Skocz do zawartości
  • 0
pako999

LG C1 nie wykrywa dolby vision w aplikacjach Disney + / Netflix

Pytanie

Witam . Kupiłem LG c1 55' wczoraj . Netflix i Disney + ,które obsługują dolby vision nie wykrywają mi tej funkcji , ani HDR.( Była robiona aktualizacja tv jak i aplikacji) Tv obsługuje aplikację w standardowym obrazie. Podłączyłem dekoder nc + i tam już wykrywa HDR w aplikacjach tak samo ( Netflix i Disney+) lecz nie dolby vision. Może jakieś ustawieniem które blokuję dolby vision i HDR w aplikacjach? Wszystkie ustawienia przejrzałem kilku krótkie. Przejrzałem różne fora i filmi na yt i nic nie udało mi się znaleźć. Nikt raczej nie miał takiego problemu . Odpalają Netflix i odrazu pokazuje się im dolby vision. Czy macie może jakiś pomysł co to może być za przyczyna? Może tv ma wadę? Proszę o pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W Netflix wyłącz opcję zgody na testowanie w meny z poziomu PC-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A inne aplikację? Np.Disney +? Dziwne to jest że nie można ustawić tego ręcznie w tym tv. Mam jeszcze Sony xh90 i tam normalniej wchodzę w ustawienia i wybieramy sobie w jakiej jakości chcę oglądać HDR czy dolby vision np. filmy na Netflix czyli Disney. A tu sie ustawia automatycznie tylko na HDR a dolby vision jak by tv nie wykrywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A HBO? Np.na YouTube obraz też tylko mi się wyświetla w standardzie a nie np. w HDR . A tam też jest dużo materiału w wysokiej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
56 minut temu, pako999 napisał:

A HBO? Np.na YouTube obraz też tylko mi się wyświetla w standardzie a nie np. w HDR . A tam też jest dużo materiału w wysokiej jakości.

No to coś masz źle ustawione albo skopane.

Na moim 77C1 wszystko śmiga jak należy.

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No właśnie tylko co to może być całe meni przejrzałem i nigdzie nie ma tego dolby vision. Tylko na pudełku jest ten napis.To chyba coś z tym tv nie tak. A jak włączasz np HBO , yt , lub Netflix z tv ,to ci wyskakuje w prawym górnym rogu? Masz do wyboru te dolby vision lub HDR czy z automatu dolby vision?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W menu nigdzie nie ma ustawień do TV.

Gdy obraz ma DV przy starcie w prawym gornym rogu pojawia się znaczek DV i w menu wyboru trybu obrazu masz oznaczone, że jest DV.

Sprawdziłem przed chwilą na Netflixie i na Amazonie. Filmy musza mieć w aplikacjach oznaczenie, że są w DV. Na Netflixie jest ich więcej, na Amazonie mało. Jak film jest w DV to nie wybierzesz ręcznie HDR10. Zgłasza się w prawym górnym rogu DV. Jak film jest w HDR to masz na TV w prawym gornym rogu tylko znaczek HDR10

Wszystko działa poprawnie.

Proponuję reset TV do ustawień fabrycznych. Jak dalej będzie problem to zgłoszenie do serwisu.

Napisałem ci, że w Netflixie trzeba w menu i ustawieniach Netflixa z poziomu PC wyłączyć opcję zgody na testy. Było to juz na forum opisywane. 

Więcej ci nie pomogę.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja zapytam tak od innej strony.
Jaki masz abonament w Netflixie? HDR jest tylko w najwyższym.
Czy pozycje które chciałeś oglądać na Disney+ miały oznaczenie DolbyVision?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

.

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak ma najwyższy pakiet w Netflix. A na Disney np. wczoraj oglądałem The Las of us i on jest dv ,ale mi się tylko wyświetliło HDR.

Na weekendy zrobię twardy reset. Tylko trochę szkoda tych wszystkich ustawieniem tv. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
14 godzin temu, pako999 napisał:

Tak ma najwyższy pakiet w Netflix. A na Disney np. wczoraj oglądałem The Las of us i on jest dv ,ale mi się tylko wyświetliło HDR.

Na weekendy zrobię twardy reset. Tylko trochę szkoda tych wszystkich ustawieniem tv. 

The las of US to chyba jednak HBOMax a nie Disney+, się koledze serwisy mieszają.
A wracając do głównego tematy, wprawdzie mam C9 ale na wszystkich wymienionych serwisach gdy jest dostępne DV to je mam.
Mój sąsiad ma C1 i kiedyś się nim bawiłem to też wszystko działalo OK.
Zrób reset tak jak Ci radził @pmcomp, a jak to nie pomoże to serwis. Chyba że jeszcze możesz mieć dostęp do jakiegoś materiału na nośniku który jest z DV i sprawdzić taką opcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak na HBO max moja pomyłka. Np. ma dekoder paly i jak z niego włączam np.na HBO Max The Las of us to tylko wykrywa HDR, a jak chce obejrzeć przez tv na aplikację HBO Max to dział w standardzie. Nie ma u mnie nigdzie tego dv tylko na pudełku napis jest dv. Ewidentnie coś jest z tv . Dzięki wszystkim za poświęconych czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...