Skocz do zawartości
rite

WAŻNE, zmiana jakości sygnału na kanałach TVP, Cinemax Czyżby zmiana transpondera!

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli o mnie chodzi nie przyłączę się do tej akcji, ponieważ u mnie póki co wszystko działa i naprawdę nie widzę żadnego powodu pisania do urzędów. :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rite!

czasza 80cm, kable 8m x 2, monoblok twin 0.2db -> NIGDY ponizej 70 sila 72-90 jakosc

kup porzadny sprzet ew. wieksza antenke, sam konwerter zmienialem z 0.5db na 0.2 i sila z 43 na 72 podskoczyla, warto to sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='sierak' post='28578' date='12.12.2006, 19:44 ']
Jeśli o mnie chodzi nie przyłączę się do tej akcji, ponieważ u mnie póki co wszystko działa i naprawdę nie widzę żadnego powodu pisania do urzędów. :angry:
[/quote]



Wszystko chodzi a to dziwne. A czy miałeś wszystkie programy według zapewnień podczas podpisywania umowy. Czy EPG zawsze ci działa, nie wiesza ci się dekoder. Jakośc sygnału masz dobrą.
Konsultanci rzetelnie przekazują ci informację i nie wprowadzaja w błąd itd.
Czy N-ka informuje na stronie o wszystkich zmianach terminów np: wymiany dekodera. Nie każdy śledzi forum i godzinami sprawdza czy termin jest aktualny czy znowu N-ka coś zmieniła.
Jeżeli bedziesz tak podchodził do sprawy to w Polsce nigdy nie bedzie telewizji nowej generacji, a nas klientów zawsze będą olewać.

[quote name='faust' post='28579' date='12.12.2006, 19:49 ']
rite!

czasza 80cm, kable 8m x 2, monoblok twin 0.2db -> NIGDY ponizej 70 sila 72-90 jakosc

kup porzadny sprzet ew. wieksza antenke, sam konwerter zmienialem z 0.5db na 0.2 i sila z 43 na 72 podskoczyla, warto to sprawdzic
[/quote]


Ile razy mam pisać i się tłumczyć ze mam porządny sprzęt antene 90 cm, konwerter nowy 0,2 db itd. Czemu na transponderach czy to Cyfrowego Polsatu czy cyfry nawet przy antenie 60 cm i starym konwerterze wszystko śmiga i nawet snieg nie powoduje przerw w oglądaniu. po za tym nie tylko ja mam takie problemy. Po drugie nie chodzi tylko o sprawę jakości sygnału ale również o tym że N-ka nie odpowiada na reklamacje, dekoder się wiesza, nbox rekorder nie nagrywa dźwieku podczas planowania nagran przez EPG, dźwięk przerywa przez HDMI. Jeszcze mam dalej wymieniać, czemy Wy jesteście tacy dziwni i nie reagujecie na to że N-ka oszukała nas i sprzedaje produkt nie zgodny z umową. Tak jak wy bedziecie podchodzic do tej sprawy tak was bedzie ta firma dalej traktowac

Edytowane przez rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak czujesz się oszukany, to pisz, ja nie czuję się oszukany, więc nie piszę żadnych pozwów. Wolny kraj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj ze wzgledu na pogode jakosc sygnalu spadla sporo ( u mnie o ok 20%) Ale poniewaz nie byla nizsza niz 70% na zadnym kanale wiec nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kamcyk26' post='28596' date='12.12.2006, 20:27 ']
Dzisiaj ze wzgledu na pogode jakosc sygnalu spadla sporo ( u mnie o ok 20%) Ale poniewaz nie byla nizsza niz 70% na zadnym kanale wiec nie narzekam.
[/quote]



Ludzie jaką pogode, przecież troche popadal snieg z deszczem, a co bedzie jak przyjda sniezyce itp.
Nie rozumiem jakos na innych platformach nie ma tego problemu. Moge to potwierdzic bo jeszcze mam aktywny cyfrowy Polsat. Na antenie 90 cm mam konwerter Twin do rekordera, specjalnie podlaczylem pod ta antene dekoder cyfrowego polsatu i o dziwo nie ma zadnych problemow, jakosc na poziomie 80% i obraz sie nie tnie. To niech mi teraz ktoś wytłumaczy. Jak to jest ze na tej samej antenie Cyfrowy Polsat działa bez zastrzeżeń a N-ka nie.
I jezeli mowicie ze sygnał na N-ce spadl z powodu pogody to czemy na cyfrowym Polsacie jest dobry sygnał i sie co chwile nie zmienia tak jak na N-ce. Edytowane przez rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kamcyk26' post='28603' date='12.12.2006, 20:50 ']
Prawdopodobnie (90%) ze wzgledu na kompresje MPEG4.
[/quote]


W takim razie dalej uwazacie ze nie trzeba tego zgłosić do Urzędu Ochrony Konsumenta??
co mnie to obchodzi ze kompresja MPEG4 jest bardzie podatna na zakłócenia, ja jestem klientem i nie musze sie na tym znac, po to kupilem N-ke zeby ogladac obraz a nie czarny ekran, bo nagle jakosc spadla do 0%.
Po drugie teraz pogoda jest dobra i nadal jakość na poziomie 30%. Edytowane przez rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety musisz lepiej ustawic antene. Jesli u 90% jest dobrze a u Ciebie zle to niestety jest duza szansa ze problem jest po twojej stronie. W tej chwili sygnal jest nadawany z dobrych transporderow i nie powinno byc klopotow z jego odbiorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kamcyk26' post='28609' date='12.12.2006, 20:59 ']
Niestety musisz lepiej ustawic antene. Jesli u 90% jest dobrze a u Ciebie zle to niestety jest duza szansa ze problem jest po twojej stronie. W tej chwili sygnal jest nadawany z dobrych transporderow i nie powinno byc klopotow z jego odbiorem.
[/quote]


Dobrze wiesz ze nie jest u 90% dobrze. chyba odwrotnie, 90% klientow ma problem, albo z sygnalem albo z dzialaniem nboxow itd. Jednoczesnie bierzesz udzial na forum N-ki i doskonale wiesz ze problem dotyczy wielu osob i nadal uwazam ze trzeba zlozyc skarge do URZĘDU OCHRONY KONSUMENTA, czym predzej tym lepiej. Edytowane przez rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akurat sam juz dzwonilem do UOIK w sprawie anten :-) ( kiedy nadawali z poprzedniego transpordera). Ale nie licz na wiele. Raczej Cie oleja. Sprawa wyglada tak: najpierw reklamacja w N i musisz czekac na rozpatrzenie. Jesli nie jestes zadowolony UOIK oferuje sad polubowny ale TYLKO jak sie na to zgodzi N. Jesli nie to zostaje sad powszechny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie widzisz chłopie, że to Ty masz problem ze sprzętem a nie wszyscy?
Pisz sobie do wszystkich urzędów i życzę Ci aby to pomogło.
Ja chyba mam jakąś inną n-kę, bo od 13 października nie miałem ani razu sytuacji braku sygnału. W tej chwili jakość sygnału na TVP to 98/100 na TVN 75/100 a na HD 100/100. Jak widzisz nie mam powodów do narzekań. Jest trochę programów o kiepskiej jakości, ale przy takim sygnale to już tylko wina ich nadawcy. Jedyny program, który mnie zadziwia in minus, to TVN Style. Jakość beznadziejna, nieporównywalna do innych TVN. Nie wiem o co chodzi?

Pzdr
KrzyHo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co wy gadacie. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Specjalnie podajecie szprzeczne informacje zeby odwiezc ludzi od składania skarg. Po pierwsze jezeli wiele osob zgłosi skargi do UOIK to wtedy sprawa jest rozpatrywana w interesie wszystkich klientów. I nie potrzeba zadnych sądów, itd poniewaz sprawa dotyczy wielu klientów i wtedy jest sprawa zbiorowa. Tak było w przypadku różnych spraw dotyczących TPSA. UOIK wystepował w imieniu wszystkich abonamentów.
Po drugie mozna isc do powiatowego rzecznika konsumetów i on składa pismo do danej firmy w imieniu Urzędu, wtedy na piśmie jest urzędowa pieczątka podpis rzecznika i uwierzcie mi takich pism obawia sie każda firma. po pierwsze firma musi odpowiedziec na pismo rzecznika w ciagu 14 dni pod kara grzywny.
Takie pismo jest traktowane inaczej niz złożona reklamacja przez nas samych.
Wiem to z własnego doświadczenia i narazie wszystkie sprawy wygrałem. Moge nawet wkleic pismo od Cyfrowego Polsatu z którym wygrałem.
Wiec nie ma rzeczy niemozliwych trzeba tylko chciec.
Jezeli skarge dotyczacą anten złożylo by np: 100 osób to UOIK miało by już podstawy do podjęcia działań, i o to mi cały czas chodzi. Edytowane przez rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='sierak' post='28670' date='12.12.2006, 23:54 ']
Widzę, że lubisz się procesować , czytaj polsat, to rób to sam, bo póki co są osoby zadowolone z usług n-ki, a ja do nich należę i nie wprowadzam ludzi w błąd...
[/quote]



Nie lubie sie procesowac tylko nie lubie jak ktos mnie oszukuje i sprzedaje produkt niezgodny z umowa. A to ze Polsat olewa klientów i ma skandaliczna obsluge klienta to kazdy wie. Ja daje tylko przyklad ze z molochem rowniez mozna wygrac. Przez takie osoby jak ty ktorym wszystko jest obojetne firmy w Polsce nie traktuja powaznie klientow. W innych panstwach takie działania byly by niedopuszczalne, ale nie u nas w polsce. Tu kazda firma ma nas gdzies, a wystarczylo by troche checi w dzialaniu przez klientow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='rite' post='28576' date='12.12.2006, 23:08 ']
Bardzo wszystkich proszę o wspólne podjęcie akcji. Ja jutro dzwonię do Urzędu Ochrony konsumenta, Federacji Konsumentów oraz wysyłam pismo. Naprawdę trzeba podjąć jakieś działania bo to już przekracza wszelkie granice. I proszę sie nie bać podjąc jakieś kroki. Moge na własnym doświadczeniu powiedzieć że nie raz już wygrałem z takimi firmami jak Polsat Cyfrowy gdzie otrzymałem nowy dekoder i rabat za abonament, z firmą Clage która chciała pobrać opłate za naprawę gwarancyjną, gdzie dodatkowo były błedne numery seryjne itd. I wygrałem teraz firma się boi żebym to ja ich nie podał do sądu. I to wszystko osiągnąłem drogą listowną oraz w powiatowym Urzedzie Ochrony Konsumenta.
Jeżeli macie problemy z wieszaniem sie dekodera z wyskakiwaniem komunikatów z brakiem obrazu itd. proszę zróbcie zdjęcia nagrajcie filmy i wyślijcie te materiały do urzędu Ochrony Konsumenta. Ja tak zrobiłem gdy serwis oddał mi dekoder cyfrowego polsatu gdzie po miesiącu użytkowania oddałem go do gwarancji otrzymałem go porysowany, była źle założona obudowa itd, wysłałem zdjęcia i za tydzień miałem nowy dekoder. Trzeba ich przycisnąć. Ja zrobiłem foto i nagrałem film aparatem cyfrowym jak po przełączeniu kanału wyskakuje błąd i obraz się pojawia nawet po 20 sek. Wysyłam to jutro i prosze Was również o ten sam gest. Razem zrobimy więcej niż pojedynczy użytkownik.

JEŻELI POTRZEBUJECIE POMOCY PISZCIE MOGE RÓWNIEŻ WYSŁAĆ TREŚĆ PISMA. CZEKAM NA WSZELKIE PYTANIA I SUGESTIE.
[/quote]


Ty jakiś pieniacz jesteś B) .
Większośc ludzi tutaj bywających chce oglądać, a nie zawracać sobie głowę Urzędami Konsumentów.
Lepiej kup sobie ciśnieniomierz i uważaj, żeby ci pompka nie wysiadła :P .
Jak ci się nie podoba to napisz reklamację, wypowiedz umowę, zwróć klamora i daj nam spokój.
Albo lepiej zapisz się do partii Leppera albo Girtycha, z takim podejściem zrobisz tam karierę :) .

Pozdrawiam i życzę sukcesów w WALCE w Urzędzie Ochrony Konsumentów.

PS. znasz takie przysłowie: widziały gały co brały? Trzeba było nie kupować.

Cześć

;)


PS. nie karmić Trola
PS2. Gmeru, daj mu bana i najlepiej wytnij wszystkie posty o "n"ce bo ja mam już tych tematów po dziurki.
PS3 (nie konsola) zaraz się zacznie o Cyfrze HD i znowu tu się nic nie da czytać.

PS4. GOŚCIU, TYLKO NIE KUPUJ CYFRY HD bo ci znowu coś nie będzie działać i zaczniesz się nam żalić.

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='pmcomp' post='28675' date='13.12.2006, 00:12 ']
Ty jakiś pieniacz jesteś B) .
Większośc ludzi tutaj bywających chce oglądać, a nie zawracać sobie głowę Urzędami Konsumentów.
Lepiej kup sobie ciśnieniomierz i uważaj, żeby ci pompka nie wysiadła :P .
Jak ci się nie podoba to napisz reklamację, wypowiedz umowę, zwróć klamora i daj nam spokój.
Albo lepiej zapisz się do partii Leppera albo Girtycha, z takim podejściem zrobisz tam karierę :) .

Pozdrawiam i życzę sukcesów w WALCE w Urzędzie Ochrony Konsumentów.

PS. znasz takie przysłowie: widziały gały co brały? Trzeba było nie kupować.

Cześć

;)
[/quote]


Wlasnie dobrze to powiedziales, wiekszosc ludzi chce ogladac. Tylko wyobraz sobie ze wiekszosc ludzi ma wlasnie problem z tym ogladaniem. Jak podpisywalem umowe to skad mialem wiedziec ze tak bedzie madralo. Na ulotkach ani w umowie nie pisalo ze nie bedzie wszystkich programow odrazu, ze bedzie problem z odbiorem, ze nbox bedzie sie wieszal itd.
Po drugie reklamacje juz zlozylem i minal miesiac i nikt nie odpowiedzial. po trzecie jak wypowiem umowe to zaplace odsetki karne.
I czemu wy jestescie tacy dziwni. Sami sie oszukujecie. Sami wiecie ze czegos innego sie spodziewaliscie a teraz najlepiej schowac glowe w piasek. Nie rozumiem Was.

[quote name='pmcomp' post='28675' date='13.12.2006, 00:12 ']
PS. nie karmić Trola
PS2. Gmeru, daj mu bana i najlepiej wytnij wszystkie posty o "n"ce bo ja mam już tych tematów po dziurki.
PS3 (nie konsola) zaraz się zacznie o Cyfrze HD i znowu tu się nic nie da czytać.

PS4. GOŚCIU, TYLKO NIE KUPUJ CYFRY HD bo ci znowu coś nie będzie działać i zaczniesz się nam żalić.
[/quote]


To ty powinienes dostac bana za to ze mnie wyzywasz i obrazasz. Jak nie chcesz to nikt ci nie kaze tego czytac, wolnosc slowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='rite' post='28673' date='13.12.2006, 00:02 ']
Nie lubie sie procesowac tylko nie lubie jak ktos mnie oszukuje i sprzedaje produkt niezgodny z umowa. A to ze Polsat olewa klientów i ma skandaliczna obsluge klienta to kazdy wie. Ja daje tylko przyklad ze z molochem rowniez mozna wygrac. Przez takie osoby jak ty ktorym wszystko jest obojetne firmy w Polsce nie traktuja powaznie klientow. W innych panstwach takie działania byly by niedopuszczalne, ale nie u nas w polsce. Tu kazda firma ma nas gdzies, a wystarczylo by troche checi w dzialaniu przez klientow.
[/quote]


Dajesz przykład jak wygrać z molochem, to sobie z nim walcz, załóż własną stronę www - klub niezadowolonych z n-ki, ale nie musisz sprzedawać swojego niezadowolenia na tym forum. Mi nie jest obojętne, jak ktoś nie świadczy usług zgodnie z umową, ale nie należę do osób, które siedzą z lupą i dopatrują się wad zakupionego produktu. Więc nie pisz proszę, że jest mi obojętne jaki produkt dostaję.
Poza tym jak się nie podoba w naszym pięknym kraju jak działają firmy załóż własną dobrze funkcjonującą platformę, albo kup sobie najlepiej płatną platformę Premiere lub Sky (oczywiscie w Polsce tego kupić nie możesz, ale może złóż reklamacje to odpowiedniego urzędu, że to dyskryminacja naszego kraju i że powinien być otwarty rynek mediów i ich dostępności w każdym kraju). Jak wg Ciebie każda firma ma nas gdzieś, to jak ten kraj w ogóle funkcjonuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam jestem ciekaw jak to jest od strony technicznej. Kupiłem wczoraj recordera, podłączyłem antene i jakość to tylko 6%. Dodam,że gdy podłączam ta samą antene Do C+ i PC (mam TWIN'a), to jakość jest ok.50%. Czy jakość się zmieni po aktywacji(będę aktywował w weekend-miałem tylko pare minut na test i musiałem wyjechać...smutne).A może trzeba jednak troche przestawić antene? Przy okazji zapytam o porade,czy ten Quad poprawi mi sytuacje z sygnałem i jakiością(teraz mam starego Twina 0,5dB i wielką,starą ponad-metrową czasze):
[url="http://www.allegro.pl/item146126970_konwerter_golden_interstar_platinum_x_quad_0_2db.html"]http://www.allegro.pl/item146126970_konwer...quad_0_2db.html[/url]
Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rite, skoro mówisz że większość osób ma taki problem jak Ty, a tych osób jakoś nie widzę na tym forum, to zdaje się, że musisz szukać gdzieś indziej. Zastanawiam się tylko skąd masz tę informację o większości, no bo jesli tu nie ma odzewu, to chyba info z innego forum albo z Twojego otoczenia. Także wiesz gdzie szukać dodatkowych podpisów pod petycją.

Od siebie dodam, że wystarczy że raz napiszesz. A Ty jak widzę chcesz zadowolonych posiadaczy n-ki przekonać, ze to co oni widzą to nieprawda i że muszą przejrzeć na oczy o przecież to działa do kitu. Widać, ze jesteś zdeterminowany, więc dziwie się że potrzebujesz tu wsparcia, żeby złożyć reklamację. Czyżbyś bał się samemu uderzyć wyżej???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Ator' post='28725' date='13.12.2006, 09:57 ']
rite, skoro mówisz że większość osób ma taki problem jak Ty, a tych osób jakoś nie widzę na tym forum, to zdaje się, że musisz szukać gdzieś indziej. Zastanawiam się tylko skąd masz tę informację o większości, no bo jesli tu nie ma odzewu, to chyba info z innego forum albo z Twojego otoczenia. Także wiesz gdzie szukać dodatkowych podpisów pod petycją.

