Skocz do zawartości

Pytanie

Witam

Zakupiłem nowy telewizor, finalnie wybór i zakup padł na Philipsa 65OLED818
Telewizor przyszedł i...w sumie tyle rodzinnej radości z niego było :-(
Przy pierwszym uruchomieniu zapaliły się diody Ambilight, pojawiło się na chwilę logo Philips, a z nim ok 3 centymetrowy zielony pas w pionie, a później już tylko czarny ekran.
Obecnie przy próbie uruchomienia pojawia się na chwilę jeden cieniutki pasek poziomy i jeden pionowy, a później ekran pozostaje czarny.
Dioda w telewizorze wolno i stale miga na biało.
Pilot działa, ale brak reakcji telewizora. Brak reakcji również na włącznik w telewizorze.
Na razie serwis kazał wgrać z pendrive nowe oprogramowanie, co zrobię dzisiaj po pracy.
Ogólnie załamka bo, aż strach pomyśleć, czy w razie reklamacji czegoś nie wymyślą, że z winy użytkowania lub jakieś uszkodzenie w transporcie (dostawa kurierem).
Czy myślicie, że powyższe może być oznaką uszkodzenia matrycy czy płyty głównej?

Krzysiek
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam.

Wyjmujemy  wtyczkę z gniazdka  na godzinę.Może   telewizor jest tylko zawieszony. Po godzinie sprawdzamy czy będzie poprawa.Czy będzie można wgrać soft z pendrive.

Napisałeś ze pojawił się pionowy pas.Jeśli  to szeroki pas, to może  być to Vertical Bar, czyli V-bar. Możliwe uszkodzenie panelu.

Telewizor  jest na gwarancji, jeśli panel nie jest zbity  to będzie wymiana panelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

Czy teraz po włączeniu  telewizora jest jakaś zmiana? Jest np widoczne logo PHILIPS?czy telewizor reaguje na przyciski .

Czy próbowałeś zmienić soft?. opis  w linku

https://www.philips.pl/c-f/XC000013816/jak-zaktualizować-oprogramowanie-telewizora-philips-przez-usb

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

Ciągle bez zmian. 
Na chwilę pojawiają się dwie cienkie kreski, a później już czarny ekran. Dioda powoli i stale mruga. 
Zaraz się zabieram za softa z pendrive, instrukcję przesłał mi serwis Philipsa. 
 

IMG_1126.jpeg

Edytowane przez Kris Krawczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

Niestety nie wygląda  to  dobrze na zdjęciu, to inna usterka   v-line  ale zastanawia mnie  przerywana pozioma linia   jak  druga usterka  h-line.Jeśli uda się wgrać soft to raczej pionowa linia  zostanie.Oczywiście możesz spróbować wgrać soft ale na ekranie nie będzie widoczny  pasek postępu aktualizacji.Trzeba czekać  15 lub 20 minut.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety przy próbie wgrania soft jest to samo, przez chwilę dwa paski i czarny ekran. Dioda wolno miga. 

Pozostaje pisać na serwis, żeby go zabierali 😞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety takie usterki się zdarzają.Serwis  Philipsa  przyjedzie  wtedy kiedy będzie ktoś w domu  , obejrzy usterkę.Pamiętaj aby  zachować karton.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziękuję za pomoc i rady. 
Napiszę co finalnie wyszło. 

Przy kolejnej próbie innym pendrive’em i w innym wejściu USB coś ruszyło, ale faktycznie pionowa kreska została. 
 

IMG_1130.jpeg

Pasek doszedł do końca, przez chwilę pojawiło się zdeformowane logo Philips i czarny ekran. 
Po ponownej próbie uruchomienia bez zmian, dwa paski i powrót do czarnego ekranu. 
No nic, piszę do serwisu. 

IMG_1131.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

Odebrałem wiadomość.Jedyne rozwiązanie to  zgłosić usterkę na internetowej stronie. Nic więcej nie można zrobić .Napisałeś że  telewizor był  kupiony w Polskim sklepie , to jest najważniejsze. Trzeba  czekać  na naprawę.

https://www.philips.pl/c-w/wsparcie-konsumenta/zarejestruj-naprawe.html

 Napisałeś   że niestety znalazłeś, że matryca jest uszkodzona. 

Może być problem bo telewizor powinno się sprawdzić w obecności  kuriera ale prawie nikt tego nie robi.Telewizory OLED są dobrze zabezpieczone ale ekran jest bardzo delikatny.Najlepiej kupować telewizor w pobliżu miejsca  zamieszkania  i bardzo uważać w czasie  rozpakowania  , transportu i montażu.

Możesz  spróbować odesłać telewizor do sklepu  ale  też może być problem.

Kliknij na link niżej.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...