Skocz do zawartości
tomluc

Plazma czy LCD ?? Co wybrać ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zastanawiam się na kupnem dwóch telewizorów. Chodzi mi o plazmę Panasonic TX-P42S10E i nad LCD Samsung LE40B650. Proszę o pomoc gdyż jestem może nie totalnym laikiem ale na pewno nie znam się na tym tak dobrze jak inni. Dużo ludzi odradza mi plazmę mówiąc, że to stara technologia, że się wypala i ciągnie dużo więcej energii niż LCD (to sprawdziłem i wiem, że nie prawda). Telewizor przeznaczony ma być to pokoju około 18m kwadratowych i będzie oglądany z około 3,5-4 m. Sygnał z Cyfry+ (HD) i kilka kanałów z kablówki osiedlowej.

Za podpowiedzi z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat był poruszany wielokrotnie.....

Te argumenty, które przytoczyłeś co do wad plazmy możesz między bajki włożyć!!! Obecne plazmy są od nich wolne.

Aczkolwiek co wybrać to nie jest taka prosta sprawa. Jeżeli będziesz oglądał TV i w tym wiele kanałów SD, jeżeli odpowiada Ci obraz jaki dają telewizory CRT to wybierz plazmę. ( model podany przez Ciebie jest OK").

Jeżeli zamierzasz np. podłączyć konsolę do gier i dużo grać, jeżeli wolisz ostry obraz to wybierz LCD.

To tak w wielkim skrócie.

Do niczego Ciebie nie namawiam, ale ja wolę plazmę z uwagi na obraz zbliżony do CRT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsoli podłączać nie będę, co najwyżej z czasem może zainwestuje w Blu-raya. Głównie mi chodzi o zwykłe oglądanie TV (mecze, filmy i takie tam). Czy będzie różnica w odbieraniu kanałów HD między tymi telewizorami ?? I jeszcze jedno czy moglibyście polecić ewentualnie coś innego w tych pieniądzach (tj do 3000zł) ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kanały HD na obu podanych TV będą wyglądać super. Kanały SD troszkę lepiej będą wyglądać na plazmie....