Jump to content

akcent

Użytkownik
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About akcent

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

280 profile views
  1. #HBOGO Działa na urządzeniach mobilnych, na TV (XF) aplikacja włącza się i kółeczkuje. Z Netflixem na TV nie ma problemu. Gdzieś czytałem, że HBO też planowało manipulować w jakości transferu, ale nie wiem, czy to ma jakieś merytoryczne uzasadnienie problemu z uruchomieniem appki.
  2. Czołem użytkownicy XF90, mam pytanie i prośbę zarazem. Omijam ręczne aktualizacje softu, a ten firmowy nie nadaje się do oglądania Netflixa w HDR ("ciemność widzę, ciemność"!). Oficjalny firmware jest aktualny, a czytałem, że nowy rozwiązał wiele problemów. Skąd pobrać i zainstalować z pena? Odrębną kwestią są ustawienia. Czy ktoś może podrzucić linka do sugerowanego set-up'u (kolory/jasność/etc.). Na dzisiaj z dekodera jest OK, ale Netflixa nie da się oglądać. Wirtualne piffko (+) za wszelką pomoc. Gracias/thanks/danke/itd. Akt. zainstalowałem v6.6520 - niestety nie widzę różnicy :< Niemniej poproszę o wskazówki do setupu.
  3. Czytam ze zdumieniem te negatywne opinie o Androidzie. Owszem, przyznaję, po wielu lekturach również miałem podobne obawy, ale TV użytkuję od ok. 3 mies. i - jako miłośnik iOS - nie mogę złego słowa powiedzieć na SMART'a w Sony. Skoro przybyło kilka nowych osób i wątków, podzielę się swoimi uwagami: - Netflix (nie wiem, gdzie sprawdzić, czy jest to materiał w 4K, z poziomu pilota można uzyskac info o transferze) działa super, natomiast HBO GO faktycznie muli, niemniej problem jest po stronie appki nie TV, - NC+ daje radę, ale radze stosować tylko sprawdzone przewody HDMI (na pierwszym obraz był, hmm... "taki sobie"), - nieprawdopodbnie, niestety, irytują mnie trzy rzeczy: a) poświata wokół napisów, b) dziwne "błyśnięcia/rozjaśnienia" obrazu tuż przed zmianą sceny lub przełączeniem kanału - żeby to lepiej zobrazować, bardzo łopatologicznie -TV dostaje dodatkowy zastrzyk kontrastu i jasności (na setną sekundy); da się przeżyć, ale przy dynamicznych filmach i licznych scenach TV, hmmm... pulsuje c) kąty są naprawdę słabe - ja zainstalowałem ruchomy w pionie i poziomie wieszak i problemu nie mam, niemniej dla osób instalujących na stałe a często oglądających z boku jest to poważny temat do rewizji wyboru. Na koniec, czy ktoś znalazł jakieś rozwiązanie na za krótki przewód zasilający - jakiś przedłużacz firmy, co by mi się zmieścił w długim tunelu ściennym? Fabryczny jest po prostu za krótki. TV ma niemal perfekcyjną czerń, szybko się aktywuje, bardzo miło współpracuje z soundbarem Sony (nie pamiętam modelu, ale coś ze średniej, nie niskiej/wysokiej półki), niestety ma też pewne mankamenty - i tutaj uwaga: w moim odczuciu nie jest to system Android. Na koniec: niewiele osób o tym pisało, ale jest też opcja PIP - nie wiem, czy ktoś korzysta, ale po zakupie mile mnie to zaskoczyło, w przeciwieństwie do menu telewizora, które potrafi irytować (np. zmiana ustawienia obrazu podczas odtwarzania Neflixa powoduje, że użytkownik jest "przenoszony" do poziomu TV).
  4. Czołem, Cztery szybkie tematy: - widziałem post o appce na mobilne androidy - ok, a co z iOS? w appstore pełno bezużytecznych aplikacji, ale nie znalazłem żadnej godnej uwagi. - czy można zaprogramować (przypisać funkcje) dla czterech kolorowych przycisków na pilocie? strasznie irytuje - przy przełączaniu np. sport/film - proces zmiany nastawienia obrazu. - nikt nie odpisał w/s przedłużacza - rozumiem, że tylko u mnie występuje problem z umieszczeniem przewodu w tunelu ściennym (mam regulowany wieszak) - hbo go (oficjalny) - nie mogę zmieniać ustawień obrazu - zakładam, że jest to bug, bo w Netflixie takich problemów brak. dobrze, że w końcu jest (!)
  5. Pytanie - czy ktoś z Was zmierzył się z problemem za krótkiego przewodu zasilającego i braku opcji (w Sony) jego wydłużenia. W normalnym układzie każdy z IQ>60 wie, co robić, ale moje IQ albo jest poniżej, albo problem nietypowy. Rzecz w tym, że do przygotowanego tunelu nie mogę włożyć pełnogabarytowej końcówki przedłużacza. Czy spotkaliście się z jakimś płaskim przedłużaczem? Czy takie rozwiązanie powinno mieć uziemienie?
  6. SC Wwa - sprawdzałem w dwóch (telefonicznie) i w sumie oba proponowały zbliżone warunki. Wybrałem ten bliżej położony, ale wybacz - wiem, że przedstawiciele Sony śledzą ten wątek (poważnie), więc nie chcę komuś robić kreciej roboty wskazując konkretny punkt.
  7. No jakoś tak Na pewno można ponegocjować mocniej przy starszych modelach soundbarów. Gwarancji na >30% raczej nie uzyskasz, ale próbuj - powodzenia.
  8. ad. 3: Soundbar podłaczony jest po HDMI Arc + sparowany z I-P, chodziło mi o appkę sterującą/obsługującą TV (dodatkowy pilot). A w tematach: (...) Jest opcja słuchania na soundbarze, np. Spotify z komórki (sparowane, przetestowane), równocześnie oglądając (bez dźwięku) jakiś zewnętrzny materiał (BlueRay/dekoder)? Ad vocem: TV nie odtwarza (na przeglądarce www) GO.CYFROWYPOLSAT - normalne? Jakaś blokada jest? Loguję się, wybieram kanał, ale wywołując transmisję widzę tylko kółeczko a po chwili komunikat z jakimś błędem (nie zapisałem numeru) - niestety dotyczyło to kanału, na jakim nasze Orzełki stawiali czoła Portugalczykom (spoiler: i dali radę :)) - w nerwach sprawdziłem losowo inne, niesportowe kanały - to samo. Sprawdzę jeszcze NC+ GO, ale zaiste irytuje brak oficjalnych appek (CP, NC+, HBOGO). 55'' (cena Black Friday), XF9000 (rabat 15%), tak (rabat 30%).
  9. No dobrze, skorzystałem z okazji i stałem się szczęśliwym (oby!) posiadaczem TV, soundbaru i jeszcze jakichś drobiazgów - z nieźle przecenioną "full" gwarancją (30%). Pozwólcie, że po wieczorze pełnym wrażeń (nie tylko związanych z zakupem) podpytam użytkowników XF90: 1) HBO GO - do ogarnięcia, czy nie? (widziałem dziesiąt wątków, ale finalnie wychodzi na to, że tylko nieoficjalnie, korzystając z miliona różnych skomplikowanych - dla mnie - procedur; czy ktoś może łopatologicznie pokierować step by step) 2) połączenie IOS <> TV <> soundbar (na Apple Store nie znalazłem oficjalneh appki, natomiast jest mnóstwo nieoficjalnych - niestety z niskim rankingiem użytkowników); jak najlepiej połączyć te urządzenia? (=leżę, nie mam pod ręką pilota a chcę podgłośnić/przełączyć coś w TV), 3) na szarym tle, we wszystkich rogach widzę... hmmm... niepokojące odbarwienia - to normalne? 4) TV jest z 08.2018. Na stronie Sony widzę aktualizację z, bodajże, października. Rozumiem, że wrzucam na pen'a i wywołuję aktualizację (tak?); warto aktualizować (pytanie niby banalne, ale wertując liczne strony, OIDP natrafiłem na negatywne opinie dot. ostatniej aktualizacji). Być może część pytań wzbudziła uśmiech na coponiektórych twarzach, ale pisze do Was leciwy już użytkownik, któremu do tej pory wystarczyła pierwsza generacja FULL HD Z pozdrowieniami P.S. jutro sięgnę po instrukcję i być może na kolejne pytania znajdę proste odpowiedzi, ale tak na szybko - jak wymusić dźwięk (z automatu) TYLKO z soundbaru, wyłączając dźwięk z TV? P.S.2. jest opcja słuchania na soundbarze, np. Spotify z komórki (sparowane, przetestowane), równocześnie oglądając (bez dźwięku) jakiś zewnętrzny materiał (BlueRay/dekoder)? Ad vocem: TV nie odtwarza (na przeglądarce www) GO.CYFROWYPOLSAT - normalne? Jakaś blokada jest? Loguję się, wybieram kanał, ale wywołując transmisję widzę tylko kółeczko a po chwili komunikat z jakimś błędem (nie zapisałem numeru) - niestety dotyczyło to kanału, na jakim nasze Orzełki stawiali czoła Portugalczykom (spoiler: i dali radę :)) - w nerwach sprawdziłem losowo inne, niesportowe kanały - to samo. Sprawdzę jeszcze NC+ GO, ale zaiste irytuje brak oficjalnych appek (CP, NC+, HBOGO).
  10. Black Friday Week ruszył na Sony Center: https://scentre.pl/shop/category/list?kategoria=black_friday Zapewne można tez coś jeszcze uczknąć w rozmowie ze sprzedawcą (gwarancja?).
  11. Czy ktoś z was rozpatrywał LG OLED B7/B8 jako alternatywę dla XFa w zbliżonej półce cenowej? Ceny w sumie podobne. Kwestia wyboru: OLED vs LCD. Jestem po wielu godzinach lektur polskich i zagranicznych forum, i w zasadzie 23.11 kupuję Sony, ale ostatnio pobawiłem się tym LG i muszę przyznać, że czekają mnie cięzkie 2 tygodnie na podjęcie decyzji Także jak macie jakieś konkretne "ZA" lub "PRZECIW" - z pewnością nie tylko ja będę wdzięczny. W przypadku LG lista minusów jest stosunkowo krótka i akurat dla mnie (nie gracza) mało istotna - no może problemami z podłączaniem soundbaru i zastanawiająco często sygnalizowanym problemem z WiFi. P.S. 55 cali, Netflix/HBOGO, NC+, sport, wiadomości - budżet 5000-6000 zł - jest coś godnego (Samsung serii NU80 odpada) polecenia? Nigdzie w sklepie nie widziałem Panasonic TX-55FX780E. Opinie ma bdb. P.S.2 Czy Black Friday to tylko internet, czy w tradycyjnych sklepach również można liczyć na ciekawe okazje? Ktoś pisał o Sony, że trzeba być członkiem jakiegoś klubu - jest opcja wpisania PRZED zakupem, aby być odbiorcą tych rzekomo super okazji czarno-piątkowych?
  12. Dziękuję. Pokój to ok. 30 m2, ale nowy układ "wypoczynku" powoduje, że dystans zmniejsza się do wspomnianych 3 m. Jak wygląda obsługa "smart" Panasonica? W Sony niestety nie wygląda to najlepiej. Strasznie mulił. Przez grzeczność o nowym pilocie Bravi nie wspominam - pilota się nie ogląda.
×
×
  • Create New...