Skocz do zawartości
quitry

Sharp HD1E

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Noszę się z zamiarem kupna tego TV. Nie znam się zbytnio na tv_sat. Mam 3 pytanka do posiadaczy/znawców.

1) Czy TV może nagrywać kiedy jest wyłączony?
2) Czy wbudowany tuner oznacza że mogę włożyc kartę + moduł z CyfrowegoPolsatu do tego telewizora i bedzie on robił za moj obecny tuner echostara?
3) Jeżeli nie to jak bedzie wygladac nagrywanie:
przykład: mam podłączony CyfrowyPolsat przez euro(tudziez hdmi którego moj tuner nie ma) -
czy można nagrywać z takiego źródła?
Jak wygląda w takim wypadku zaleta "oglądasz program A, nagrywasz program B"?

z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='quitry' post='94723' date='03.04.2008, 23:04 ']Witam. Noszę się z zamiarem kupna tego TV. Nie znam się zbytnio na tv_sat. Mam 3 pytanka do posiadaczy/znawców.

1) Czy TV może nagrywać kiedy jest wyłączony?
2) Czy wbudowany tuner oznacza że mogę włożyc kartę + moduł z CyfrowegoPolsatu do tego telewizora i bedzie on robił za moj obecny tuner echostara?
3) Jeżeli nie to jak bedzie wygladac nagrywanie:
przykład: mam podłączony CyfrowyPolsat przez euro(tudziez hdmi którego moj tuner nie ma) -
czy można nagrywać z takiego źródła?
Jak wygląda w takim wypadku zaleta "oglądasz program A, nagrywasz program B"?

z gory dzieki za odpowiedzi[/quote]
Witam,
Proponuję ci zdobyć numer 2/2008 Sat Kuriera, gdzie jest tam wszystko opisane na temat tego telewizora w zakresie odbioru satelitarnego DVB-S i naziemnego DVB-T.
1) TV nagrywa gdy jest wyłączony (na stand-by),