Skocz do zawartości
mati_luk

Doświadczenia z serwisu Sony

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jakie macie doświadczenia z serwisem Sony i reklamacjami tv oled? Ja do tej pory reklamowałem dwa oledy LG, w obu przypadkach uznali wady.
Przesiadłem się w tym roku na Sony. Miałem tylko 14 dni na zwrot/wymianę i w tym czasie nie wychwyciłem jednej wady matrycy. Tv ma już ze 100H, ale chyba coraz mniejsze szanse na to, że jeszcze się poprawi/ułoży. Wada to trochę jaśniejsza prawa strona ekranu, przy bardzo niskich jasnościach. Od ok 5% i powyżej już się wyrównuje. Ale poniżej 5% potrafi być to widoczne podczas oglądania w bardzo ciemnych scenach i w ciemnym pokoju.

Poczekam jeszcze 2-3 miesiące, niech popracuje ponad 300h. Lepiej bezpośrednio zgłaszać do Sony czy przez sklep i rękojmię? LG zgłaszałem z rękojmi i wyszedłem na tym ok. Zastanawiam się jak jest w przypadku Sony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...