Skocz do zawartości
Lukasonic

Który model wybrać samsunga Neo QLED 75"+

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem nowicjuszem na HDTVPolska 🙂

Mam ciężki orzech do zgryzienia.

Jest obecnie promocja na Samsung QN800B model -4k zwrotu najtaniej widziałem około 14k cenę na model 75" w sklepie który bierze udział w cashback od samsunga.

Tak mnie zastanawia wertując setki recenzji czy Wybrać model 4k 85" QN95B czy 8k 75" QN900B cenowo 16k bez odliczenia -4k. Mam 75" philipsa którą znalazłem kupca i chcę przesiadkę zrobić. Od 2 tyg QD-OLED mam 55" S95B.

Zależy mi jak najlepszym odzworowaniu treści HDR jak i na gamingu z PC. Mam gpu 4070ti.

Również mam soundbar model 11.1.4 i chciałbym mieć jak najlepsze wrażenia dzwiękowe z Qsymphony i podążaniem dzwięku za obrazem.

Mógłby mi ktoś poradzić co lepiej wybrać, lepiej zaoszczedzić prawie 6k i cieszyć się QN800B czy też kupić któryś z tych modeli QN900B/QN95B.

Testy na rtings

https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-qn900b-8k-qled-vs-samsung-qn95b-qled/32360/32383

 

Dziękuje za pomoc 👍

 

Edytowane przez Lukasonic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam zakup „flagowego” modelu Excellence Line QN900B.

Trzy tygodnie temu kupiłem ten telewizor w rozmiarze 85” bezpośrednio na stronie Samsung Polska. Telewizor został dostarczony z wadami – odklejająca się w trzech rogach tylna obudowa oraz przekrzywienie po zamontowaniu na stopie.

Początkowo podszedłem do sprawy spokojnie i zgodziłem się na wizytę autoryzowanego serwisu. Niestety serwis nie usunął na miejscu żadnej usterki. Nie byli w stanie tego zrobić, ponieważ obudowa jest klejona. Pomimo wielu prób nie udało się również poprawić montażu stopy, aby telewizor stał prosto.