Skocz do zawartości
n_tv

Odstapienie od umowy z nTV

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='miras20' post='31832' date='29.12.2006, 13:27 ']Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?[/quote]

Najpierw musisz skończyć przedszkole :):D:lol::lol::lol::lol::lol:

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Gmeru' post='31840' date='29.12.2006, 12:54 ']LOL to zdolny chłopak jesteś jak kupiłeś antene z dziurami i nic Ci nie działa :mellow: Gratulacje. Moze je trzeba zakleić?[/quote]


[b]Gmeru[/b]piekna rada :) uśmiałam się do ropuku :blink:
( pare postow wyzej pisalam o dzieciakach )
tak offtopikowo pozdrawiam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to stało się. Zostałem (niestety) abonentem "n". No i jakość programów odbieranych poprzez nbox jest gorsza niż poprzez mediasata cyfry :) (1330). Chociaz był podłaczony przez scart'a !! I mam tego dosyć. Jedno DiscoveryHD (i to nie zawsze) nie rekompensuje reszty. LuxeHD się zacina (ale nie jest w pakiecie n, więc nie ma sprawy)

Jestem po rozmowie z infolinią. Młody (po głosie) człowiek stwierdzil, że jeśli podpisałem umowę i aktywowałem usługę to po sprawie (paragraf któryś tam, zdaje się 11 itp, itd, wypowiedzenie, opłaty do końca okresu,..)

A jak do chole** miałem sprawdzić jakość nadawania i odbioru programu bez wcześniejszej aktywacji przez infolinię????? (W opinii gostka aktywując usługę zaobowiązałem się do realizacji umowy.)

Solidnie mnie wkurza, że mój Sharp nie jest nawet monitorem, bo nie mogę korzystac z jego funkcji, bo - wyglada na to - , że nbox ma nadrzędność jeśli chodzi o ustawienia ekranu (podłączenie po HDMI). Równoległe podłaczenie scartem (do inego wejścia) niczego nie zmienia, ba nawet nie ma sygnału wizyjnego jest tylko głos.

Mam pytanie do szanownych forumowiczów : ponieważ nie minęło 7 dni (chłe, chłe nawet 7 godzin) od daty zakupu i aktywacji, to czy - w waszej opinii - mogę rozwiązać umowę na podstawie niezgodności towaru z umową?

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącz po komponencie, a jakość Cię zaskoczy.
Po prostu skaler w Sharpie jest słabej jakości - do dlatego masz taki słaby obraz.
Ewentualnie spróbuj poprzez scarta - też będzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skaler w Sharpie jest [u]wyjątkowo[/u] dobry, jesli "podrasował" 1330 !

Jakość "nboxa" (obrazu z niego) mnie zniesmaczyła a nie zaskoczyła - to dwa różne słowa.



pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='nowy66' post='36124' date='23.01.2007, 22:59 ']Skaler w Sharpie jest [u]wyjątkowo[/u] dobry, jesli "podrasował" 1330 !

Jakość "nboxa" (obrazu z niego) mnie zniesmaczyła a nie zaskoczyła - to dwa różne słowa.
pzdr[/quote]

Mam Sharpa 46xd1e , obraz z kabla UPC /Warszawa/ o wiele lepszy niż z nbnoxa , większy kontrast i ostrość, kolory bardziej

naturalne. Sądze, że to zasługa super działającej funkcji TRUD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do jakości Sharpa 46XD1E to nie mam wątpliwości : tak skalera jak innych elementów wpływających na komfort oglądania i jakość obrazu.

Głównym elementem, który mnie teraz absorbuje to najsłabszy punkt mojej instalacji TV czyli ... n (fuj !!, przepraszam za wyrażenie). Obok znacznie gorszego obrazu dodatkowo przycina dźwięk. Mam go dość.

A teraz do meritum ! Zwrot jako niezgodny z umową?

pzdr

"Cytat : Podłącz po komponencie, a jakość Cię zaskoczy.
Po prostu skaler w Sharpie jest słabej jakości - do dlatego masz taki słaby obraz.
Ewentualnie spróbuj poprzez scarta - też będzie lepiej."

Ale ja chcę po HDMI a nie po scart czy kompnencie - takie to dziwne? Poza tym pisze jak byk w ofercie : "Gwarantuje ono także brak utraty jakości podczas przesyłania sygnału z nboxa do telewizora" Jeśli tak nie jest to jest to niezgodność z ofertą (bo przycina dźwięk). Fakt? Jak rozumiem z ankiety "n" co do przycinania dźwięku nie jest tylko problem Sharpa -a więc nbox'a. Edytowane przez nowy66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...