Jump to content
Sign in to follow this  
Jimthree

Problem z 37XD1E, padł?

Recommended Posts

Witam
Właśnie na święta prawdopobobnie padł mi LCD. :angry:
Ustawiony był na EXT6 i po HDMI podłączony do komputera. W pewnym momencie sam się wyłączył, po czym zaczęła mrugać dioda power (2 razy szybko, przerwa, 2 razy szybko, przerwa itd.). Jak go włączam z pilota, bądź klawiszem z obudowy to słyszę "pyknięcie" przekaźnika, zapalenie się zielonej diody, po czym (po ok 1 sek.) przekaźnik "pyka" drugi raz i zaczyna migać led powera. W tym stanie nie reaguje na nic, muszę wyciągnać na chwilę wtyczkę z kontaktu żeby przeszedł w standby "ciągły" (tzn. czerwony led ciągle świeci). Mam tylko jedną próbę na włączenie, bo po próbie uruchomienia dzieje się tak samo. Jest to właściwie jedyna oznaka życia tego LCD.
Znalazłem w sieci procedurę wejścia w serwis menu ale to też nie działa.
Dodam, że żadnych wahnięć napięcia nie zauważyłem, dodatkowo TV podłączony jest przez szynę przeciwprzepięciową.
Szczęście w moim nieszczęściu jest to, że kupiłem go w Polsce z gwarancją Sharp Polska, więc na razie o portfel jestem spokojny.
Czy ktoś zetknął się z podobną sytuacją, jest może jakiś sposób na "twardy reset" LCD?
W ogóle jak wygląda reklamacja u Sharpa?
Pozdrawiam
Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

LCD pojechał dzisiaj do serwisu.
Panowie go zabrali i ogłosili, że przywiozą go za 2 tygodnie (podobno ciężko się je naprawia).
Odkurzę przy okazji kolekcję płyt CD :lol:
pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 15 dniach LCD mam znowu w domu, działający :)
Padła jakaś płyta sygnałowa (tak mam wpisane w karcie gwarancyjnej). Koszt naprawy 2800zł pokryty w całości przez firmę SHARP. :lol:
Wątek do zamknięcia.
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Jimthree' post='80076' date='18.01.2008, 08:10 ']Po 15 dniach LCD mam znowu w domu, działający :)
Padła jakaś płyta sygnałowa (tak mam wpisane w karcie gwarancyjnej). Koszt naprawy 2800zł pokryty w całości przez firmę SHARP. :lol:
Wątek do zamknięcia.
Pozdrawiam[/quote]


Zamykam z małym wnioskiem ... na tym przykładzie widać, że czasami gwarancja jest potrzebna i kupowanie w podejrzanych miejscach np. na allegro albo w dziwnych sklepach internetowych może okazać sie kosztowne.

Pozdrawiam i nikomu nie życzę takich przygód.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...