Skocz do zawartości
tomek_esc

Reklamacja Toshiby 42X3000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,
Byłem szczęśliwym posiadaczem Toshiby 42x3000 PG, wszystko było ładnie pięknie aż do dnia 1 września kiedy to stiwerdziłem, po włączeniu telewizora, że na ekranie widoczny jest, czarny pasek na grubosc 1 piksela przebiegający od dołu do góry panelu (telewizor miał wtedy około 2 mieisęcy). dnia 4 września dogadałem się ze sprzedawcą, że dowioze mu tv a on dostarczy go do "autoryzowanego" serwisu. Po około 2 tygodniach okazało się że padła matryca i Tosia jest do wymiany. Tv został odesłany do centrali w warszawie, gdzie stwierdzono że faktycznie trzeba go wymienić :) . Dzisiaj mamy 28 Pażdziernika 2008 już kilka razy powiedziano mi ze sciagają dla mnie model bo nie ma go na magazynie, w zeszlym tygodniu dostałem numer do pana który jest odpowiedzialny za reklamacje i oczywiscie zadzwoniłem po krotkiej rozmowie zostałem poinformowany że telewizor będzie wymieniony na nowy model bo tego x3000 juz nie ma, mialem skontaktowac sie dnia 27,10,08 aby otrzymac dokladniejesze informacje. Dnia 27,10,08 około godziny 13tej zadzoniłem do pana a ten poinformował mnie ze teraz nie ma czasu i mozliwosci sprawdzenia stanu mojej reklamacji poniewaz znajduje sie poza biurem i prosi o kontakt po 15tej. Wybija godzina 15:30 dzownię. Nikt nie odbiera. Kilka razy dzwonię, dalej nikt nie odbiera. Mamy 28,10,08 dzwonie do tego samego goscia i ten do mnie ze nie wie o co chodzi i mam zadzownić za godzine. Po godzinie zadzwoniłem i zgadnijcie co mi Pan powiedział? "Relamacja została uznana i telewizor zostanie wymieniony na nowy" no to juz lekko poddenerwowany powiedizalem że od paru tygodni to slysze a tv dalej nie mam, przekazano mi że zostanie wyslany w przyszlym tygodniu a najlepsze jest to, że dostane model X3000 :) , tak mi w kazdym razie powiedziano. Dzis mamy już 4 Listopada czyli dwa miesiące po oddaniu telewizora do reklamacji a ja dalej jestem bez nawet konkretnej odpowiedzi. Poinformuje o moich dalszych losach ale może ma ktoś jakieś rady? bo cierpliwosci zaczyna mi brakować.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smutne to ;) że kolejny klient Toshiby jest tak traktowany. Mam nadzieje że to się szybko zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja się odważę na następujące stwierdzenie: [b]ludzie nie kupujcie telewizorów Toshiba bo są awaryjne a w przypadku reklamacji serwis ma Cię głęboko gdzieś.[/b]
Piszę to jako doświadczony posiadacz telewizora Toshiba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Faktycznie coraz więcej problemów z Tośkami (sam oddałem do serwisu ZF). Jednak jak na razie padają matryce (kreski- paski) i pytanie
czy jest to wada matryc ( czy są tego samego producenta?) , czy może coś z elektroniką Toshiby?.
Warto by było żeby głos w tej sprawie zajął ktoś związany z Toshiba Polska , może nasze szanowny Guru ;) pociągnie za języki włodarzy z Toshiby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ładny bigos!!!! A kolego gdzie kupiłeś ten TV? Ja na Twoim miejscu już dawno podał bym sprawę do sądu albo do UUKiK, przecież to się do gazety nadaje. Ku...wa jak mnie tak zrobią i w czwartek nie dostanę potwierdzenia z serwisu że jedzie do mnie ZF to jak boga kocham - wsiąde w samochód, pojadę do Warszawy do tego gościa i osobiście z nim porozmawiam o traktowaniu klientów. jak to nic nie da to nagłośnie sprawę i może cos pomoże. Mam paru znajomych w telewizji i w gazecie to rozdmucham sprawę. Przecież bez TV 2 m-ce to zgroza. człowieku że Ty tyle wytrzymałeś to Ja Cię podziwiam!!!!!!!!

