Skocz do zawartości
Jakub Andryszczak

Projektor UST - +/- 10 tys. - wybór modelu

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!
Potrzebuję pomocy - podjąłem decyzję i zamiast TV kupuję projektor UST (ultra short throw / ultra krótkiego rzutu). Budżet na projektor to +- 10 tys., w grę wchodzą więc:
- Epson LS650 (3600 ANSI, 3LCD, 5 lat gwarancji)
- Hisense PL1H (2100 ANSI, DLP, 2 lata gwarancji)
- Hisense PX2-PRO (2400 ANSI, DLP, 2 lata gwarancji, nieco droższy niż pozostałe)
Niestety, o ile nie mam problemu z Google'em i wyszukiwaniem informacji, tak w tym wypadku za Chiny nie jestem w stanie podjąć decyzji, co wybrać. Generalnie podejrzewam, że cały wybór polega na 3LCD vs DLP, występowaniu "efektu tęczy" etc.
W temacie jestem zielony ale może ktoś bardziej orientuje się w temacie?
Z góry dzięki!

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Projektor zamiast tv? 😅 Tak lubisz mizerną jakość obrazu? 😆

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego mizerną ? Posiadam ekran Kauber Frame CLR 100 cali + Hisense PX2-PRO i uważam to za epicki zestaw do salonu, w dzień obraz delikatnie blednie lub gdy się włączy światło, ale i tak jest bardzo dobrej jakości, wieczorem to już normalny TV 4K. Projekcja tak już wygląda można to sobie paroma mykami zdecydowanie poprawić. W drugim miejscu mam Sony XW5000, który świeci na 100 cali Rugby Pro od Adeo z powierzchnią Ambient Grey, również jest obraz bardzo dobrej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dionizy20 Nie warto w ogóle zwracać uwagi na to co użytkownik, do którego wypowiedzi się odnosisz, pisał na forum. Jego aktywność sprowadzała się do nieustannego atakowania wszyskich o wszystko. Na szczęście jest już zbanowany. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach