Skocz do zawartości
halsey23

POLSAT Cyfrowy - Frontem do Klienta

Rekomendowane odpowiedzi

A było to tak:
ze cztery miesiące temu zaczęły mi znikać kanały.
Ot pierwej Discovery, potem inne jego wersje, i dalej Zone, E!, Fox Live itd.
Pierwsze kontakty z BOK kończyły sie niezwykle trafnym zwróceniem mi uwagi na przeprogramowanie dekodera.
A i owszem - PRZEPROGRAMOWAŁEM! - i..........nic?!
I po raz kolejny dzwonię, dowiaduję się, że "oczekiwania czas jest dłuższy niz minut 5" ale - co mi tam, stac mnie;).
- Czekam.
Odzywa się miła Pani i........ zwraca mi uwagę na fakt, że........ Karty Nowe PC rozsyła, i że to jest powodem braku pełnej oferty, gdyz stara karta nie posiada........ etc.
Mało tego - informuje mnie, że..... Karta Nowa wysyłana była już - Dwukrotnie!
Wnikliwie zapytuję - a gdzie? - A kiedy? -A jak?
I..... dowiaduję się, ze pod........ niewłaściwy adres - bo taki zapisany jest. Hej! (Ps. maja mój tel. hehe - nikt nie zadzwonił).
Tak czy inaczej, trochę winny sie czując, że nie dopilnowałem, że nie dbałem o własne dane osobowe mówię - Ok!
- Prosze o przesłąnie raz jeszcze na.... WŁAŚCIWY/Skorygowany dopiero co Adres!
I gorąco prosze (grzecznie) o zmieszczenie się w ....... terminie miesiąca.
A.......było to ok 06 października 2008:)

Miesiąc minął.
Ze strony PC ani,ani (telefon,pismo) - Ot - WIELKIE NIC!
Więc...... dzwonię
"Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, jest dłuższy niż 5 min" ( Funkcja głosnik w tel - świetna sprawa)

Odzywa się Pani.
Miła, a jakże.
Przedstawiam sprawę, że czekam, że tęsknię za kartą......
W odpowiedzi słysze, że to "nie jej sprawa", "że tylko tu pracuje", "że nie wie, nie powie, bo nie wie" i tak dalej.
(A w międzyczasie znikneły kolejne kanały)
Tak czy inaczej - powiedziałem co myślę - troszkę o ignorancji, troszke o braku profesjonalizmu, raz po raz przerywając pytaniem o..... dobro klienta, bo przeciez płacę.
Na koniec prosząc o informacje, jaką kolwiek na temat - kiedy wysłąna bedzie nowa karta? (proszę by zadzwonili i....powiedzieli)
No bo .....przecież płacę - a nie mam pełnej oferty!

Minęło dni 7.

Nie zadzwonił nikt.
Wiec dzwonię ja.

Odbiera Pani, Miła.
Przedstawiam sprawę - że czekam, że proszę a..........
.......a tu dowiaduje się, że "ona wykonuje swoja pracę profesjonalnie, a wszystko to moja wina bo/ponieważ TO JA nie dopilnowałem adresu, bo gdybym dopilnował to dawno bym miał, i że się czepiam, i że wysyłąją partiami, i że jak się zbierze pula to na pewno wyślą"
Kiedy? pytam, za tydzień, miesiąc?
"Nie wiem. Jak będzie wysłana to wysłana będzie" ( czycoś w tym rodzaju)

I..... Tyle:(

Tak czy inaczej - dziś 25.11.
Karty Nowej nie mam.
Z kanałów zostały mi - Oczywiście Polsaty:), krajowe (tvp1,2,polonia) i ....... ze dwa niekodowane.
o przepraszam jeszcze TVN, tyle, że od trzech dni tak średnio przez 12h/dobę.

Obrażał nie będę, bo....... PC to jednak nie mój poziom.
Tak gwoli przemyśleń. Dla tych, którzy chcą sobie telewizję pooglądać.

Pragne tylko Serdecznie Podziękować Zarządowi i Kierownictwu Polsat Cyfrowy za Dbałość o Klienta.
Za Troskę.
Za to, ze z czystym sumieniem potrafią pobierac opłaty i pamietać o swoich klientach.
Nie dziwie sie - bo .......to takie POLSKIE!

Jeszce raz BARDZO ZA WSZYSTKO DZIEKUJĘ!!!!!

Klient Polsat Cyfrowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po takim traktowaniu już by mnie tam nie było. Zresztą miałem polsat i sobie podziękowaliśmy. Nigdy wiecej. Szkoda nerwów.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszędzie są różne przypadki. Przypadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętajcie, że piszecie o perle Polskiej Gospodarki:
[quote]Laureatami Pereł Polskiej Gospodarki 2008 w kategorii firm o przychodach od 100 mln zł do 1 mld zł zostały Dom Development, [b]Cyfrowy Polsat [/b]i Zakłady Górniczo-Hutnicze Bolesław.
Uroczystość przyznania nagród VI edycji imprezy odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie.
Ranking Perły Polskiej Gospodarki organizują wspólnie od pięciu lat anglojęzyczny miesięcznik gospodarczy "Polish Market" i Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Patronat honorowy nad imprezą objął wicepremier i minister gospodarki [b]Waldemar Pawlak[/b] oraz prezes Polskiej Akademii Nauk prof. Michał Kleiber.[/quote]
[url="http://media2.pl/media/43669-cyfrowy-polsat-perla-polskiej-gospodarki.html?utm_source=internal&utm_medium=link&utm_campaign=popularne"]http://media2.pl/media/43669-cyfrowy-polsa...paign=popularne[/url]

Nie rzucać pereł wieprzom. Takie mamy przysłowie ludowe ( są mądrością narodu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym już dawno wypowiedział umowę ze skutkiem natychmiastowym
Podstawę prawną masz w Kodeksie Postępowania Cywilnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mobor ma rację. Nie daj sie robic w jajo.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co rozumiem nie masz świadczonych usług za które płacisz? Czy to nie jest powód do zerwania Umowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...