GMERU !!
Może bys się zajął tą sprawą co i jak, przecież jak tak mają ludzi traktować to do cholery jasnej nie dość że zaczynają buble sprzedawać to jeszcze są komplikacje z serwisem, kur...a łaskę robią!!!! Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='129357' date='04.11.2008, 22:19 ']No to ładny bigos!!!! A kolego gdzie kupiłeś ten TV? Ja na Twoim miejscu już dawno podał bym sprawę do sądu albo do UUKiK, przecież to się do gazety nadaje. Ku...wa jak mnie tak zrobią i w czwartek nie dostanę potwierdzenia z serwisu że jedzie do mnie ZF to jak boga kocham - wsiąde w samochód, pojadę do Warszawy do tego gościa i osobiście z nim porozmawiam o traktowaniu klientów. jak to nic nie da to nagłośnie sprawę i może cos pomoże. Mam paru znajomych w telewizji i w gazecie to rozdmucham sprawę. Przecież bez TV 2 m-ce to zgroza. człowieku że Ty tyle wytrzymałeś to Ja Cię podziwiam!!!!!!!!

GMERU !!
Może bys się zajął tą sprawą co i jak, przecież jak tak mają ludzi traktować to do cholery jasnej nie dość że zaczynają buble sprzedawać to jeszcze są komplikacje z serwisem, kur...a łaskę robią!!!![/quote]

Ja doradzę tylko: CZYTAĆ, CZYTAĆ i jeszcze raz CZYTAĆ nasz portal ... tu wszystko było wcześniej setki razy opisane.
Serwis Toshiba jaki jest taki jest, wszyscy o tym wiedzą. A szkoda, bo TV maja dobre, ba nawet bardzo dobre.

Pozdro Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='129357' date='04.11.2008, 21:19 ']No to ładny bigos!!!! A kolego gdzie kupiłeś ten TV? Ja na Twoim miejscu już dawno podał bym sprawę do sądu albo do UUKiK, przecież to się do gazety nadaje. Ku...wa jak mnie tak zrobią i w czwartek nie dostanę potwierdzenia z serwisu że jedzie do mnie ZF to jak boga kocham - wsiąde w samochód, pojadę do Warszawy do tego gościa i osobiście z nim porozmawiam o traktowaniu klientów. jak to nic nie da to nagłośnie sprawę i może cos pomoże. Mam paru znajomych w telewizji i w gazecie to rozdmucham sprawę. Przecież bez TV 2 m-ce to zgroza. człowieku że Ty tyle wytrzymałeś to Ja Cię podziwiam!!!!!!!!

GMERU !!
Może bys się zajął tą sprawą co i jak, przecież jak tak mają ludzi traktować to do cholery jasnej nie dość że zaczynają buble sprzedawać to jeszcze są komplikacje z serwisem, kur...a łaskę robią!!!![/quote]


Ciepliwy bo mam drugi tv więc mi sie nie spieszylo poza tym teoretycznie maja 14 nid na podjęcie decyzji a nastepnie 31 na wymiane no ale z moich obliczen to ten okres mija wiec teraz trzeba bedzie podjąć inne kroki :/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwi mnie tylko fakt że niektórzy mają TV po 3 tygodniach, góra 4 tygodnie a tu kolega już czeka 2 miesiące. Oznacza to że - kto się często upomina dostaje szybciej TV? Czy TTCE kieruje się jakąś inną zasadą, bo nie rozumiem. Skoro jest decyzja że TV do wymiany to po co tak zwlekac? Przecież robią sobie tylko źle i psują tym samym markę. Ja już dzisiaj dzwonię do nich, najpierw serwis, potem dział handlowy (podobno od nich wychodzi info kiedy i do kogo są wysyłane modele na wymianę, a serwis tylko realizuje to przy współpracy z poszczególnymi serwisami lokalnymi).
Dla mnie powinno wyglądac to tak - jest decyzja o wymianie TV na nowy to po co czekac? W ciągu tygodnia decyzja, potem tydzień na wymianę - i klienci byli by zadowoleni, serwis nie miał by tylu telefonów a i o marce by się lepiej mówiło.

