Skocz do zawartości
marcinekkg

Niewyrazny obraz w grach - problem z rozdzielczoscia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie podłączenia monitora z konsolą. Posiadam monitor Full HD LG E2380 i podłączyłem go z konsolą kablem HDMI. W ustawieniach, gdy zaznaczam wszystkie opcje rozdzielczości, podczas gry w PES 2011 obraz nie jest ostry. Krawędzie są jakby poszarpane. Trochę lepiej wygląda to podczas gry w FIFE 12. Na filmikach na YT obraz jest "żyleta" . Ktoś wie o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz włączony antyaliasing w grach? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie to dokładnie ustawić? Sory, ale do tej pory cały czas miałem komputer i w temacie konsol jestem zielony. I mam też eszcze jedno pytanie.

Przykładowo gra prototype w 720p na monitorze FullHD wygląda dosyć brzydko. Na filmiku jednak (na YT ) w jest w 1080p i wygląda przyzwoicie

https://www.youtube.com/watch?v=_U4V8cSReIY

Jak to możliwe, że na odwrocie pudełka z grą jest napisana max. rozdzielczość 720p a gra chodzi w 1080p ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było pisać od razu, że chodzi o konsolę. Konsole nie posiadają funkcji antyaliasingu, więc obraz nie będzie ostry jak brzytwa jak na PC. Niestety. Co do filmiku to nie chce mi się go całego oglądać, ale skąd wiesz z czego leci gra? Może z PC, wtedy nie ma problemu z większą rozdzielczością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli chodzi o monitor pod konsole to co lepiej wybrać FullHD czy HDready? Skoro wiekszosc gier na konsolę robią w 720p a monitor FULL HD ma rozdziałkę 1920x1080 to czy nie lepszy będzie hd ready? Chodzi mi po prostu o kwestię wyciągania obrazu, który jest w 720p do 1080p i może przez to obraz jest taki niewyraźny. Nie wiem czy dobrze rozumuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi