Jump to content
Sign in to follow this  
bamicz

Technologia Perfect Pixel HD Engine a Pixel Plus 2 HD

Recommended Posts

Mam pytanie, poniewaz jestem laikiem to proszę o przybliżenie mi opisu dwóch technilogii:
- Pixel Plus 2 HD (Philips 32PFL7862D/10);
- Perfect Pixel HD Engine ( Philips 32PFL9632D/10)

W/w 2 telewizory różnią się czasem odpowiedzi o 1ms ;) i funkcją Ambilight na forum wyczytałem że model 32PFL7862D/10 ma ekran Clear LCD 100Hz. Różnica w cenie wynosi ok. 800PLN więc chcę wiedzieć czy tyle kosztuje ten bajer ze światełkami czy może wymienione wyżej technologie różnią się od siebie?

Z góry dziękuję za odpowiedź
bamicz

Producenci zwykle nie opisują tego typu funkcji - co najwyżej dostajemy marketingową papkę. Ale może sam sobie odpowiedziałeś na pytanie? Może jeden dotyczy TV z funkcją 100Hz a drugi nie?

Co nieco ale na pewno nie wszystko mozna znalezc [url="http://www.research.philips.com/password/archive/24/downloads/pp2-hd_backgrounder_europe-ap.pdf"] tutaj [/url] i [url="http://www.research.philips.com/technologies/digsoc/index.html#hdtv"] tutaj [/url]. Edited by andy95

Bamicz, ale pamietaj ze 9632 ma juz HD natural moion (poprawa kompensacji ruchu takze dla zrodel w HD (warto sie na to szarpnac jak masz Blu-ray, HD-DVD czy ogladasz DVD upscalowane przez odtwarzacz, nie mowiac o grach na PS3), a 7862 ma Digital Natural Motion dla zrodel SD.

@Majkel skąd masz takie informacje? Na stronie Philipsa podają, że zarówno 9632 jak i 7862 mają HD Natural Motion.

Pozdrawiam.

@deniro24

bawilem sie nimi w sklepie, chociaz hmmm w sumie tak teraz myslac pewnosci nie mam.. generalnie tak na logike to myslalem, ze HD Natural Motion idzie zawsze w parze z Perfect Pixel, a 7862 ma Pixel Plus 2HD.

Nie upieram sie, moze rzeczywiscie sie myle. Wlasnie nie pamietam dokladnie co przedstawialo menu.

[quote name='Majkel' post='83932' date='05.02.2008, 21:32 ']@deniro24