tomek_esc - napisz gdzie kupiłeś swój TV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opole sklep Sonica, gdyby tak bylo jak napisales to zylibyśmy w raju :D, a co do zwlekania to mam tez swiadomosc tego ze model jest ciezko dostepny bo sam obdzwonilem kilka sklepow intenetowych oferujacych ten tv i nikt go nie mia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro jest napisane że wymienią na nowy, a jeśli jest niedostępny to wymienią na nowy o parametrach nie gorszych niż zakupiony wcześniej. Reasumując jak będą szukac tego TV co miałeś to im zejdzie do zimy a i tak nie wymienią bo go po prostu NIE BĘDZIE !!!
A propo dzwoniłem do TTCE do działu handlowego i pan mi powiedział że telewizory są na bieżąco wysyłane, kolejna partia w piątek, powiedzieli mi też że serwis ma 31 dni na dostarczenie nowego TV.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to te 31 dni mija im jutro czyli czwartek 6,11,2008 (liczeylem 31 dni roboczych!) no nic poczekam jeszcze troszke... ale tylko troszke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gilek myślę żebyś swoją sprawę kontynuował w tamtym wątku bo się pogubią ludzie nie wczytani do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra to teraz termin minął, przekazałem sprzedawcy że czekam na zwrot kasy i nic innego mnie nie interesuje. Zobaczymy co bedzie dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tomek_esc' post='129905' date='07.11.2008, 15:06 ']Dobra to teraz termin minął, przekazałem sprzedawcy że czekam na zwrot kasy i nic innego mnie nie interesuje. Zobaczymy co bedzie dalej.[/quote]

Teraz to sprzedawca nie ma nic do tego bo oddałeś TV do serisu a nie do niego (chyba że tak zrobiłeś to co innego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie serwisy w Polsce wszyscy sie szczyca ze gwarancja Toshiba Polska W d...... se wsadzcie ta gwarancje ja miesiac temu wymieniailem klientowi ktory kupil umnie 46ZF i mu po 6 mies padl kreska na matrycy standart :) i w niemczech tam gdzie biore towar wymienili mi od kopa na nowa sztuke a im Toshiba, a u nas ..... dlugo by mozna było pisac Państwo w Państwie.

Polecam wszystkim ubezbieczenie ochrony prawnej w firmie D.A.S ubezpieczaja firmy jak i osoby prywatne nie cyckaja sie z nikim egzekwuja prawo do spodu jesli firma nie idze polubownie to sprawa trafia do sądu!!! i tak trzymac nie dac robic sie w konia.

Edytowane przez artsat_kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie serwisy w Polsce wszyscy sie szczyca ze gwarancja Toshiba Polska W d...... se wsadzcie ta gwarancje ja miesiac temu wymieniailem klientowi ktory kupil umnie 46ZF i mu po 6 mies padl kreska na matrycy standart :) i w niemczech tam gdzie biore towar wymienili mi od kopa na nowa sztuke a im Toshiba, a u nas ..... dlugo by mozna było pisac Państwo w Państwie.

Polecam wszystkim ubezbieczenie ochrony prawnej w firmie D.A.S ubezpieczaja firmy jak i osoby prywatne nie cyckaja sie z nikim egzekwuja prawo do spodu jesli firma nie idze polubownie to sprawa trafia do sądu!!! i tak trzymac nie dac robic sie w konia.

Edytowane przez artsat_kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='129922' date='07.11.2008, 16:10 ']Teraz to sprzedawca nie ma nic do tego bo oddałeś TV do serisu a nie do niego (chyba że tak zrobiłeś to co innego).[/quote]

Telewizor oddawalem u sprzedawcy wiec mysle bedzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra to moja sprawa zamknieta tv dostalem nowy mam nadzieje ze wszystko bedzie ok. ogolnie nie polecam nikomy fimry Toshiba bo dobrej jakosc mozna poszukac gdzie indziej a zalatwieniem reklamacji pewnie mniej problemow bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do reklamacji Toshiby zgadzam się.Ja czekam 2,5 miesiąca z reklamacją na 32C3005PG.Nikt nie wie jak ten problem rozwiązać?Nigdy więcej Toshiby :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...