zeko2 0 Napisano 23 Marca 2014 Jestem nowym na tym forum i chcę wszystkich powitać. Dzień dobry Mój Popcorn Hour C-200 stracił głos. Jeszcze kilka razy go odzyskiwał po przestawieniu PAGE DOWN i ponownie PAGE UP, ale teraz już nie chce gadać. Mam podłączony do telewizora po HDMI i do wzmacniacza po analogu i tu i tu cisza. Nie znam się zbyt dobrze na urządzeniach elektronicznych, a Popcorna mam niedługo i w związku z tym chciałbym zapytać czy: - mogłem coś poprzestawiać pilotem, co wyłączyło mi audio, ewentualnie co sprawdzić? - uległa awarii jakaś część? - gdzie to naprawić chodzi mi o serwis? Proszę o poradę co z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 24 Marca 2014 (edytowane) Zresetuj do ustawień fabrycznych korzystając z odpowiedniej opcji w menu. Jak nie to znajdź w sieci jak zrobić twardy reset. Serwis to Human Media we Wrocławiu. Pozdro Edytowane 24 Marca 2014 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 24 Marca 2014 może zerknij czy nie wyciszyłeś z pilota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeko2 0 Napisano 24 Marca 2014 Wielkie podziękowanie. Pomogło zresetowanie do ustawień fabrycznych. Pewnie coś namieszałem przy poszukiwaniu opcji bezpiecznego odłączania dysku, na którą wcześniej trafiłem, a później zupełnie nie mogłem jej znaleźć. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Teraz pozostaje mi jeszcze skonfigurowanie karty wi fi, którą dołożyłem, ale Popcorn nie widzi rutera. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach