Skocz do zawartości
Fast128

Jaki kupić TV [LED][<2200zł][40''-42'')

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy temat, bo niestety jak już coś znajdę na temat konkretnego modelu to albo jest to temat sprzed roku, a niestety rynek szybko się zmienia, albo temat kończy się postem "Lepszy byłby [tu pada nazwa modelu, o którym allegro nie słyszało a google odsyła na strony po japońsku]" nie podpartym żadnymi argumentami.

Na początku parę słów wyjaśnienia - pracuję jako asystent kamery na planach filmowych, poszukuję telewizora, który będzie służył głównie jako monitor podglądowy na planie. Dlaczego telewizora? Bo na dużym ekranie o niebo łatwiej jest kontrolować czy ostrość jest ok oraz ułatwia to prezentację materiału klientowi (przy reklamach). W związku z tym nie zależy mi kompletnie na jakości dźwięku, ani na tunerze DVB, funkcjach internetowych itp - główne znaczenie ma jakość obrazu, głębia czerni i to aby dało się wyłączyć ''ulepszacze obrazu". Znaczenie ma też coś, co w normalnym wypadku jest pomijalne – waga. W związku z tym, że tv będzie dużo jeździć to plazma odpada, ze względu na wagę raczej powinno być to LED niż CFFL ,ale z uwagi na wagę skrzyni w której będzie jeździć TV (około12kg) to czy TV będzie ważyć 11 czy 13kg jest nieistotne. Ten ekran nie ma zastąpić broadcastowego monitora, a jedynie go uzupełniać. Mam świadomość, że nie uda się go idealnie skalibrować.

Jaki ma być ekran:

-Interesują mnie modele 40'' i 42'' (lub większe, ale w tym budżecie raczej nic z tego)

-Kwota 2200,- z transportem jest absolutnie nieprzekraczalna

-TV będzie dostawać sygnał tylko i wyłącznie po HDMI (24p, 25p, 30p, 50p, 60p)

TV musi mieć:

–możliwość wyłączenia wszelkich ''ulepszaczy obrazu'' a więc motionflow, dynamicznego podświetlenia itp

-przynajmniej 2 porty HDMI

-możliwość skalowania (powiększenia) obrazu podawanego w 1080P przez HDMI

-Musi się dać uruchomić i ustawić na HDMI1 bez pilota

-jakąś gwarancję (może być używany)