Skocz do zawartości

pietrro

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O pietrro

  • Tytuł
    VHS
  1. Generalnie to sie zastanawiam czy nie warto przeboleć kilka miechów i reklamować jak wyjdzie C3. jak myślicie jest szansa wymiany na wyższy model? sorry ale nie mam skrupułów bo dla mnie sprzedali mi go świadomi wady gdyż pani ekspedientka z bardzo poważną miną napierała na rozszerzoną gwarancję ichniejszą, że będę żałował jak nie wezmę i teraz tylko mogę potem już nie dają tej ich super extra za dopłatą koło 2 klocków:)
  2. No chyba będzie trzeba, zarejestrowałem już paragon z tym,że jest mały problem. Moje dwa koty miały domek w kartonie i jak to koty pociachały go do cna. niby karton nie jest wymagany ale jak ja mam go teraz tam zawieźć nie mając zabezpieczenia? Czy ktoś wie jak wygląda procedura w takim wypadku? Czy euro dojedzie do klienta z zastępczym opakowaniem? Mam zwykła gwarancję a nie rozszerzoną i dlatego też troche się boje tam wieźć go i narazić na jakieś uszkodzenie fizyczne. Oczywiście mogę dopłacić za taką "usługę" byle transport i zabezpieczenie tv do gwarancji było po stronie sklepu.
  3. Tak oczywiście też sprawdziłem reset do fabrycznych, Gmerałem też w opcjach i wyłączyłem wszystkie systemy wspomagające natępnie ustawiłem je na maksa, w każdym przypadku błedy pozostawały.
  4. Szkoda, to raczej wina jakiegoś błedu oprogramowania bądz układu kontrolującego bo przy obrazach statycznych praktycznie problemów nie ma. im bardziej dynamiczna scena tym wiecej artefaktów. Swoją drogą zastanawiam się czy nie wcisneli mi bubla z pełną świadomością bo pani przy kasie z 10 razy pytała czy może jednak nie chce dodatkowej gwarancji i teraz sie zastanawiam czy pani nie wiedziała wiecej o tym tv tak nachalnie mnie na to namawiając będąc świadoma, że będą jakieś problemy. Mam tylko podstawową 2 letnia gwarancję.
  5. Witam, od jakiegoś czasu mój oled zaczął wyświetlać obraz z błędami. Wolał bym uniknąć gwarancji która troche trwa (TV kupiony niecałe pół roku temu w EURO RTV) . Głównie błędy objawiają się przy szybszych scenach przy szybszych ruchach kamery, widać wyraźne powidoki oraz brak płynności przejścia które wcześniej nie występowały. Ponaddto obraz czasem gubi ostrość i jakby piksele były źle wyświetlane. Macie jakieś pomysły jak to naprawić? Ktoś się spotkał z podobną usterką? Wolał bym uniknąć 2 tyg oczekiwania..Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...