Skocz do zawartości
Brun3R

jaki polecacie TV wielkosci 40

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy i laikiem ... jaki polecacie TV wielkosci 40 lub 42 cale w cenie do 3 tysiakow

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kolega umie czytać text nad nim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o zdanie ludzi którzy tu mają konta czyli urzytkowiników telewizorów jak mniemam chodzi mi o wypowiedzi na temat tego co maja co zakupili i czy to polecaja i sa zadowoleni czy tez po zakupie jednak wybrali by inny model nie interesuje mnie bełkot techniczny a zdanie ludzi jak najbardziej praktyczne i o taki odpowiedzi prosze a czytac umiem i zwaracac uwagi mi nie trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na takie pytanie jak ty zadałeś to mogę ci napisać każdy model. Na górze masz po to info (!!), żeby podać więcej szczegółów i uwaga została zwrócona bo twoje pytanie jest tyle warte co nic (40 cali za 3tys = z 50 modeli). Za mało szczegółów. Poczytaj forum, masz tysiąc tematów na takie pytania. Chcesz pomocy to podaj więcej szczegółów to ktoś na pewno Ci pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy tak ciezko napisac co poleca ktos kto sie na tym zna ? Nie mam o tym pojecia i nie chce miec nie mam na to czasu i chęci zeby kupic piwo nie musze wiedziec jak fermentuje i z czego sie robi ja pytam na forum ludzi którzy w tym siedzą i znaja sie na tym dobrze a pytanie brzmi jesli bys miał max 3 tysiaki co bys kupił przeciez to nie jest takie skomplikowane .... nie wszyscy musza wszytko wiedziec i pytaja specjalistów w danych dziedzinach tak to juz działa a ja pytam o telewizor ludzi którzy to mają pochytane i potrafią w mig ocenic najlepszy stosunek jakosci do ceny podajac model albo dwa za co byłbym bardzo wdzieczny ... dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi