Jump to content
Sign in to follow this  
ALEX-77

LCD czy PLAZMA do PC (internetu)

Recommended Posts

Witam wszystkich !!!
jestem na etapie kupna jakiegoś LCD lub PLAZMY no i właśnie mam dylemat ,jestem jeszcze zielony jeżeli chodzi o HD :mellow: ale zdecydowałem że ma być 42'' chciałbym podłączyć pod niego PC w grafice ATI 9800PRO mam wyjście DVI, jaki rodzaj panelu będzie lepszy LCD czy PLZAMA?? dodam że chciałbym korzystać z internetu na nim ,jakie osiągnę rozdzielczości ?? acha budżet to tak do 4200zł proszę doradzcie coś ciekawego ,czytałem że SHARP,TOSHIBA są dobre ale jakie będą lepsze pod PC (głównie internet,filmy) z góry dziękuję za porady.
Pozdr.

bezwzględnie LCD, do internetu plazma się nie nadaje, groźba ciągłych powidoków i stałych wypaleń jest znaczna !!!

[quote name='AreckiW' post='76089' date='28.12.2007, 01:17 ']bezwzględnie LCD, do internetu plazma się nie nadaje, groźba ciągłych powidoków i stałych wypaleń jest znaczna !!![/quote]

OK czyli LCD a jak to wygląda w praktyce jak z rozdzielczością da sie surfowac po necie na LCD jaka jakość obrazu jest może macie jakies fotki jak to wygląda w praktyce.

[quote name='ALEX-77' post='76081' date='28.12.2007, 00:39 ']Witam wszystkich !!!
jestem na etapie kupna jakiegoś LCD lub PLAZMY no i właśnie mam dylemat ,jestem jeszcze zielony jeżeli chodzi o HD :) ale zdecydowałem że ma być 42'' chciałbym podłączyć pod niego PC w grafice ATI 9800PRO mam wyjście DVI, jaki rodzaj panelu będzie lepszy LCD czy PLZAMA?? dodam że chciałbym korzystać z internetu na nim ,jakie osiągnę rozdzielczości ?? acha budżet to tak do 4200zł proszę doradzcie coś ciekawego ,czytałem że SHARP,TOSHIBA są dobre ale jakie będą lepsze pod PC (głównie internet,filmy) z góry dziękuję za porady.
Pozdr.[/quote]
....tylko LCD - w tej cenie wyższa roździelczość ,brak wypaleń od statycznych obrazów ...