pietrro 0 Napisano 28 Czerwca 2023 Witam, od jakiegoś czasu mój oled zaczął wyświetlać obraz z błędami. Wolał bym uniknąć gwarancji która troche trwa (TV kupiony niecałe pół roku temu w EURO RTV) . Głównie błędy objawiają się przy szybszych scenach przy szybszych ruchach kamery, widać wyraźne powidoki oraz brak płynności przejścia które wcześniej nie występowały. Ponaddto obraz czasem gubi ostrość i jakby piksele były źle wyświetlane. Macie jakieś pomysły jak to naprawić? Ktoś się spotkał z podobną usterką? Wolał bym uniknąć 2 tyg oczekiwania..Z góry dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 28 Czerwca 2023 Innego wyjścia nie ma niż gwarancja. Zgłaszasz temat, wysyłasz zdjęcia, technik przyjeżdża potwierdza i zamawiają nowy panel Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrro 0 Napisano 28 Czerwca 2023 Szkoda, to raczej wina jakiegoś błedu oprogramowania bądz układu kontrolującego bo przy obrazach statycznych praktycznie problemów nie ma. im bardziej dynamiczna scena tym wiecej artefaktów. Swoją drogą zastanawiam się czy nie wcisneli mi bubla z pełną świadomością bo pani przy kasie z 10 razy pytała czy może jednak nie chce dodatkowej gwarancji i teraz sie zastanawiam czy pani nie wiedziała wiecej o tym tv tak nachalnie mnie na to namawiając będąc świadoma, że będą jakieś problemy. Mam tylko podstawową 2 letnia gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 28 Czerwca 2023 A do fabrycznych resetowałeś?Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrro 0 Napisano 28 Czerwca 2023 Tak oczywiście też sprawdziłem reset do fabrycznych, Gmerałem też w opcjach i wyłączyłem wszystkie systemy wspomagające natępnie ustawiłem je na maksa, w każdym przypadku błedy pozostawały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 28 Czerwca 2023 To reklamuj i tyle. Sam nic nie zrobisz. Masz 2 lata gwarancji to korzystaj. U mnie w G1 też matrycę wymieniali ostatnio Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrro 0 Napisano 28 Czerwca 2023 No chyba będzie trzeba, zarejestrowałem już paragon z tym,że jest mały problem. Moje dwa koty miały domek w kartonie i jak to koty pociachały go do cna. niby karton nie jest wymagany ale jak ja mam go teraz tam zawieźć nie mając zabezpieczenia? Czy ktoś wie jak wygląda procedura w takim wypadku? Czy euro dojedzie do klienta z zastępczym opakowaniem? Mam zwykła gwarancję a nie rozszerzoną i dlatego też troche się boje tam wieźć go i narazić na jakieś uszkodzenie fizyczne. Oczywiście mogę dopłacić za taką "usługę" byle transport i zabezpieczenie tv do gwarancji było po stronie sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 308 Napisano 28 Czerwca 2023 Karton nie jest wymagany, zgłaszasz to do LG a nie Euro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodarek 85 Napisano 28 Czerwca 2023 Do LG? no nie bardzo.. zawsze korzystniej jest zgłaszać reklamację z tytuły rękojmi do sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrro 0 Napisano 28 Czerwca 2023 Generalnie to sie zastanawiam czy nie warto przeboleć kilka miechów i reklamować jak wyjdzie C3. jak myślicie jest szansa wymiany na wyższy model? sorry ale nie mam skrupułów bo dla mnie sprzedali mi go świadomi wady gdyż pani ekspedientka z bardzo poważną miną napierała na rozszerzoną gwarancję ichniejszą, że będę żałował jak nie wezmę i teraz tylko mogę potem już nie dają tej ich super extra za dopłatą koło 2 klocków:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 28 Czerwca 2023 Generalnie to sie zastanawiam czy nie warto przeboleć kilka miechów i reklamować jak wyjdzie C3. jak myślicie jest szansa wymiany na wyższy model? sorry ale nie mam skrupułów bo dla mnie sprzedali mi go świadomi wady gdyż pani ekspedientka z bardzo poważną miną napierała na rozszerzoną gwarancję ichniejszą, że będę żałował jak nie wezmę i teraz tylko mogę potem już nie dają tej ich super extra za dopłatą koło 2 klocków:)Bez znaczenia czy z wada czy nie. Kupiłeś i teraz reklamuj a jeśli liczysz na zwrot kasy to Cie zmartwię. Przerabiałem taki sam temat z euro rtv z poprzednim telewizorem. Najpierw wymienia Ci matryce i zapewne będzie po problemie. Dostaniesz nowy ekran. Zgłaszając z rękojmi w sklepie muszą odbyć się 3 naprawy z tego tytułu aby przy 4 zgłoszeniu występować o zwrot środków. Owszem możesz i zgłosić taka chęć przy pierwszym zgłoszeniu ale w 100% na to nie pójdą tylko " naprawią " Ci telewizor nowym ekranem. Także nie czekaj bo po co się męczyć Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 28 Czerwca 2023 Generalnie to sie zastanawiam czy nie warto przeboleć kilka miechów i reklamować jak wyjdzie C3. jak myślicie jest szansa wymiany na wyższy model? sorry ale nie mam skrupułów bo dla mnie sprzedali mi go świadomi wady gdyż pani ekspedientka z bardzo poważną miną napierała na rozszerzoną gwarancję ichniejszą, że będę żałował jak nie wezmę i teraz tylko mogę potem już nie dają tej ich super extra za dopłatą koło 2 klocków:)Oni wszystkich bez wyjątku namawiają na dodatkową gwarancję czy ubezpieczenie. Oni z tego mają kasę. Nawet proponują to zrobić, a po pół roku zrezygnować. Bo to teraz na raty rozłożone jest. Czy jakoś tak. Ściema i zwykłe naciąganie. No chyba że jakiś pechowiec się trafi. 1/1000 to co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach