Skocz do zawartości
zielony_23

Wybór telewizora do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu poszukuję dobrego telewizora do konsoli PS4. Moje wymagania:

- przedział cenowy : powiedzmy do 2500zł

- rozmiar 40"/42"

- full hd

- niski input lag ( taki aby bez problemów można było grać w szybkie strzelanki Battlefield 4)

- matryca - najlepiej 100hz ( nie wiem czy 50hz by ewentualnie starczyło)

- nie zależy mi specjalnie na dodatkach typu smart tv- telewizor ma służyć głównie do grania

Nie mam doświadczenia z konsolami- PS4 będzie moją pierwszą, dlatego proszę o porady. Chciałbym telewizora który będzie bardzo dobrze współpracował z konsolą.

Modele jakie mam na uwadze to np.

Sony KDL40W705C

Samsung UE40J5100

Samsung jest tańszy ale ma większy input lag (28ms) od sony (13ms). Z tego co wyczytałem to te telewizory mają matrycę 50Hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra maksymalnie wykorzysta 60Hz więc nie ma tutaj znaczenia czy matryca będzie 120Hz. Podałeś bardzo dobry model czyli Sony W705C. Idealny do grania z ekstremalnie niskim lagiem około 13msec. W sumie nic więcej nie trzeba dodawać. Możesz przeczytać test wersji B, która jest właściwie taka sama: http://hdtvpolska.com/topic/32700-test-lcd-led-sony-kdl-42w705b-sony-kdl-32w705b-sony-kdl-50w705b-w705b-w706b-w705-w706/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź :) Twoja odpowiedź utwierdza mnie w przekonaniu że ten Sony będzie najlepszym wyborem pod PS4. Martwi mnie jedynie tzw. efekt smużenia. Przeczytałem opinię człowieka który podczas grania na konsoli na tym TV na to narzekał. Czy to ma związek z matrycą 50hz?

Aha i jeszcze jedna rzecz . Czy ten TV faktycznie ma matrycę 50hz(tak podają na forach) bo przed chwilą przeczytałem test tego TV ( w wersji 32") i tam została zawarta informacja o tym że siedzi w nim matryca 60hz. I teraz już nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź