Jump to content
Sign in to follow this  
paw

Call of Duty 4 zaledwie w rozdzielczości 600p

Recommended Posts

[img]http://hdtvpolska.com/news/news-shadow.png[/img]Czytając Gry-online zauwazyłem oto taką informacje ale nie jestem w stanie jej potwierdzić pozostali modzi ostro atakujący CODa4 niech się wypowiedzą:
Właściciele konsol nowej generacji są przyzwyczajeni do tego, że uruchamiane przez nich tytuły prezentują rozdzielczość co najmniej 720p, będącą aktualnie jednym z wyznaczników technologii High Definition. Nie od dziś wiadomo jednak, że nie wszystkie produkty, które trafiają do czytników Xboxów 360 albo PlayStation 3, mogą pochwalić się tak wysoką jakością obrazu.
Niedawno wyszło na jaw, że do hitów tych należy m.in. Halo 3, które wbrew obiegowej opinii renderowane jest w natywnej rozdzielczości 640p (1152 na 640 pikseli), podbijanej do 720p przez next-gena Microsoftu. Z kolei ostatnio czytelnicy jednego z zachodnich forów odkryli, że podobną cechą charakteryzuje się również ostatnia strzelanka Activision, Call of Duty 4.

FPS w wydaniu na X360 i PS3 stworzony został we wzbogaconym o efekt dwukrotnego wygładzania krawędzi standardzie 600p (1024 na 600 pikseli), przez co ma on niewiele wspólnego z szeroko pojętym High Definition. Nie zniechęca to jednak branżowych recenzentów, którzy rozpływają się nad oprawą wizualną czwartej odsłony wojennego cyklu, wystawiając opisywanej grze noty bliskie ideału (średnia ocen CoD 4 wynosi aktualnie 95%, wg serwisu GameRankings.com), a klienci, którym zależy na podziwianiu jeszcze ładniejszej grafiki, decydują się na zakup pecetowej edycji shootera.


[center][img]http://www.callofduty.se/newsimg/200704/cod4.jpg[/img][/center]

Share this post


Link to post
Share on other sites
mnie to wisi, ważne aby gra przyciągała do konsoli. A COD4 jest naprawdę wyśmienity.
grafika to jakieś 30% sukcesu

kupując konsole zawsze wkładasz grę i jazda, nic cię nie obchodzi.
a kto chce lepszych detali to niech modernizuje swego PC Edited by goggy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale 11 Generacja konsoli do czegoś zobowiązuje:P I właśnie gry miały się charakteryzować lepszą grafiką niż na PC.No i mogli by nie pisać na opakowaniach że jest 1080p.Chociaż nie wiem jak jest z CODem bo na kompa wymiata:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
sam wiesz że konsola to zamknięta architektura
i nie da się konkurować z PC na dłuższa metę w kwestii wydajności.

O ile procki PS3 i 360 dają rade z PC o tyle ilość ramu i karty graficznie zostały daleko w tyle.

konsola ma być tania i ma posiadać dużo gier to jest idea konsoli.

Co do napisu na opakowaniu 1080p to taka reklama, tak jak reklama leku czy tv 120Hz, jaki inwestowania pieniedzy w funduszach. Zawsze są jakieś kruczki ;-)
A swoją drogą to jak znalazłem na necie porównanie gier i rozdzielczości to w przypadku
PS3 to chyba 5-6 gier ma 1080p
dużo ma 720p
i sporo poniżej 720p

przy 360 to 2 gry 1080p
kilkadziesiąt 720p
i sporo poniżej 720p
a na pudełkach mamy co innego ;-)

jak znajdę link to zapodam to zestawienie

Prawda jest taka że 360 i PS3 są za słabe do 1080p, za mało ramu i prehistoryczne układy graficzne przy tym co mamy w PC. Edited by goggy

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='paw' post='69021' date='21.11.2007, 19:27 ']Ale 11 Generacja konsoli do czegoś zobowiązuje:P[/quote]
Chyba coś za dużo Ci wyszło :)

[quote name='paw' post='69021' date='21.11.2007, 19:27 ']I właśnie gry miały się charakteryzować lepszą grafiką niż na PC.[/quote]
Tylko to jest niewykonalne, żeby konsola z zamkniętą architekturą miała lepszą grafikę niż sprzęt, który jest ciągle ulepszany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namieszali z tymi generacjami:P Oczywiście że 7 :)
Właśnie powinno być odwrotnie bo gra pod załóżmy PS3 jest tworzona tylko i wyłącznie pod jedną specyfikacje techniczną a pod PC musi być tworzona z uwagą na wiele modeli procesorów,różną ilość ram i ich prędkość setki kart graficznych,kompatybilność z systemami. Więc proces stworzenia gry z cukierkową grafiką na konsole jest zdecydowanie łatwiejszy niż stworzenie na PC takiego Crysisa którego grafika ma jeszcze lepiej wyglądać za 4 lata!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='paw' post='69068' date='21.11.2007, 21:53 ']Namieszali z tymi generacjami:P Oczywiście że 7 :)
Właśnie powinno być odwrotnie bo gra pod załóżmy PS3 jest tworzona tylko i wyłącznie pod jedną specyfikacje techniczną a pod PC musi być tworzona z uwagą na wiele modeli procesorów,różną ilość ram i ich prędkość setki kart graficznych,kompatybilność z systemami. Więc proces stworzenia gry z cukierkową grafiką na konsole jest zdecydowanie łatwiejszy niż stworzenie na PC takiego Crysisa którego grafika ma jeszcze lepiej wyglądać za 4 lata!![/quote]

hmmm z tymi setkami konfiguracji pecetów to w dzisiejszych czasach mit bo jak się przyjrzeć dokładnie to co się okazuje: 2 typy procesorów (znaczy intel i amd) 3 rodzaje graf (w tym tak naprawdę do gir liczą się dwie czyli nvidia i ati, bo intel to w grafice do biura nie do gier), płyty główne to w zasadzie chipsety (a z liczących się to intel, nvidia, ati i via). Zauważcie że stery do graf to w zasadzie forceware nvidi i katalisty ati, system to praktycznie w grach tylko windows 9z nielicznymi grami pod linuksa). W sumie pecet jako środowisko do gier jest dość przewidywalne (no i jeszcze Dx od M$)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
To czy procesor jest od Intela czy od AMD to nie ma znaczenia, ponieważ i tak wszystko jest oparte o architekturę x86. Natomiast różnice będą zależeć od tego czy procesor jest jedno- czy też wielordzeniowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu nie chodzi ile układów i procesorów jest dostępnych na platformie PC a chodzi o ich różnorodność szybkościową (przy różnych konfiguracjach) to jest problem. A zresztą na pc jest od groma niewykorzystanego potencjału, przecież większość gier na next gen nie ustępuje w tym zakresie pc ( główny element przeważający to rozdzielczość która na pc może być wyższa - z racji większej ilości ramu). Przecież patrząc na karty graficzne w pc to jest około 2 generacji przed konsolami, ilość ramu w pc to średnio 1gb a w konsolach to jest 512(grafika + główna lub współdzielone).
Patrzmy na takiego Crysisa niby piękny ale okazuje się że DX 10 to mit bo wygląda tak samo również na DX9 pod win xp, tzn że bardzo prawdopodobne, że ta gra pokaże się na konsolach nowej generacji lub przynajmniej obecna generacja by je uruchomiła na względnie podobnej jakości jaka jest na pc.

Za rok gry na pc zaczną być ładniejsze, ale to nie zmienia faktu, że to konsole są dużo lepsza platformą do gier (nadal bardzo pięknych ) , a pc jest dla ludzi od podziwiania gier (mówie o tych którzy ciągle inwestują w kompy by gry mogły chodzić na max). TAKA JEST PRAWDA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...