Skocz do zawartości
pmcomp

gówniany kabel HDMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

:):):rolleyes:

własnie straciłem pół godziny, próbując użyć góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóównianego kabla HDMI !!! :rolleyes::rolleyes::angry:

Jak ktoś chce mi jeszcze kiedykolwiek wciskać kit, a jestem inżynierem elektronikiem z wykształcenia, że cyfra to cyfra i na byle druciku pójdzie i nie ma znaczenia czy to kabel za 2 zł czy za 10.000 zł to ... zapraszam GO do siebie i sprzedam mu za powiedzmy 1000 USD super kabel HDMI, który działa na 720p, a nie działa na 1080i i 1080p !!!

A cóż to za kabel ???

Ano taki dołączany w zestawie do Popcorna.

Właśnie po modyfikacji softu w Onkyo 905 robiłem małą rewolucję w połaczeniach, i przez tego gówniaka straciłem kupę czasu i nerwów.

Jest jakiś chętny teoretyk? Chętnie mu go sprzedam.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O rany .... po co to marudzenie.
Mój kabelek (dołączony do Popcorna) działa doskonale nawet w 1080p.
O czym to świadczy? O tym że masz pecha i trafiła ci się uszkodzona sztuka.
To że działa w 720p a nie działa w 1080p oznacza że kabel wprowadza/filtruje wyższe częstotliwości i nie przenosi całego pasma potrzebnego dla 1080p.
A co by było gdybyś kupił kabel za np. 800 zł i też by tak działał? Potwierdziło by to czy zaprzeczyło powszechnie głoszonej opini? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam trzy kable na 10 HDMI które nie łykają 1080p np. z Popcorna czy XE1 przez Onkyo oraz z TV. Syfy (dodawane do zestawu z czymś tam)... też już wymieniłem na trochę z innej półki. Chociaż ja także uważam, że kable HDMI za np. 500zł to nieporozumienie ale jakiś poziom trzeba zachować. U mnie też już odpadają kabelki za 40-80zł....bo jednak coś nie jest tak... póki nie sprawdziłem większej ilości miałem inne zdanie...a jednak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach