałem trzech kabli HDMI, jeden firmy BELKIN (1.4), drugi z paczki xboxa oryginalny 1.4 oraz kupiony nowy 2.0. Na każdym ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Drugi port HDMI? Jak nie to zgłaszaj do wsparcia Xbox i Sony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
5 minut temu, Maciej Koper napisał:

Drugi port HDMI? Jak nie to zgłaszaj do wsparcia Xbox i Sony...

Od dwóch dni rozmawiam z angielskim supportem xbox'a i angielskim supportem netflix'a oraz z polskim serwisem SONY. Jeżeli nie rozstanie to rozwiązane w ciągu 2-3 dni to wymienię chyba TV na LG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
14 godzin temu, mkuzmicz napisał:

następnie zakup HDMI 2.0, gdyż zauważyłem, że jest to wymagane - dodatkowo prędkość minimalna przesyłu 4K to według instrukcji Sony 18GB/s i musi być na kablu w wersji 2.0 - taki więc kupiłem

to że kabel jest hdmi 2.0 nie znaczy że ma przepustowość 18gbps

gwarantowana przepustowość kabla też powinna być opisana na pudełku z kablem - inaczej to ciągle może być problem kabelka 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@klaus71 sytuacja wygląda tak, że kabel ma przepustowność 21gbps.

Dodatkowo spędziłem 3h w MediaMarkt, podłączając konsolę do tego samego modelu jaki mam w domu (Sony 55XD9305), do LG LED'owego za około 23.000zł wspierający 4K i inne technologie - to samo z Samsungiem. Niestety na każdym występował ten problem. Co pozwoliło mi wykreślić z głowy problem z TV - w tej chwili pozostało szukać winowajcy między XBOX'em a Netflixem - a najbliżej chyba NETFLIX - ale ciężko z moim angielskim. Rozmawiałem z nimi bez problemu, lecz ciężko mi było bardzo szczegółowo opisać mój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.09.2016 o 23:46, mkuzmicz napisał:

Otóż, gdy w TV ustawię port HDMI1 jako rozszerzony (który obsługuje 4K w 60Hz 4:4:4) wówczas, konsola Xbox One S, informuje mnie o tym, że w tej chwili obsługuje ona wszystkie kanały we wszystkich dostępnych bitach. Natomiast problemem jest moment włączenia aplikacji NETFLIX, pojawia się napis NETFLIX a następnie TV gubi sygnał z HDMI 

Specem od Netflixa nie jestem, ale to wygląda na konflikt ustawień. Pewni jestesmy, że Netflix dosyla w 4K z 4:4:4 60Hz? Na moje oko nie (pewno 4:2:0) i dlatego jest kłopot. Dla pewności jednak powinien wypowiedzieć się ktoś bardziej biegły w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Xisiek Masz jakieś rozwiązanie? W konsoli mam wybór, że mogę decydować ile Hz może iść.. Więc, któreś mogę wyłączyć (aktualnie mam zezwolone na wszystkie 3 częstotliwości i samo wybiera)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...