Skocz do zawartości
  • 0
andy1510

Połączenie SaT - Video

Pytanie

Witam!!
Mam N-box HD i stary magnetowid OTAKE VR-C1,chciałbym to połączyć żeby nagrać czasem coś.jak mam to zrobić..w magnetowidzie są tylko wejścia A/V IN oraz A/V OUT na tzw.czincze.Jestem zupełnie zielony w tym temacie.Za pomoc z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Andy, jeżeli na nboxie jest wyjście video - to chyba by było z proste - pewnie nie ma.

Na pewno jest scart (euro). Kup kabel z jednej strony scart z drugiej są chinche audio 2x, i video.
Taki kabel jest kierunkowy - uwaga.
Albo musi mieć przełącznik (suwak na wtyczce scart) albo sześć chinch'y audio-in i out (2x) i video-in i out.

Nie uzyskasz dobrej jakości - sygnał będzie zmiksowany do jakości kompozyt.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
[quote name='TOmeKK' post='92523' date='22.03.2008, 09:12 ']Andy, jeżeli na nboxie jest wyjście video - to chyba by było z proste - pewnie nie ma.

Na pewno jest scart (euro). Kup kabel z jednej strony scart z drugiej są chinche audio 2x, i video.
Taki kabel jest kierunkowy - uwaga.
Albo musi mieć przełącznik (suwak na wtyczce scart) albo sześć chinch'y audio-in i out (2x) i video-in i out.

Nie uzyskasz dobrej jakości - sygnał będzie zmiksowany do jakości kompozyt.

Pozdr.[/quote]

Na N-box są następujące gniazda(za wyjątkiem zasilani i wejścia anteny sat):
SPDIF
Audio R,L
Euro
YPbPr
HDMI
ETHERNET ( to zapewne wejście internetowe)
oraz USB

Rozumiem że końcówki typu chinch w tym kablu mają wyglądac następujaco audio IN,OUT oraz Video IN,OUT lub musi być przełącznik kierunkowy na wtyczce Euro.Czy tak?..A czy nie wystarczy kabel Euro - Chinch po jednej na audio video,bo ja mam juz jeden taki podłączony z magnetowidu z gniazd A/V out do TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0