sterbid 27 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) witam serdecznie i proszę Was o poradę. Kupiłem w styczniu 2011 topową plazmę Samsunga PS63C7000. Bardzo piekny obraz i nic jej do zarzucenia nie mam poza faktem ,że zauważyłem na panelu wypalony czyli utrwalony obraz z TVN24 . Dokładnie logo i ten pasek który na tym kanale informacyjnym wystepuje. Zaznaczam ,że zabezpieczenia przed wypalaniem były ustawione i przez pełnym rozruchem zgodnie z podpowiedziami dokonałem tego wypalania czy wyzarzania plazmy jak pisaliście. Próbowałem już usunąc ten wypalony fragment korzystając z funkcji znajdujących się w menu telewizora ale nic to nie dało. Czy jest to podstawa do reklamacji telewizora? Zaznaczam ,że użytkowałem ją zgodnie z obowiązyjacymi regułami a producent zapewniał ,ze problem z wypalaniem w tych najnowszych modelach nie istnieje bo sa tak zabezpieczone. Okazuje się ,że to guzik prawda bo przy funkcjonujących zabezpieczeniach w topowym modelu to się pojawia. I co teraz mam unikać TVN24 bo mnie sie plazma wypala normalne jaja. Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie pozdrawiam Piotr. Ps podejrzewam ,że ten sam problem jest w tym najnowszym ,modelu PS64E8000 bo to ten sam panel w nim siedzi. Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez sterbid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 14 Sierpnia 2012 No jak widać na Twoim przykładzie problem istnieje, choć wiellu twierdzi inaczej....(sam też się o tym przekonałem ) Niestety nie jest to podstawa do reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vandel1 77 Napisano 14 Sierpnia 2012 unikać (oglądać z sensem a nie niech leci w tle ) TVN 24 i tyle nigdy nie rozumiałem jak można ta stacje oglądać dłużej niż 30 -40 minut potewm gadają to samo . problemu nie bedzie szkoda produ aby ogladac taka stacje na 63 cala cały dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoDeX 121 Napisano 14 Sierpnia 2012 Dla plazm morderczym jest kolor niebieski ( biały także ) , a N-TV tak zaprojektowała MENU dekodera, że niebieski pas jest tam podstawą. BEZ WYOBRAŹNI ! ! ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobor 233 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) vendel popieram Ostatnio nieźle się usmiałem jak Miecugow stwierdził że stał pod brzozą która miała 40 metrów To musiała być istna Sekwoja Co sie dziwić - chłop zaczynał w Dzienniku Telewizyjnym Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez mobor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerga 10 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) kiedys bylem swiadkiem zakupu tv tylko nie bylo to w polsce i mozna bylo miec gwarancje na wypalanie.tez byla to plazma samsunga.bylo to 2 lata temu.warto sie dowiedziec i zadzwonic ze taki problem zaistnial Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez zerga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoDeX 121 Napisano 14 Sierpnia 2012 Gdzie niby mozna bylo miec gwarancje na wypalanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerga 10 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) uk za dodatkowa oplata.sklep comet Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez zerga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobor 233 Napisano 14 Sierpnia 2012 taką niby-gwarancje to u nas też dostaniesz np w takim EURO - wciskają prawie że na siłę ....szału można dostać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerga 10 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) taką niby-gwarancje to u nas też dostaniesz np w takim EURO - wciskają prawie że na siłę ....szału można dostać tzn ze kantuja i mnostwo drobnego druczku?moze tworca tematu ma taka gwarancje i nawet o niej nie wie.bo rozne przypadki....wciskaja ale jakos realizowana musi byc czy nie?nie wiem bo nigdy dodatkowych nie kupowalem i wychodzilem z zalozeniaze za ta cene mozna kupic nie zly np kabel hdmi lub inny osprzet.w uk to troche inaczej dziala i sa chyba bardzirj rzetelni ale to wkoncu potezny rynek Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez zerga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czendlerbing 9 Napisano 15 Sierpnia 2012 Tak, i takie gwarancje dodatkowe są warte tyle co by sobie nią t... podetrzeć. Problemem w tym kraju staje się czasem egzekwowanie praw wynikających z gwarancji producenta, a co dopiero mówić o gwarancji dodatkowej, którą oferuje sklep Odnośnie tematu. Obraz szczątkowy powstawał u mnie w postaci znaczka Eurosportu po kilku godzinnych transmisjach z Tour de France, powstaje również po dłuższej sesji np. z Gran Turismo 5. Jednak on znika. Nie mam na trwale wypalonych znaczków prg. ani wskazań prędkościomierza na ekranie. Albo więc naprawdę dłuuuuuuugo oglądasz tvn24, albo technologia plazmowa Samsunga jednak kuleje. Ps. Mobor o wartości merytorycznej programu tvn24 wolę się nie wypowiadać, 15 min. dziennie to czasem za długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerga 10 Napisano 15 Sierpnia 2012 nie ma to jak samsnung zmien jutro.kurde musze to napisac.moze ktos stwierdzi ze faworyzuje ta marke ale samsung tak naprawde szalu nie robi w telewizorach i nie sa one jakies specjalnie dobre i ludzie kupuja je na potege.a sony mialo 3-4lata mozna to nazwac obnizenia jakosci a psiocza na owom firme do teraz a i tak mimi ze jakosc sie obnizyla nie mowie o modelach na ten rok jak i 2011 a i tak zawsze wypuszczali lepsze tv niz koreanczycy.i o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 18 Sierpnia 2012 a ja postanowiłem sobie powalczć z firmą Samsung. Mam czas , siły i pomysł. Zobaczymy komu sie szybciej znudzi. Nie po to wywalałem 12 000 złtoych na topowy model aby po parunastu miesiacach uzytkowania wypaliły się na penelu slady logo TVN24. Zgłosiłem to najpierw do serwisu ma przyjśc ekspert i to ocenić. Dobra zabawa się zaczyna. Pozdrawiam i na bieżaco Was poinformuję co w tej sprawie i jakie stanowisko zjęła firma Samsung. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 18 Sierpnia 2012 Dawaj znać koniecznie. Ja do paska już przywykłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czendlerbing 9 Napisano 19 Sierpnia 2012 a ja postanowiłem sobie powalczć z firmą Samsung. Mam czas , siły i pomysł. Zobaczymy komu sie szybciej znudzi. Nie po to wywalałem 12 000 złtoych na topowy model aby po parunastu miesiacach uzytkowania wypaliły się na penelu slady logo TVN24. Zgłosiłem to najpierw do serwisu ma przyjśc ekspert i to ocenić. Dobra zabawa się zaczyna. Pozdrawiam i na bieżaco Was poinformuję co w tej sprawie i jakie stanowisko zjęła firma Samsung. Wg mnie zrobią nic (ale obym się mylił) bo: mieszkamy w Polsce, gdyby potraktowali Cię wyjątkowo, to w krótkim czasie pojawiłoby się trochę takich ludzi z roszczeniami, a dla nich jest to problem bo... mieszkamy w Polsce W zasadzie pkt. 1 i 3 załatwia wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow 0 Napisano 16 Lipca 2013 Witam Posiadam samsunga PS 63 C7000 od grudnia 2010 przez 22 miesięcy było oki potem zrobił się problem ,telewizorek grał na różowo łapał ten kolor wpierw na dole ekranu potem już po całości.Był na gwarancji więc wymienili panel na nowy było to w październiku 2012 teraz mamy lipiec i problem ten sam z tym że na nowym panelu pograł 9 miesięcy.Cały pic polega na tym że praktycznie nic nie można zrobić serwis mówi że już po gwarancji,a ja się pytam czy na panel nowy nie powinno być gwarancji a oni że nie. Zastanawia mnie fakt że zbyt któtko grał ten nowy panelik może ktoś miał podobny problem ? nie wiem czy wstawili mi nowy czy może już wadliwy a może w jakiś sposób można panel ,,podrzażyć" W Samsungu w dziale reklamacji kazali napisac pismo o zaistniałej sytuacji ale znająć życie guzik z tego będzie ,choć bęę próbował z nimi walczyć . Czy ktos podrzuci jakis pomysł co z tym fantem zrobić? Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoDeX 121 Napisano 17 Lipca 2013 Wymieniony tak ważny podzespół jak ekran ma swoją gwarancję - udaj się do Rzecznika Praw Konsumentów i przedstaw sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pizzojad 9 Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Problem w tym że gwarancja producenta nie jest w Polsce w żaden sposób regulowana przepisami prawa. Innymi słowy, mogą gwarantować to na co mają ochotę i na warunkach jakie uznają za stosowne - jeśli mieliby taki kaprys to żadnej gwarancji dawać nie muszą. Tak więc, rozstrzygające tutaj będzie to co jest napisane w warunkach gwarancji bo jeśli ja dają to to co w niej napisali stanowi ich zobowiązanie ale nic ponadto już nie muszą. Edit: a ja postanowiłem sobie powalczć z firmą Samsung. [...]na bieżaco Was poinformuję co w tej sprawie i jakie stanowisko zjęła firma Samsung. Znamienne jest że minął niemal rok a kolejnych wpisów kolegi w tym wątku brak. p.s. Pewnie będę tu w mniejszości ale ja od jakichś 8-9 lat przy kolejnych zakupach nawet się nie zastanawiam nad sprzętem tej firmy własnie z powodu podejścia do klienta. Edytowane 17 Lipca 2013 przez Pizzojad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow 0 Napisano 19 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedzi nic nie szkodzi udać się do rzecznika i napisać do firmy listowną skargę papier to papier natomias w warunkach gwarancji nic nie jest napisane na temat wymienionej części .Na logikę rzecz nowo wstawiona powinna mieć swoją gwarancję tym bardziej panel. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 12 Września 2013 witam nie odopisywałem bo nic ze sprawy nie wyszło . Telewizor jak miał ten powidok na dole to ma nadal. Ja się rozglądam za ostatnim modelem plazmy Panasonica i z szajsungiem daje już spokój raz na zawsze. Co więcej w tym modelu PS63C7000 pojawiła się chyba nowa usterka która jest dość specyficzna i nie łapie co to jest. Postaram się opisać lub będę wiedział jak to wstawie fotografie. Ale do rzeczy. Obraz jest ok ale czasami w momencie gdy jest biały - uwaga zawsze białe tło to tam gdzie jakieś ciemne elementy na obrazie pojawiają się za nimi w tle poziome szare przeźroczyste pasy migające. Na początku myślałem ,że to specjalne takie efekty ale teraz sadze ,ze to powoli ten telewizorek siada. Na dodatek , śmieszne bo w trzecim roku użytkowania topowy model pójdzie na śmietnik bo pewnie koszta naprawy będą tak duże ,że lepiej kupić nowy . Dlatego oglądam się za modelem Panasonica 64 cale vt50. Może któs z was wie co to jest za usterka która opisałem i ile to jeszcze z tym pogra zanim wysiądzie kompletnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devion 0 Napisano 26 Października 2013 (edytowane) Co więcej w tym modelu PS63C7000 pojawiła się chyba nowa usterka która jest dość specyficzna i nie łapie co to jest. Postaram się opisać lub będę wiedział jak to wstawie fotografie. Ale do rzeczy. Obraz jest ok ale czasami w momencie gdy jest biały - uwaga zawsze białe tło to tam gdzie jakieś ciemne elementy na obrazie pojawiają się za nimi w tle poziome szare przeźroczyste pasy migające. Mam ten sam tv i bardzo podobne efekty. U mnie na białym tle ( gdy w obrazie jest przewaga białego np. śnieg, białe niebo, ściany itp) pojawiają się takie jakby zakłócenia, smugi ( no nie wiem jak to nazwać ) w kolorze burym tzn czerwono-niebieskim.. Przy normalnym obrazie (wiele kolorów, ciemniejsze tło) jest wszystko O.K., obraz jest piękny. No tylko te zakłócenia na białym. Coraz bardziej mnie irytują i nie wiem co to jest i jak sobie z tym poradzić. Taka plazma to już waga i rozmiar, nie wezmę sobie jej pod pachę i nie pójdę do serwisu. Jakieś pomysły, może ktoś się z tym spotkał? A może ktoś wie gdzie w Krakowie naprawiają te TV.? Edytowane 26 Października 2013 przez devion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 30 Października 2013 kochani panel wyświetlacza topowego modelu plazmy z roku 2011 PS63C7000 padł w końcu po dokładnie 32 miesiącach użytkowania. Próby porozumienia z Samsung Polska spełzły na niczym . Producent stwierdził ,ze to wypadek losowy i prosił aby nie zniechęcać się do kupienia następnego ich modelu. Dosłownie kpina i lekceważenie. Bo jeżeli to wypadek losowy w jednym z najdroższych ich modeli to jaką ja mam mieć gwarancje czy kolejny taki wpadek losowy nie dotknie mnie ponownie. Jak czytam wcześniej podobne problemy z awariami takiego panelu w tych modelach mieli i inni klienci. W sumie ostrzegam przed kupowaniem . Czy ktoś ma adres mailowy do centrali Samsung Electronisc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 30 Października 2013 devion to o czym piszesz to dokładnie to jest to co u mnie występuje i jest dowodem ,ze wysiada ci panel wyświetlacza. Wal z tym szybko do serwisu bo potem cie oleja i powiedzą ze to wypadek losowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 30 Października 2013 występowanie tego typu usterek panelu po tak krótkim czasie użytkowania wskazuje chyba na wadę tych paneli w tym modelu. Już 3 taki przypadek tu na tym forum. Może ktoś jeszcze ma z tym problem i co można z tym zrobić bo to jest jawne oszukiwanie klientów którzy płacą znaczne kwoty za ten telewizor który wysiada zaraz po gwarancji. może ktoś coś w tym temacie doradzi jak to rozegrać z Samsungem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devion 0 Napisano 30 Października 2013 devion to o czym piszesz to dokładnie to jest to co u mnie występuje i jest dowodem ,ze wysiada ci panel wyświetlacza. Wal z tym szybko do serwisu bo potem cie oleja i powiedzą ze to wypadek losowy. No toś mnie pocieszył!! Teraz to już nie muszę się śpieszyć z tym serwisem. TV już rok po gwarancji. To mi wygląda na celowe działanie Samsunga by panel wytrzymał trochę dłużej od gwarancji. Ciekawe ile taki panel kosztuje w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach