Skocz do zawartości
n_tv

Odstapienie od umowy z nTV

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='Syrio' post='20310' date='05.11.2006, 22:08 ']
Nowe technologie miały wejść od połowy listopada :/ a masz poczatek.
[/quote]
Nastepny ktory nie czyta lub nie rozumie co czyta ...
Wiem o tym, ze nowe technologie maja wejsc w polowie miesiaca ... wiec puki nie weszly moze trzeba sie wycofac pod w/wspomnianym pretekstem. z reszta nie wazne.,...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='n_tv' post='20297' date='05.11.2006, 21:41 ']
Chodzilo mi o czas w ktorym nie ma jeszcze wszystkiego co mialo byc, by byla wymowka o zerwanie umowy ale widze, ze kloega nie zrozumial co pisze ...
[/quote]

Rozumial...

Natomiast kolega jest najwyrazniej rozgoryczony... moze poczekac do grudnia na kanal hd w cyfrze, a nie moze poczekac dwoch tygodni na kanal hd w n. Rozumiem ciebie, jak sie sparzy to boli, tez bym byl zly na n, ale nikt ci nie kazal brac od razu pakietu filmowego z wirtualnym kanalem filmowym hd. Jak pisalem wyzej, bylem ostro napalony na nke, ale tez na Sharpa XD1 i dlatego nki od razu nie wzialem, moznaby powiedziec, ze Sharp mi uratowal troche wlosow :)

Rozdzial V, pkt. 4 - to im daje bramke na taka sytuacje. Rozdzial V, pkt. 5 - to by ci dalo mozliwosc rozwiazania umowy, POD WARUNKIEM, ze w momencie podpisania umowy w pakiecie filmowym byl kanal filmowy hd.

Ale moja rada jest inna.. moze glupia, ale... zadzwon na infolinie. Popros o niezwloczne przeslanie oficjalnego pisma z data startu kanalu filmowego. Beda marudzic, to popros o kontakt z przelozonym. Idz po drabinie... i wymagaj pisma. Na gebe to mozna wszystko. Jak bedzie pismo, to co innego. Mozesz tez im swoje zazalenie przeslac, z prosba o pisemne potwierdzenie daty startu. Oczywiscie napisz, ze brak odpowiedzi bedziesz traktowal jako wypowiedzenie umowy przez n. Postrasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeden z nielicznych postów w temacie który jest konkretny i wiele wnoszący /ta rada jest trafna w 100%/

ja co prawda nie mam jeszcze N-ki gdyż w przeciwienstwie do niektórych [b]nie kupuję kota w worku[/b] /bez obrazy - to nikodo konkretnego nie dotyczy - poprostu kupuję jak coś działa/
natomiast co się tyczy ITI - to mogę dodać tyle że po to są beta-testy aby wszystko dopracować i wypuszczać dopiero produkt na rynek a nie jak to zrobiono wypuszczono [b]pół-gotowca[/b] i teraz dopiero czynione są poprawki - rozumiem poprawić jedną dwie rzeczy - ale coś takiego jak [u][b]niesprawne HDMI[/b] [/u]/bezużyteczne/ to już przegięcie - przecież głównie na jakość sygnału stawiała ta platforma a tu podstawowe gniazdo do kitu.I nie tłumaczcie mi że są jeszcze inne gniazda ,ja specjalnie dla HDMI kupiłem Sharpa FULLHD i chciałbym go nareszcie wykorzystać w 100% a nie tylko DVD i filmy HD /z PC/

reasumując - prawdopodobnie nie będzie opłaty za listopad /mam nadzieję/
ale jakieś info ze strony ITI - to już powinno być - bez dwóch zdań

pozd Edytowane przez jarwisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='jarwisz' post='20397' date='06.11.2006, 00:54 ']
natomiast co się tyczy ITI - to mogę dodać tyle że po to są beta-testy aby wszystko dopracować i wypuszczać dopiero produkt na rynek a nie jak to zrobiono wypuszczono [b]pół-gotowca[/b] i teraz dopiero czynione są poprawki - rozumiem poprawić jedną dwie rzeczy - ale coś takiego jak [u][b]niesprawne HDMI[/b] [/u]/bezużyteczne/ to już przegięcie - przecież głównie na jakość sygnału stawiała ta platforma a tu podstawowe gniazdo do kitu.I nie tłumaczcie mi że są jeszcze inne gniazda ,ja specjalnie dla HDMI kupiłem Sharpa FULLHD i chciałbym go nareszcie wykorzystać w 100% a nie tylko DVD i filmy HD /z PC/
[/quote]

Ja jestem zgoła odmiennego zdania.. Wystarczy spojrzeć na wiele innych firm, z zachodu, które wprowadzają na rynek produkt najczęściej z niedopracowanym oprogramowaniem, by z przychodzących zysków, móc rozpocząć kolejne inwestycje, a w między czasie, oprogramowanie jest poprawiane. Któż lepiej przetestuje produkt i wyłapie najwięcej błędów, jak nie użytkownicy..?
Gdy tak czytam posty wydaje mi się czasem, że nadal jesteśmy ludem "trzeciego świata". Ja nie wyobrażam sobie wprowadzenia na rynek nowej telewizji, nadającej satelitarnie, pracującej od początku idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='fussek' post='20402' date='06.11.2006, 03:04 ']
Ja nie wyobrażam sobie wprowadzenia na rynek nowej telewizji, nadającej satelitarnie, pracującej od początku idealnie.
[/quote]

zgoda - drobne poprawki ok
ale tu mamy całą masę poprawek lub niedociągnięc - a tylko mało co działa poprawnie
a HDMI to podstawowe gniazdo do przekazania dobrego obrazu - i tu mi nie powiesz że gdzieś na świecie wypuszczono by na rynek produkt z takim błędem - to byłaby kompromitacja a co za tym idzie spadek cen akcji i plajta firmy.
a że mieszkamy w Polsce więc jest OK ,Polak kupi nawet półprodukt aby liznąć to co na zachodzie mają od dawna
pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mylisz sie, zarowno PREMIRE jak i BSKYB mialy sporo problemow z HDMI i wcale nie splajtowaly...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi sie , ze obowiazujace w PL prawo umozliwia odstapienei od umowy w ciagu kilku (okreslonych przez prawo) dni. Jesli w ciagu tych kilku dni nie zrezygnuje sie z umowy, to o rezygnacji z niej decyduje tekst samej umowy i jesli nie jest niezgodny z prawem regolujacym ta kwestiw to podwazyc sie jej nie da.
Nie sadze aby brak film HD byl podstawa do rezygnacji. Kanal ten jest w jednym z pakietow, ktore moga byc oplacane lub nie. Chyba w umowie nie podpisuje sie zakupu konkretnych pakietow - bo przeciez mozna je zmieniac.
Nie podpisywalem wiec nie wiem, ale sadze ze umowa glosi o swiadczeniu uslug przez platforme bez wyszczegolowiania jakie kanaly - bo przeciez bedzie sie to zmianiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='jarwisz' post='20405' date='06.11.2006, 03:16 ']
a HDMI to podstawowe gniazdo do przekazania dobrego obrazu - i tu mi nie powiesz że gdzieś na świecie wypuszczono by na rynek produkt z takim błędem - to byłaby kompromitacja a co za tym idzie spadek cen akcji i plajta firmy.
[/quote]
Jarwisz, standard HDMI jest na tyle niedopracowany poprzez ciągłe modyfikacje i pojawiajace się jego kolejne wersje że wcale nie dziwię się że są problemy.
Co niby mieli zrobić - kupić 1000 różnych odbiorników z różnymi wersjami firmware i każdy z nich testować przed wypusczeniem n-boxa ???
ADB mogło spokojnie wypuścić n-boxa kompatybilnego np. z wersją 1.3 i powiedzieć "gońcie się wszyscy - kupcie sobie nowe odbiorniki" zamiast tego po 13 dniach od premiery wyszła poprawka która zlikwidowała 90% problemów zwłaszcza z obsługą po DVI.
Akurat tak się składa że trochę robię w tematyce wdrożeń i projektów elektroniczno-informatycznych i wierz mi że 2 tygodnie na zmiany , przetestowanie i wdrożenie poprawek błędów w projekcie który dotyczy tak wielkiej liczby użytkowników to jest naprawdę tempo na poziomie światowym.
Takie rzeczy zdażają się wszyskim producentom sprzętu i nic się na to nie poradzi a tu firma nie chowa głowy w piasek i nie udaje że nic się nie stało tylko biorą się do roboty i poprawiają zgłoszone błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='DrOzda' post='20470' date='06.11.2006, 14:47 ']
Jarwisz, standard HDMI jest na tyle niedopracowany poprzez ciągłe modyfikacje i pojawiajace się jego kolejne wersje że wcale nie dziwię się że są problemy.
Co niby mieli zrobić - kupić 1000 różnych odbiorników z różnymi wersjami firmware i każdy z nich testować przed wypusczeniem n-boxa ???
ADB mogło spokojnie wypuścić n-boxa kompatybilnego np. z wersją 1.3 i powiedzieć "gońcie się wszyscy - kupcie sobie nowe odbiorniki" zamiast tego po 13 dniach od premiery wyszła poprawka która zlikwidowała 90% problemów zwłaszcza z obsługą po DVI.
Akurat tak się składa że trochę robię w tematyce wdrożeń i projektów elektroniczno-informatycznych i wierz mi że 2 tygodnie na zmiany , przetestowanie i wdrożenie poprawek błędów w projekcie który dotyczy tak wielkiej liczby użytkowników to jest naprawdę tempo na poziomie światowym.
Takie rzeczy zdażają się wszyskim producentom sprzętu i nic się na to nie poradzi a tu firma nie chowa głowy w piasek i nie udaje że nic się nie stało tylko biorą się do roboty i poprawiają zgłoszone błędy.
[/quote]
Poprawiają? To może niech się gdzieś w tym temacie wypowiedzą?!Bo tylko o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No przecież poprawiają. Wiele osób zgłaszało problem z błędami przy połączeniu DVI-HDMI i stosowna poprawka została zawarta w nowym firmware z 25.10 Kolejne błędy beda pewnie poprawione w kolejnej wersji firmware.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='DrOzda' post='20495' date='06.11.2006, 17:21 ']
No przecież poprawiają. Wiele osób zgłaszało problem z błędami przy połączeniu DVI-HDMI i stosowna poprawka została zawarta w nowym firmware z 25.10 Kolejne błędy beda pewnie poprawione w kolejnej wersji firmware.
[/quote]

miejmy nadzieją - oraz to że to długo nie potrwa
osobiście niue mam nic do N-ki tylko czekam na finalną ich propozycję

pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie irytuje najbardziej to, że jak na nsport transmitują raz na dwa tygodnie mecz w HD, to jego powtórka leci już w SD, czyżby nie umieli tego zgrać i odtworzyć w wysokiej rozdzielczości?

Edit
Właśnie zaczyna się mecz Cracovii i chyba będzie w HD, bylby to ogromny plus dla n-ki.

Tak, jest w HD, ogromny plus. Edytowane przez mariuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na temat rozwiazania umowy z N ka w trybie natychniastowym poczytajcie sobie tutaj: [url="http://nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=11"]http://nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=11[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzis dostalem fakture za N, nie dostalem zadnej znizki, zaplacilem. Od dzis zadam tego za co place.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o wypowiadanie się tutaj ,komu skutecznie bez żadnych kar i w jakim terminie udało się skutecznie rozwiązać umowę z "N" i odzyskać kaucję itp.
Chodzi głownie o użytkowników zwykłego nboxa,którzy dali się omamić obietnicami i podpisali umowę na 15 miesięcy w październiku tego roku.
Na zarzuty pod adresem"N" są setki tematów.

Większość z nas nie ma obeznania prawnego i nie wie jakie ma prawa.
Proszę też o załączenie wzoru pisma o zerwanie umowy.

Jest to jedyna rada, jak się ustawimy w kolejce ze zwrotem tych nboxów,to napewno zaczną traktować następnych klientów normalnie.
P.S.Odpowiedzi lizusów w tym temacie nie potrzebujemy.Proszę tylko o odpowiedzi tylko tch osób co już nie są klientami "N".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='enter' post='25795' date='01.12.2006, 19:27 ']
Proszę o wypowiadanie się tutaj ,komu skutecznie bez żadnych kar i w jakim terminie udało się skutecznie rozwiązać umowę z "N" i odzyskać kaucję itp.
Chodzi głownie o użytkowników zwykłego nboxa,którzy dali się omamić obietnicami i podpisali umowę na 15 miesięcy w październiku tego roku.
Na zarzuty pod adresem"N" są setki tematów.

Większość z nas nie ma obeznania prawnego i nie wie jakie ma prawa.
Proszę też o załączenie wzoru pisma o zerwanie umowy.

Jest to jedyna rada, jak się ustawimy w kolejce ze zwrotem tych nboxów,to napewno zaczną traktować następnych klientów normalnie.
P.S.Odpowiedzi lizusów w tym temacie nie potrzebujemy.Proszę tylko o odpowiedzi tylko tch osób co już nie są klientami "N".
[/quote]
Dla osób sądzących że telefony i reklamacje do 'N' to fajna sprawa.

Pisałem już tam [url="http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=9826"]http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=9826[/url] ale i przekleję tu:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"
Reklamacja w 'N' - niby OK, a dalej schody :-(


Moja reklamacja z października dotycząca brakujących kanałów w ofercie, po tym jak minęło 30 dni, zakończyła się sukcesem tzn. zadzwonił do mnie Pan i zaproponował dowolny pakiet w grudniu gratis. Zgodziłem się i nawet byłem zadowolony że sobie Nsport pooglądam, Święta te sprawy i ...
... minął tydzień i od dziś teoretycznie powinno być OK i włączam Nsport i...
"WIDOMOŚĆ CA Brak dostępu" .

Potem dzwonię na dezINFOLINIĘ, przedtem dignostyka (siła 96,jakość 88 )
i słyszę "że przecież moja reklamacja jest załatwiona", no co oświadczam że nie, bo nie mam najważniejszego kanału, a pozostałe mnie nie interesują, bo albo leci palant lub hokej lub mam na Polsacie Cyfrowym i chcę ... NSport.

Pani zapewniała mnie że przekaże technikom i do jutra będzie OK -
niestety nie zgadzam się, bo znając ich opieszałość jestem pewny, że G zrobią i znowu jutro będę dzwonił więc prosiłem aby pani zapisała że "Reklamacja nie została załatwiona".

Już im nie wierzę. Co za dziadowska firma !!!
Może ja jestem taki pechowy, ale czytając posty innych to nie jestem samotny w bólach.

I weź tu człowieku bądź spokojny


Robert

przy okazji:
Dowiedziałem się że dziś będzie updejt softu dla obu modeli i może choć znikną problemy z HDCP - tak się oszukuję za każdym razem że będzie lepiej (jeśli pani nie wprowadziła mnie znowu w las)"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pozdrawiam

Robert

[b][color="#FF0000"]UPDATE
Już coś zrobili i mi działa - coś jednak czasem ta dziadowska obsługa potrafi naprawić :-)[/color][/b] Edytowane przez robert71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz mieć więcej wyrozumiałości, nowa platforma , nowi ludzie, nowe problemy i pewnie setki ludzi z takimi problemami jak Ty.

RS4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chce nikogo bronic, ale tej wyrozumialosci to tez nie za duzo, mozna czekac miesiac, dwa, ale juz trzeci sie zaczal... Soyka mowil, ze nie bedzie testow tylko finalny produkt - nie bylo tak, ludzie narzekali i narzekaja na problemy, ktore powstaly dzieki tworcom n, a nie przez uzytkownikow. IMHO dusic trzeba, jak przestano dusic Cyfre, to jest to, co jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='pbuda' post='25960' date='02.12.2006, 09:41 ']
ludzie narzekali i narzekaja na problemy, ktore powstaly dzieki tworcom n, a nie przez uzytkownikow.
[/quote]

ja tez jakos nie chce nikogo bronic ale wydaje mi sei ze z tym ze tworcy n tworza problemy to lekka przesada . Bo tak ajk czytam fora roznwe to iles problemow ktore sa to nie jest zalezne od nki - tez dostawcy nawalaja
chociaz i tka jestem pod wrazeniem poziomu jaki tu panuje ...sa fora na ktorych ludzie zachowuja sie jak rozkapryszone dzieciaki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W styczniu n-ka najprawdopodobniej będzie zmuszona zmienić regulamin więc będzie powód rozwiązania umowy.
[url="http://www.nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=1996"]http://www.nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=1996[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='miras20' post='31832' date='29.12.2006, 12:27 ']Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?[/quote]

LOL to zdolny chłopak jesteś jak kupiłeś antene z dziurami i nic Ci nie działa :) Gratulacje. Moze je trzeba zakleić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja tam nie mam zaiaru rezygnować z ,, nTV ,, a co wezme ? Cyfre albo Polsat ? nie zartujcie :- ))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='miras20' post='31832' date='29.12.2006, 14:27 ']Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?[/quote]

Coś mi sie wydaje że takiemu fachowcowi jak Ty to i CP i Cyfra nie będą chodzić Edytowane przez astalavista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...