Grzechotek 1 Napisano 26 Grudnia 2023 Mam OLEDa LG 55C11LB od 1,5 roku i włączyłem test kolorów z YT by sprawdzić z ciekawości czy mam jakieś wypalenia. Wypaleń brak, ale znalazłem 5 martwych pikseli. Na zdjęciu poniżej złapałem 3 piksele, pozostałe 2 są kawałem dalej na prawo. TV jeszcze jest na gwarancji, nie wiem czy dawać czy to mieć to daleko gdzieś. W sumie to mi nie przeszkadza, bo tego z 3 metrów nie widać. Co o tym myślicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 459 Napisano 27 Grudnia 2023 (edytowane) Witam. To powtarzająca się usterka w telewizorach OLED.Telewizor jest na gwarancji, trzeba zgłosić usterkę.Uszkodzonych pikseli może być coraz więcej.Na pewno będzie wymiana panelu. Edytowane 27 Grudnia 2023 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzechotek 1 Napisano 27 Grudnia 2023 6 godzin temu, grundig napisał: To powtarzająca się usterka w telewizorach OLED.Telewizor jest na gwarancji, trzeba zgłosić usterkę.Uszkodzonych pikseli może być coraz więcej.Na pewno będzie wymiana panelu. A mogę jeszcze poczekać kilka miesięcy, bo na pewno tych pięciu pikseli LG nie uzna za wadę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 459 Napisano 27 Grudnia 2023 (edytowane) Zrobisz jak uważasz.Najlepsza w takim przypadku jest lupa.Sprawdz dokładnie cały panel przy krawędziach, jeśli jest 5 uszkodzonych pikseli to po dokładnym sprawdzeniu może być znacznie więcej . Sprawa jest prosta, wysyłasz wiadomość do LG ze na ekranie jest 5 lub więcej uszkodzonych pikseli i czekasz na odpowiedz.Telewizor jest na gwarancji, najlepiej najszybciej zgłosić usterkę. https://www.lg.com/pl/wsparcie/zgloszenie-naprawy/rejestracja Edytowane 27 Grudnia 2023 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzechotek 1 Napisano 27 Grudnia 2023 3 godziny temu, grundig napisał: Zrobisz jak uważasz.Najlepsza w takim przypadku jest lupa.Sprawdz dokładnie cały panel przy krawędziach, jeśli jest 5 uszkodzonych pikseli to po dokładnym sprawdzeniu może być znacznie więcej . Sprawa jest prosta, wysyłasz wiadomość do LG ze na ekranie jest 5 lub więcej uszkodzonych pikseli i czekasz na odpowiedz.Telewizor jest na gwarancji, najlepiej najszybciej zgłosić usterkę. Czy matryce LG OLED Evo też mają te problemu z martwymi pikselami ? 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 459 Napisano 28 Grudnia 2023 Niestety uszkodzone piksele mogą być w każdym telewizorze .Pracownik który jest przy linii ma zbyt mało czasu aby zauważyć wszystkie uszkodzone piksele.Montaż i test telewizora odbywa się bardzo szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzechotek 1 Napisano 28 Grudnia 2023 23 godziny temu, grundig napisał: Sprawa jest prosta, wysyłasz wiadomość do LG ze na ekranie jest 5 lub więcej uszkodzonych pikseli i czekasz na odpowiedz.Telewizor jest na gwarancji, najlepiej najszybciej zgłosić usterkę. A jak wygląd naprawa ? Będę musiał ten TV dostarczyć do Euro ? On mi się do auta nie zmieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 459 Napisano 28 Grudnia 2023 (edytowane) Osoba z serwisu LG przyjedzie do domu wtedy kiedy będziesz w domu. Pracownik serwisu zrobi zdjęcia uszkodzonych pikseli . Jeśli liczba uszkodzonych pikseli przekracza normę , będzie wymiana panelu.Pracownik serwisu zabierze telewizor , najlepiej gdybyś posiadał karton od telewizora.Jeśli nie będzie panelu do tego typu telewizora możesz nawet dostać nowy telewizor.Dlatego warto zgłosić usterkę bo telewizor jest jeszcze na gwarancji. Usterkę zgłaszasz na internetowej stronie LG , nie w sklepie. https://www.lg.com/pl/wsparcie Kliknij na link wyżej. Edytowane 28 Grudnia 2023 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach