Skocz do zawartości
Tommek74

Onkyo - które wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako , że jestem początkującym dopiero audiofilem (może troszkę na wyrost z tym audiofilem ) ale lubię posłuchać muzyki w dobrym wydaniu no a dodatkowo do sprzętu podłączyć kilka drobiazgów jak konsola telewizor komp a kiedyś cholera iwe co jeszcze , oczywiście podstawy DVD nie muszę chyba dodawać :)

Mam taki mały dylemat bo w tych wszystkich parametrach już się pogubiłem i z mózgu zrobiło mi się siano a może galaretka.

W skrucie mój dylemat dotyczy obecnie zakupu Onkyo :

- TX-NR 609

- TX-NR 905 THX

- TX-NR 708

Przy tej mnogości parametrów systemów itp. pogubiłem się czytając opisy, recenzje itp.

Czy ktoś może doradzić który z tych klocków jest najwartościowszym nabytkiem ??

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

905 nie ma 3D po HDMI. Będzie Ci to potrzebne? Jak nie to 905. Wiesz 609 a 905 to całkowicie inna półka... I też inne lata ; ) Ale głównie chodzi o HDMi1.4 czyli 3D. A jakie głośniki do tego masz? To kolejne pytanie. 905 to kombajn na maxa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolumny będą JBL E80 - 2 szt, LX 300 2 szt, centralny - Wharfedale Diamond 10.CS

Na tyle mniej więcej pozwolą mi finanse na dzien dzisiejszy.

Co do 3D tak myślałem - na dzień dzisiejszy chyba raczej nie , najwcześniej za rok a do tego czasu zależy mi aby był dobrej jakości dźwięk - jak najlepszy.

Co do kolumn to też zasięgałem opini z netu forów i ten zestaw wydaje mi się najsensowniejszy co do jakość cena.

Nadmieniając powyższe sprzęty mam w delikatnej rozbieżności cenowej - natomiast akurat 905 jest najdroższy ale mi się wydawał najsensowniejszy mimo że starszy od konkurentów.

Co do kolumn jestem też otwarty na sugestie. Ten komplet będzie w cenie tak ok. 1600 PLN

Edytowane przez Tommek74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach