Skocz do zawartości
janek_pl

Sklep internetowy "Redcoon" - zakupy dla cierpliwych

Rekomendowane odpowiedzi

Tu dopiszę coś jeszcze o czym wcześniej nie wspomniałem....

Jak twierdzi redcoon faktura dla mnie jest już wystawiona, paczka spakowana, jedyna rzecz której nie wiedzą, to to dlaczego jeszcze nie została wysłana.....i tak od tygodnia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesławef

Oczywiscie - ale takie rzeczy jak ustalenie czy sprzet jest na miejsu czy nie prowadzi sie telefonicznie. Tak jak pisałem - sklep do mnie sam zadzwonił celem uzgodnienia wszystkich szczegółów, poinformował że towar jest etc... Dlatego lubie dokonywac zakupów w sklepach które mają specjalizację i istnieją fizycznie- to daje cień nadziei że firma nie mieści się w wynajmowanej kawalerce na pewno pozwala działać taniej ale z drugiej strony jest to ryzyko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mamy 12 dzień od momentu złożenia drugiego zamówienia. Status przesyłki nadal ten sam ;)

Dodam jeszcze, że na wysłany przeze mnie email nie dostałem odpowiedzi.

Edytowane przez janek_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrezygnuj i po zawodach

Kup gdzie indziej - krótka piłka

Podziwiam twoją cierpliwość

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam jeszcze do 17 grudnia. Dzwoniłem dziś do banku i potwierdzono mi, że pieniądze zostały przelane do redcoon.

jeśli do 17 nic się nie zmieni anuluję umowę, a opinię na temat tego sklepu roześlę do ceneo, opineo itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bank nie przeleje pieniedzy do firmy dopoki nie otrzyma dokumentu z ktorego wynika ze firma wydała ci towar - ktoś cie robi w jajo

Towaru nie odebrales- masz 10 dni na odstapienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiebiorstwa a jezeli firma cie nie poinformowała o mozliwosci odstapienia od umowy w ciagu 10 dni - masz na to - o ile pamietam - 3 MIESIĄCE

Towaru nie odebrales wiec finalizacja transakcji się nie dokonała. Piszesz oswiadczenie ze rezygnujesz z usługi finansowej bo to i tamto /ze nie dostales towaru i nic nie wskazuje na to ze dostaniesz/. Jako ze nie zostałes ani przez moment beneficjentem przedmiotu umowy- są to wszystkie czynnosci jakie musisz spełnic. Reszta bajzlu spada na papryczkę

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bank nie przeleje pieniedzy do firmy dopoki nie otrzyma dokumentu z ktorego wynika ze firma wydała ci towar - ktoś cie robi w jajo

Takie info dostałem rano z infolinii Źagla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem info z Firmy redcoon:

Dziwnym trafem przekręcili moje nazwisko :(

Szanowny Panie Michalski,

Rozumiem Pana niecierpliwość. Zamawiając tak dobry sprzęt, wiadomo że z utęsknieniem wypatruje się kuriera.

Pana zamówienie jest gotowe do wysyłki i zgodnie z moimi ustaleniami z działem lgosityki, realizacja Pana zamówienia ma najwyższy priorytet.

Obecnie mamy do czynienia ze zwiększoną ilością zamówień. Jest to związane z okresem przedświątecznym. Nasz magazyn pracuje na najwyższych obrotach, aby zamówienia były realizowane możliwie najszybciej. Jednakże ilość towarów do wysłania jest tak duża, że nawet praca od poniedziałku do soboty (od 6 do 22) nie pozwala nam na realizację zamówień w takich terminach, jakie życzyliby sobie nasi Klienci oraz my sami. Niestety wzmożona praca dotyczy również (a właściwie przede wszystkim) działu obsługi Klienta. Niestety, mimo licznej załogi przeszkolonych ludzi, nie jesteśmy w stanie natychmiast reagować na wszystkie prośby naszych Klientów.

Zapewniam Pana, że w okresie pozaświątecznym realizacja zamówień nie trwa dłużej niż 2-3 dni, a wszystkie sprawy Klientów załatwiane są bezzwłocznie.

Proszę nie zakładać, że sytuacja która ma miejsce w przypadku Pana zamówienia, to nasze celowe i zamierzone działanie.

Mam nadzieję, że sprzęt Onkyo spełni Pana oczekiwania.

Pozdrawiam przedświątecznie

Gmeru: wycięte dane osobowe

To najbardziej mi się spodobało....

Pana zamówienie jest gotowe do wysyłki i zgodnie z moimi ustaleniami z działem lgosityki, realizacja Pana zamówienia ma najwyższy priorytet.

Może dlatego, że słyszę to już codziennie od tygodnia :)

No co mi pozostaje CZEKAM :)

Edytowane przez Gmeru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że Redcoon stanie na wysokości zadania i spróbuje Cię do siebie przekonać - na przyszłość taaaki klient to skarb.

Wracając do tematu, ponawiam apel - chcecie mieć święty spokój - kupujcie w sieci od stycznia do połowy listopada. Później to jest super...niewiadoma. Przykład Janka_pl dobitnie to potwierdza. Nie chcę "krakać", ale po drodze masz jeszcze firmy kurierskie, które w tych dniach też mają niezłą jazdę. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zakupy wysyłkowe przed świętami to lekka loteria.

Że zacytuję biuro obsługi klienta CD WOW: "...lost in postal system..." :)

Dobry tytuł na thriller... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem w redcoon zamówić plazmę Panasonic'a. Zadzwoniłem do nich i dowiedziałem się, że ich telewizory nie są z Polskiej dystrybucji i nie podlegają promocji 5 letniej gwarancji.

Na ich stronie tej informacji nie podają.

Ja zawsze dzwonię i sprawdzam przed zamówieniem w sklepie internetowym czy jest tak jak na stronie.

Akurat w przypadku tej plazmy zamówiłem dopiero w trzecim sklepie.

Pierwszy odpadł z powodu braku Polskiej gwarancji.

Drugi, odpadł po tym jak w trakcie rozmowy pan nagle mi powiedział (po potwierdzeniu, że mają na stanie), że cena właśnie się zmieniła i ta ze strony internetowej już nie obowiązuje.

Zamówiłem w końcu w sklepie 2bis i było ok. Plazma dotarła około 40 godzin od zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sklep ma swoja siedzibe w Niemczech i STAD sa rozsylane towary po wszystkich ich klientach wirtualnych oddzialow w innych krajach.

Jesli TO biuro w Bydgoszczy ma wogole jakis magazyn z towarem to sie bardzo zdziwie.

Idea sklepu podobna do uzycia nazwy digitalo.pl podpinamy sie pod jakiegos duzego sprzedawce w europie i lapiemy klientow a pozniej kasujemy prowizje i tak wszystkie sprawy logistyczne zalatw naz duzy brat. Swoja droga redcoon.de tez nie nalepsza obsluge klienta ma, ja tam napewno nic nie zamawiam. Za cukierowe opinie ma w ocenach kupujacych.

Polityka cenowa moim zdaniem to lapiemy klientow przez jakies 10dni a pozniej zamawiamy wieksza partie tak aby latwiej negociowac cene od dostawcy, dlatego niby jest wyslany ale jakos go nigdzie nie ma :)

Towar napewno dostarcza, ale niekoniecznie z polskiej dystrybucji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Communication Director"

Takie rzeczy mnie zawsze totalnie rozwalają :)

Tak samo w telewizji "newsroom" i inne

bamberoza i wiocha

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Communication Director"

Takie rzeczy mnie zawsze totalnie rozwalają :)

Tak samo w telewizji "newsroom" i inne

bamberoza i wiocha

O ile się nie mylę, Redcoon to dość duży gracz, który ma oddziały w paru krajach. W korporacjach międzynarodowych przyjęło się, że nazwy stanowisk mają angielskie nazwy, aby ułatwić komunikację. Choćby po to, żebyś wiedział do kogo wysłać maila w oddziale na drugim końcu Europy.

Jeżeli pracujesz w Puszczy Białowieskiej na stanowisku dozorca magazynu pasz dla żubrów, może Cię to rozwalać.

Całe to forum to zbieranina frustratów. Macie tak minimalne pojęcie o handlu internetowym, że ludzie w sklepach muszą śmiać się z tych postów każdego dnia.

Ja zwróciłbym uwagę nie na sklepy, lecz na firmy kurierskie. Tam się dopiero dzieją fajne rzeczy. Nie chcielibyście wiedzieć, Fachowcy.

I uprzedzam Twój atak - nie pracuję w redcoon, pixmanii, agito, cogito ani nigdzie w necie. Po prostu czytam i nie wierzę. Kupujesz jakiś śmieciowy artykuł za kilkaset złotych i robisz z siebie panisko. Jak wchodzisz do Euro RTV AGD albo Avansu, żeby kupić telewizor za 1000 pln również oczekujesz, że będą Cię obsługiwać jak w najdroższym hotelu świata w Dubaju?Piszesz na forum, że Pani nie zrobiła Ci kawki i nie odwieźli Cię do domu limuzyną?Wyluzuj i ciesz się, że możesz coś tanio kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O

Całe to forum to zbieranina frustratów. Macie tak minimalne pojęcie o handlu internetowym, że ludzie w sklepach muszą śmiać się z tych postów każdego dnia.

Chyba coś sie koledze pomyliło. Zapewne, ostatni raz . Dla pamięci ostrzeżenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiem twierdzić, że kolega Pablo32 właśnie dołączył do grona frustratów. Gratulacje.

Oczywiście, w przypadku tego tematu, wszystko się zgadza.

Frustracja (łac. frustratio - zawód, udaremnienie) – zespół przykrych emocji związanych z niemożnością realizacji potrzeby lub osiągnięciu określonego celu.

Kolega janek_pl niemoże osiągnąć określonego celu.

Ja osobiście czuję się bardzo zfrustrowany podczas komunikacji z BOK Cyfry+ lub innych podmiotów gospodarczych, które zlewają klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I uprzedzam Twój atak - nie pracuję w redcoon, pixmanii, agito, cogito ani nigdzie w necie. Po prostu czytam i nie wierzę. Kupujesz jakiś śmieciowy artykuł za kilkaset złotych i robisz z siebie panisko. Jak wchodzisz do Euro RTV AGD albo Avansu, żeby kupić telewizor za 1000 pln również oczekujesz, że będą Cię obsługiwać jak w najdroższym hotelu świata w Dubaju?Piszesz na forum, że Pani nie zrobiła Ci kawki i nie odwieźli Cię do domu limuzyną?Wyluzuj i ciesz się, że możesz coś tanio kupić.

Nie mam zamiaru wchodzić z Tobą w dyskusję bo widzę, że nie ma sensu....

Widzę, że myślisz w zupełnie inny sposób niż większość znanych mi osób.

To, że kupuje się towar za 1zł to znaczy, że można olać klienta ? ...a tego co wyda np 10000 to już nie i temu trzeba wchodzić w tyłek :rolleyes:

Dziwny sposób myślenia.

a wracając do tematu to podkreślam, że cały czas chodzi mi o wiarygodność i dotrzymywanie terminów.

Skoro sklep piszę, że towar dostępny od ręki no to coś jest nie hallo jeśli dziś mija 15 dzień od zamówienia i nadal to samo.

redcoon.JPG

mimo, że na stronie redcoon nadal

onkyo.JPG

Edytowane przez janek_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry bo na pewno pisałeś a ja nie doczytałem ale kasa jest u nich tak? Czy raty czy jak to było?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były to raty...Chyba moje pierwsze i ostatnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie....

Szanowni Państwo ,

Państwa zamówienie jest gotowe do wysyłki.

Numer zamówienia AUF-P-2030180

Adres dostawy:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dostawa realizowana jest przez UPS.

W momencie przekazania informacji rozliczeniowych firmie kurierskiej, dane przesyłki

zostaną wprowadzone do elektronicznej bazy danych UPS.

Numer listu przewozowego otrzymacie Państwo w oddzielnej wiadomości e-mail od firmy UPS.

Możliwość monitorowania przesyłki może być dostępna po upływie maksymalnie 48 godzin

od momentu nadania numeru listu przewozowego.

Życzymy Państwu zadowolenia z nowego produktu i cieszymy się,

że w przyszłości będziemy mogli w dalszym ciągu oferować Państwu produkty w pikantnych cenach!

Pozdrawiamy

www.redcoon.pl

E-mail: info@redcoon.pl

Infolinia: 0801 066 999

Faks: 052 347 23 25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ile się nie mylę, Redcoon to dość duży gracz, który ma oddziały w paru krajach. W korporacjach międzynarodowych przyjęło się, że nazwy stanowisk mają angielskie nazwy, aby ułatwić komunikację. Choćby po to, żebyś wiedział do kogo wysłać maila w oddziale na drugim końcu Europy.

Jeżeli pracujesz w Puszczy Białowieskiej na stanowisku dozorca magazynu pasz dla żubrów, może Cię to rozwalać.

Całe to forum to zbieranina frustratów.

Co do tego w zupełności się zgadzam, sam pracuję w korporacji i u nas również stanowiska są anglojęzyczne mimo, że firma jest w Polsce.

Macie tak minimalne pojęcie o handlu internetowym, że ludzie w sklepach muszą śmiać się z tych postów każdego dnia.

...

Kupujesz jakiś śmieciowy artykuł za kilkaset złotych i robisz z siebie panisko. Jak wchodzisz do Euro RTV AGD albo Avansu, żeby kupić telewizor za 1000 pln również oczekujesz, że będą Cię obsługiwać jak w najdroższym hotelu świata w Dubaju?Piszesz na forum, że Pani nie zrobiła Ci kawki i nie odwieźli Cię do domu limuzyną?Wyluzuj i ciesz się, że możesz coś tanio kupić.

Ja myślę, że to Ty masz blade pojęcie o handlu pisząc powyższe. Otóż dobry handlowiec to taki, który jest w pobliżu i w razie potrzeby jest w stanie właściwie obsłużyć klienta. I nie chodzi o to, żeby biegali za klientem i czyścili buty, albo kłaniali się w pas, ale o zwyczajną kulturę i pomoc. Mierzi mnie jak widzę w markecie rtv kilku kolesi w [beeep]e mającyh klientów i zajętych włąsnymi sprawami, mających nikłe pojęcie o tym co robią i odpowiadającyh na pytania odburknięciem. Może to Twój model wymarzony, good for you.

Widzisz, skoro w kafejce miła Pani, która pracuje kilkanaście godzin nalewając kawę za 3 złote może być miła, uśmiechnąć się, powiedzieć proszę, dziękuję itd to dlaczego ktokolwiek inny pracujący w handlu czy usługach miałby tego nie robić., To jest właśnie praca z klientami, na tym to po części polega. Jak nie rozumiesz to wsiadaj na wózek widłowy, słuchawki na uszy i możesz sobie sam jeździć po swoim magazynie ze sprzętem. Tylko nie łudź się, że będziesz miał masę klientów, skoro kupno przez kogoś sprzętu za 1000 to dla Ciebie śmieciowy zakup. Strach pomyśleć jak potraktowałbyś klienta, który chce kupić baterie paluszki, albo kabelek za 5 złoty.

I uprzedzam Twój atak - nie pracuję w redcoon, pixmanii, agito, cogito ani nigdzie w necie. Po prostu czytam i nie wierzę.

Trudno mi uwierzyć, że nie masz nic wspólnego z żadną z wymienionych firm skoro to Twój pierwszy post i akurat tak strasznie oburzyłeś się na posty powyżej. Czemu np nie dałeś tak wylewnej wypowiedzi w sprawie digitalo czy innych tematów o podobnej tematyce?? One były nawet bardziej bulwersujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiecanego nr listu przewozowego nie było, grunt że amplituner po 17 dniach dotarł.

Nie zaglądałem jeszcze do paczki, ale sprawę uważam za zamkniętą.

Pozdrawiam

Edytowane przez janek_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałam nigdy nieprzyjemnych przygód z zamawianiem w sklepach internetowych, powiem nawet więcej, jestem zadowolona z ich usług i ze sprzętu, który kupiłam. Na redcoon.pl też zamawiałam i jestem usatysfakcjonowana. No wiadomo, że czasem się zdarza, że sklepy są nieuczciwe i rodzi się jakiś problem, ale nie mogę tego powiedzieć akurat o tym sklepie. Mają bardzo duży wybór sprzętu, nawet takiego, który jeszcze na polskim rynku się nie pojawił, a obsługa jest bardzo miła i pomocna w wyborze. Jak czytam powyższe opinie, to tak jakbyśmy pisali o dwóch różnych sklepach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja może off topic bo nie o redcoon ale zamawiałem u naszych niemieckich przyjaciół w sklepie internetowym serwerek do mojego popcorna. Zamówienie złożyłem w nocy z niedzieli na poniedziałek o 0.35. W poniedziałek rano w pracy odczytałem mail

Godz. 6.19 Pańskie zamówienie zostało przygotowane do wysyłki

Godz. 7.39 Pańskie zamówienie zostało przekazane firmie UPS

W środę o 9.15 rano miły Pan z UPS był ze sprzętem na recepcji mojej firmy.

Baaaaardzo duży pozytyw ode mnie dostaną. Dodam, że sprzet z Niemiec był o dobre 550PLN tańszy niż kupowany przez najtańszy sklep u nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze słyszeć, że mój przypadek był odosobniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...