Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 5.09.2017 o 10:24, hymmen napisał:

Witam. A ja mimo zalet telewizora Samsung 65KS9500 mam mega problem z jego reklamacją w serwisie firmy Samsung. Z powodu pixeli, subpixeli dwa razy został wymieniony ekran. Bez skutku. Co gorsza po każdej wymianie dostawałem gorszy ekran niż poprzednie. Ostatni według mnie z dodatkową wadą podświetlenia prawego, górnego narożnika. O widocznym cloudingu już nie wspomnę. Serwis nie widzi wad. Ja od ponad miesiąca nie mam telewizora w domu, ponieważ odmówiłem przyjęcia sprzętu z ww. wadami. Sprawa ugrzęzła i czekam. Na razie nie chcę wszczynać procedury prawnej. Czekam na ruch firmy Samsung. Co do wad możecie powiedzieć, że się czepiam, ale skoro kupuję flagowy telewizor firmy Samsung to nie chcę na jego ekranie pixeli, zabrudzeń, czy wad podświetlenia. Zresztą oceńcie sami, to tylko namiastka, część zdjęć wad ekranu na białym tle. Te tło akurat często oglądam, bo są to np. sporty zimowe itp...

Przepraszam za zaśmiecanie forum zdjęciami, ale uważam, że sprawa jest poważna i coś jest nie tak, skoro problem występuje w trzech kolejnych ekranach...

59ae5b9f4feb2_20170816_1441131600x1200B.thumb.jpg.4b7b47987843661850b2a98de1c2fa39.jpg59ae5bc39504d_20170816_1441231600x1200B.thumb.jpg.bb89acd080f74c9661c7d9aa5c0aa4e7.jpg59ae5bfd04dba_20170816_1442311600x1200.thumb.jpg.f8a1a545b0061ffb4b377f02a217411a.jpg59ae5c1b56f0b_20170816_1441021600x1200.thumb.jpg.7ccaefef33effbc949bcdbbdc9950f92.jpg59ae5c435093a_20170816_1445281600x1200B.thumb.jpg.e83e5827767a0b86a64260ed763bdd1b.jpg59ae5c5c9ea31_20170816_1442541600x1200.thumb.jpg.2e2f277860cb75d84b27712635806c0b.jpg59ae5c777de7f_20170816_1445301600x1200B.thumb.jpg.8a89b55572d8c867109284d5b8545171.jpg59ae5c94d9489_20170816_1448101600x1200.thumb.jpg.1a229e6b50f458278b40fa1aea53eb73.jpg59ae5cb3ccf80_20170816_1449441600x1200B.thumb.jpg.d2ae40b756b969c2185fb2978dbe0f55.jpg59ae5cc88353b_20170816_1450111600x1200.thumb.jpg.ecc38e777ae199a2d967605490ec60f8.jpg59ae5ce88125c_20170816_1450221600x1200.thumb.jpg.098a100fdf7421708501149800e7c879.jpg59ae5d8f1ae81_20170816_1452161600x1200.thumb.jpg.8563265cf91d8f6dd5c0e4fbd6e024e4.jpg Serwis niczego nie widzi...

20170816_144103 [1600x1200]B.jpg

Zwracam się gorącą prośbą do administratora i szefa działu testów portalu HDTV.PL o pomoc w mojej sprawie. Nie chciałem tego robić, ale widzę, że to walka z wiatrakami. Panowie, uchodzicie m.in. za autorytety i ekspertów w dziedzinie testów, ale i oceny ekranów telewizorów. Mój problem rozpoczyna się w autoryzowanym serwisie firmy Samsung Ton color Zielona Góra. Otóż serwis po wymianie ekranu, twierdzi, że z nim wszystko w porządku i brak jest jakichkolwiek jego wad. O dziwo wymienili ekran pierwszy raz właśnie z powodu występujących pixeli. Obecny też jest z pixelami, zdjęcia powyżej. I on z ustaleń serwisu jest już ok, nie posiada wad. Tu mam pytanie do szanownych ekspertów, czy moje stwierdzenie o występowaniu pixeli jest uzasadnione, czy ja się mylę? Co Panowie wnioskujecie po tych zdjęciach? Dodam, że to nie wszystkie pixele widoczne na tym ekranie a tylko te najbardziej widoczne na zdjęciach. Pomóżcie, bo nie mam już siły na użeranie się...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zawiesić mojego UE65KS9500 na ścianie. Okazało się niestety że w komplecie nie mam adapterów które powinny być. Czy ktoś mógłby zrobić i umieścić tutaj zdjęcie tych adapterów i wymierzyć ich długość do gwintu? Tył TV nie jest prosty w związku z tym widzę że adaptery muszą być różnej długości żeby TV wisiał prosto na ścianie. Alternatywnie pewnie można zastosować tulejki dystansowe na śruby z uchwytu ściennego - tylko nie wiem jakiej długości by musiały być te tulejki na górze i na dole żeby TV wisiał prosto. chciałbym żeby TV wisiał jak najbliżej ściany także zależy mi żeby uchwyt był maksymalnie płaski. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2017 o 11:15, elvi napisał:

Chciałbym zawiesić mojego UE65KS9500 na ścianie. Okazało się niestety że w komplecie nie mam adapterów które powinny być. Czy ktoś mógłby zrobić i umieścić tutaj zdjęcie tych adapterów i wymierzyć ich długość do gwintu? Tył TV nie jest prosty w związku z tym widzę że adaptery muszą być różnej długości żeby TV wisiał prosto na ścianie. Alternatywnie pewnie można zastosować tulejki dystansowe na śruby z uchwytu ściennego - tylko nie wiem jakiej długości by musiały być te tulejki na górze i na dole żeby TV wisiał prosto. chciałbym żeby TV wisiał jak najbliżej ściany także zależy mi żeby uchwyt był maksymalnie płaski. Z góry dziękuję za pomoc.

Jeżeli adaptery powinny być w zestawie to zawsze możesz je zamówić w każdym autoryzowanym serwisie Samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że nie wiem na pewno co powinno być w zestawie i nie mam jak tego sprawdzić. W mojej instrukcji nie mam listy elementów które powinny być w komlecie. Zakładam ze adaptery powinny być. Dlatego mam prośbę do innych użytkowników UE65KS9500 żeby się podzielili info co mieli w swoim zestawie i jak to powinno wyglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W komplecie są tylko okrągłe podkładki, dystanse do montażu na uchwyt ścienny. Na filmie w 1:54-1:57 sekundzie. Nie patrz na to, że to inny model, są te same. Nic więcej nie ma .

Oczywiście cztery sztuki.

Jasna sprawa, że do tego musisz dokupić dedykowane uchwyty i cały komplet...

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiś 2 dni mam problem z youtube,mianowicie aplikacja jakbybsie zawieszala.tzn moge wyszukiwac ale nie moge sterowac na stronie glownej.dziala tylko przycisk cofnij.Nie aktualizuje mi video na stronie glownej itp.Zauwazyl ktoś taki problem ? Inne aplikacje dzialaja ok np.netflix

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem problemu z Youtube. U mnie chodzi idealnie.

27.09 wyszło nowe oprogramowanie do tv 1203 czy ktoś zainstalował albo wie jakie zaszły zmiany.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualizacji on line też nie znajduje, ale na stronie Samsunga jest nowe programowanie które instaluje się przez pendrive.

 

2ca1ca9aa4958f5812ce76f742f2aa7b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki znalazlem, dziwne tylko ze plik ma koncowke exe. Rozumiem ze taki zgrac na usb ? instrukcja w pdf nic nie mowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam poniżej jest instrukcja instalowania oprogramowania z pena. Poczekaj z tą instalacją na jakieś info co tam jest. Oni czasami lubią pogarszać coś, żeby kupić nowe modele. W każdym bądź razie ja szukam opisu zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki poczekam,tez poszukam w kazdym badz razie z jutubą coś się spiepszyło ,napisze do suportu samsunga i tyle ,co to się staneło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

" nie moge sterowac na stronie glownej.dziala tylko przycisk cofnij.Nie aktualizuje mi video na stronie glownej" po wylaczeniu tv i wlaczeniu ponownie dziala ok przez jakis czas.Usunąć tzn moge tylko usunac z paska jutube.Przycisku odisntaluj nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

suport samsunga na czacie kazał mi zaaktualizować do najnowszego firmware :),tak tez uczyniłem ,na razie ok ,zobaczymy pozniej czy ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj są pokazane różnice w wersjach.


suport samsunga na czacie kazał mi zaaktualizować do najnowszego firmware :),tak tez uczyniłem ,na razie ok ,zobaczymy pozniej czy ok.
A nie pytałeś czemu aktualizacji nie ma on line, tylko przez pendrive?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś tak miał.
Mianowicie pilotem z tv włączając tv włączał się dekoder Polsatu. Teraz po załączeniu tv, dekoder nie włącza.
Reszta działa. Coś się rozprogramowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to jest wybiorczo. Raz wlaczy sie od razu a czasem tv przypomina o wlaczeniu zasilania w dekoderze.dekoder horiozon upc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś problem z FIFA 18 na ps4 fat chodzi o to że co jakiś czas konsola lub tv ma problem z obrazem tak przed 2-3 sek? obraz troche zamazany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...