Od siebie dodam, że wystarczy że raz napiszesz. A Ty jak widzę chcesz zadowolonych posiadaczy n-ki przekonać, ze to co oni widzą to nieprawda i że muszą przejrzeć na oczy o przecież to działa do kitu. Widać, ze jesteś zdeterminowany, więc dziwie się że potrzebujesz tu wsparcia, żeby złożyć reklamację. Czyżbyś bał się samemu uderzyć wyżej???
[/quote]


Prosze tu masz link gdzie wiekszosc osob ma problem, to jest oficjalne forum N-ki: [url="http://www.nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=1804&start=0"]http://www.nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=1804&start=0[/url]
I niczego sie nie boje, poprostu chcialem zebysmy wspolnie sobie z tym poradzili
Po drugie dzwonilem przed chwilą do Urzędu Ochrony Konsumenta, i duzo osob juz zlozylo skargi na N-ke i prawdopodobnie zostanie wszczęta sprawa przeciwko N-ce. Wiec widac ze nie tylko ja mam problem. Natomiast wiekszosc zgloszen dotyczy zlych anten, brak odpowiedzi na reklamacje, problemy techniczne z dekoderami, czyli widac ze problem jest na szersza skale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rite zamiast tracić czas na puste pisanie ustaw dobrze antene. Mam starą 60 po Cyfrze
siła 70-90 jakość 70-100 na wszystkich kanałach (ustawienie przy montażu n-ki korygowałem)
N-ke mam od 20 pażdziernika i nigdy nie miałem problemu z odbiorem. Obraz wspaniały nie
tylko na kanałach hd ale też na pozostałych. Cyfre miałem 6 lat i obraz nigdy nie był taki jak
teraz z n-ki.



Brutus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brutus, nie wiem , w którym rejonie polski Ty mieszkasz?, wielu użytowników ma problemy z jakością sygnału, zwłaszcza na antenach, które sprzedała im n-ka.Moim zdaniem to zwykłe nabicie w butelkę klientów, a porady ustaw lepiej antenę wszyscy słyszą w BOK.
Jeżeli ktoś ma problem z N to chyba może to wyrazić, chyba, że na tym forum nie wolno? Edytowane przez mariuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam All.

Chyba sie wszyscy zgadzaja, ze durszlaczki ENKI nie sa dobrym pomyslem:
a. mala - wiec trudno idealnie ja ustawic (szczegolnie samemu)
b. zasadne obawy na wypadek sniegu, wody i mrozu

Idealne rozwiazanie ?
a. zakup samego dekodera
b. zakup "pelnej" miski 80. (wieksza jak ktos ma miejsce i chec na 2-3 satelitki, zezy itp).
c. zakup konwertera (moze byc nawet ten ALPS od ENKI)
d. montaz miski w takim miejscu aby byl latwy dostep do niej - korekta ustawien i w lato i w zime
(np. balkon, tars, altana). Dach jest idealny, ale w zime moze byc z tego poziomu trudno dostac
sie do miski i cos przestawic.

To tak na wszelki wypadek: jak cos pozmieniaja na trnsponderach to ja na balkonik i korekta ustawien.
Jak oni znowu to i ja znowu :blink:

Pisze to z wlasnego doswiadczenia: miska 80 Corab, nbox, jakosc min. 70%.
Sam ustawialem zarowno miske 60 Enki (po co to bralem ?) oraz 80 Corabu.
Teraz [i]dla sportu [/i] ustawiam sobie antenke w 15 minut :).
Inna sprawa to fakt, ze pierwszy raz w zyciu ustawialem durszlaczka 60 Enki okupujac to grypka
na skutek 3 dni poszukiwania satelity na balkonie :)

Pozdrawiam All.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O tym, że niektórzy mają problem z odbiorem n-ki na sześdziesiątkach mówi się od samego początku.
Porad, że niestety trzeba kupić większą antenę są już chyba setki, wystarczy wejść na jakiekolwiek forum traktujące o tv sat. A ludziska ciągle w kółko to samo. Mnie się już nawet tego czytać nie chce. Edytowane przez MaBri

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...